Cooper-gallubbi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sintti
  • Aloitettu Aloitettu
Kokeilin viime viikolla ja 2900 meni. Nyt alan juoksemaan taas säännölisesti niin olisi tarkoitus nostaa se tonne >3300 ja tiputtaa rasvoja niin paljon kuin lähtee, eli ~10 kg (?)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
2850 tossa kesällä 31 asteen helteessä ja hietsussa tuli aikasemmin päivällä "lämmiteltyä" suoritusta varten, ei tainnut olla se järkevin mahdollinen ratkaisu... :rolleyes:

Kyllä se kuupperi taitaa 12 minuuttia minulta viedä, mutta matkasta ei ole mitään hajua. Yleensä olen kyllä perille saakka päässyt. Ts. en ole sataa metriä enempää juossut reippaaseen neljään vuoteen. :thumbs:

En oo ikinä juossu cooperia, intissä sitte.

2000m meni viime vuonna ajassa 16-17min :lol2: , tarkkaa aikaa en tiedä, koska opettaja lopetti ajan ottamisen ku muut oli juossu maaliin paitsi mä ja yks kaveri

...hyvä kunto ja sillee...no nyt mä alan polkemaa kuntopyörää 2-3 X viikos, nii eiköhän se kunto nouse ainakii vähä.
Olin eilen polkemassa ekaa kertaa ja poljin 20-30 min ja meinasin kuolla.

Mä vedän kuupperin 8 minuutissa:kuola: No ei, en ole koskaan juossut. Olisi sinänsä mielenkiintoista, koska harrastan kylläkin YU:ta, ja vielä juoksemista, vaikkakin alle minuutin sellaisia.

PS: helvetin hienoa tekstiä :D

En tykkää tosta testistä. Oon tainnu juosta kaikki elämäni cooperit väliin 2400-2600m eli keskiverto paska. En tiedä mistä johtuu, mut sit taas uinticooperista vedin yläasteel sen 625m eli kympin eli "vastaa" 3000m tossa juoksutestissä. Parempi tekniikka uinnissa? Juoksenko väärin?

Oon harrastanu futista ja olin yks jengin paskimmista juoksijoista lenkeillä. Sit taas ku spurttailtiin nii olin nopeimpia, mikä oli helvetin hyvä, koska futiksessa joutuu aika paljon vetää lyhyitä spurtteja eri tilanteissa.

Originally posted by Sherm Stick
En oo ikinä juossu cooperia, intissä sitte.

2000m meni viime vuonna ajassa 16-17min :lol2: , tarkkaa aikaa en tiedä, koska opettaja lopetti ajan ottamisen ku muut oli juossu maaliin paitsi mä ja yks kaveri

2000m kävelee 17 minuutissa. Mitenkään vittuilematta tai muuten, mutta mitä sä oot tehny ton ajan?

Originally posted by Sumu
2000m kävelee 17 minuutissa. Mitenkään vittuilematta tai muuten, mutta mitä sä oot tehny ton ajan?
No hölkkäsin ja sitte välillä menin vähä kovempaa ja välillä kävelin jos ei muuta jaksanu...tiedetään paska kunto :(

3000 metriä olen juossut useita kertoja, mutta viimeisimmästä kerrasta on aikaa. Nykykunto on aika heikko.

Mistähän mahtaisi löytyä tilastoa Suomen kovimmista tuloksista.

Salibändyaikoina, kun olin elämäni kunnossa (juoksun kannalta) juoksin uhkeat 2400m. Nyt menis varmaan 2000m. Viimeks oon juossu varmaan ennen wtc-tornien kaatumista.

Vuoden 2001 alkupuolella 3190 metriä, paino silloin n. 83 kg. Viime aikoina ei ole pahemmin innostanut juosta ja sen kyllä huomaa. Veikkaisin, että nyt Cooper kulkisi tosi tahmeasti. En uskalla edes heittää mitään arvioita, mutta jo tuollaisen nopean 200 metrin bussipysäkille juoksun jälkeen saa tasailla hengitystään minuuttikaupalla.

Mutta tavoitteet eivät olekaan juoksupuolella.

Intissä meni 1999 kesällä 3000m, mutta huilailtiin siinä 3000m viivalla jonkun aikaa kun oli jalkatreeni sen juoksun jälkeen muutaman tunnin päästä niin ei viittiny ihan jojoon juossa itteensä...ehkä reilut 3100 ois menny. Sillon 84kg, nyt 99, talvella oli 104, nyt lauantaina olisi muuten tarkoitus juossa cooper..

Alotan nimittäin juoksemaan nyt punttimimmini kanssa, pitää saada vaihtelua tähän bodaukseen, uitua on tullutkin vähän nyt kesällä, talvella pitää sitä jatkaa satunnaisesti ja lenkki ainakin kerran viikkoon, hikukengät ja puvutkin kun on ostettu :).. Keväällä sit uusiks cooper, saa nähä nouseeko paljon harjoittelun jälkeen tulos; tuollaisia 3-6km lenkkejä kun on just tarkoitus juosta..

Jees oikeesti mul on prkl kova tsemppi päällä tohon cooperiin.. Toivottavasti lauantaina on yhtä aurinkoinen ilma kun tänään kun kävin jo stadionilla fiilistelemässä höhö.. Eli lauantaina palataan asiaan, 3000m on tavoite :thumbs:.

Ennätys lukioajalta 3330, mutta nyt tekee kolmen tonnin kanssa tiukkaa. Eiköhän tuo menisi, jos viisi kiloa turhia hukkaisi.

Armeijassa meni 3175 m vaikka hetki tulikin huilattua kun 3000 tuli täyteen. Paino ~85kg. Pari vuotta sitten jyrkkiä mutkia ja pieniä ylämäkiä sisältävällä radalla 3000 metriä aikaan 12,17, paino tuolloin n. 103kg. Nyt painoa n. 110 ja lenkillä ei ole tullut käytyä vuoteen, mutta sisulla menisi ainakin 2600.

Originally posted by mtk77
Mistähän mahtaisi löytyä tilastoa Suomen kovimmista tuloksista.
Jostain muistan lukeneeni että Lasse Virenillä ois Suomen ennätys 4500m. Kannattaa suhtautua varauksella tähän tietoon... :rolleyes:

Ite juoksin 1500m aikaan 6.48, mitat on tällä hetkellä 180/92, eli toi on jotain 2600 vauhtia. Parannusta kun vielä en koskaan ole juossut yli 2500 cooperissa. 2 vuotta sitten intissä juoksin 2400.

Olen hidas mutta kankea.

Originally posted by Jortsu
Jostain muistan lukeneeni että Lasse Virenillä ois Suomen ennätys 4500m. Kannattaa suhtautua varauksella tähän tietoon... :rolleyes:

Pyöritelläänpä kostoksi hieman lukuja: juostaessa maratoni kahteen tuntiin (ME lienee lähellä sitä?), eli 120min ja 42km... 12:ssa minsassa juostaan siis 4,2km, eli koko matka keskimäärin 4200m coopervauhtia.

Jotenkin tuntuu hieman alhaiselta tuo 4500m ennätys.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom