Spinningpyörä kotiin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Backman
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kukaan mimmeistä sortunut ostamaan omaa spinningpyörää kotiin? Minkäs merkkisen ostit, millä perusteilla ja oliko hyvä ostos vai sittenkin liian halpa -> huono?

Oon miettinyt et josko talvea varten sellasen hankkis mut halua mitään ihan hepposta höpöhöpö pyörää vaan hyväksi havaitun kohtuuhintaisen. Kattelin et normi kotiin tarkotettu maksais 300-500€, mutta onko sen hintaluokan vermeet honkeloita? En ny mikään kroisos ole joten ihan max 1000 euroo oon valmis laittaa kiinni tommoseen joten salin spinning pyörät varmasti pois suljettuja (? mitähän nekin mahtaa maksaa normikuluttajalle??) mut nyt metsästäisin käyttökokemuksia jos joku on jonku jo ostanu ja hyväks/huonoks havainnut?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meillä on kotona spinning-pyörä, jota lähinnä mies säännöllisesti ajaa... sitä ennen onn ollut kuntopyöriä. Kyllä toi spinning-pyörä on parempi ja tyylikkäämpi sisustuselementtinä. Meil on punainen Gymstick Fortuna 30. Ajan itse ehkä kerran pari kuussa, jos ilma on niin p*slka, ettei lenkille viitsi mennä. Talviaikaan kerran viikossa.

Meille hommattiin just Tomahawkin pyörä - ollut käytössä salilla muistaakseni n. 5v, mutta on silti miljoona kertaa parempi kuin jos ostais uutena jonkun muutaman satasen markettirimpulan. Syksyä odotellessa, sitten saa pyörä kyytiä! :)

Meille hommattiin just Tomahawkin pyörä - ollut käytössä salilla muistaakseni n. 5v, mutta on silti miljoona kertaa parempi kuin jos ostais uutena jonkun muutaman satasen markettirimpulan. Syksyä odotellessa, sitten saa pyörä kyytiä! :)

Onko teillä mahdollisesti tuommonen pikkusen kevyempi kotikäyttöön (hinta siinä 900€) vai sijoititteko tuohon rajumpaan (hinta 1500€) jotka wrangen sivuilta löysin...
En oo ihan hirveesti spinning tunneilla käyny joten en osaa ite erottaa mitä muuta eroa noilla kahdella on ku hinta ja pikkusen eroa painossa ja ulkonäössä...

Se Gymstic fortuna 30 näytti melkoselta rimpulalta kuvissa...

Missä päin Suomea kaipailet pyörää? Mulla voisi olla myynnissä body biken katettu, sininen spinning-pyörä. On tarkoitettu sali-käyttöön mutta tuo pyörä on ollut yksityisillä, oon toinen omistaja ja pyörä on ihan hyvässä kunnossa. Itse en ole kovinkaan innokas kotona treenaaja, hankin aikoinaan dieettiä varten mutta jäi silloinkin käyttämättä kun muutin 100m päähän salista.

Missä päin Suomea kaipailet pyörää? Mulla voisi olla myynnissä body biken katettu, sininen spinning-pyörä. On tarkoitettu sali-käyttöön mutta tuo pyörä on ollut yksityisillä, oon toinen omistaja ja pyörä on ihan hyvässä kunnossa. Itse en ole kovinkaan innokas kotona treenaaja, hankin aikoinaan dieettiä varten mutta jäi silloinkin käyttämättä kun muutin 100m päähän salista.

En nyt löytäny muuta kuvaa, onko se tuommonen http://www.huuto.net/kohteet/spinning-pyora/228482016 ? Jos on niin ei kiitos, kyllä sillä jonkin sortin viehätysfunktiokin pitää olla... no offence :)

Siis meillä on tommonen kalliimpi, joka on ollut spinningpyöränä jossain kuntokeskuksessa. Ei kylläkään oo noin uusi malli, mutta on huollettu "uransa" jälkeen ja toimii moitteettomasti. Juurikin Wrangen poistomyynnistä ostettiin keväällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom