Coca Cola Zero

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ja mitä enemmän joi, sen enemmän vaan janotti.
mun mielestä tuo on ainainen ongelma niin mehuissa kuin limuissakin:)

juu tuli maistettua. enpä kovin paljoa eroa hoksannut suklaroosiin. ihan hyvää oli.

Ei vakuuttanut. Jotenkin vaisu maku, ja mitä enemmän joi, sen enemmän vaan janotti. Mystistä..... tai myyntikikka :)

Myönnä, että sulla oli siihen viinaa sekoitettu.:D
Tulipa itsekin tätä sitten maisteltua. Parempaa tää on kuin toi lighti-shitti.:rolleyes:

Ihan hyvää tuo Zero oli, tosin mulle nyt uppoaa kaikki colajuomat ja melkein kaikki limpparit muutenkin ilman ongelmia. Lighteja käytän vain, mun mielestä se järjetön sokerinmäärä on "vaarallisempaa" mitä joku makeutusaine ikinä. Ei noita limppareitakaan tartte pullotolkulla päivässä vetää.

Ihan kun vanhaa Cokis lightia. Pepsi MAX:n rinnalle kapuaa takaisin helmi light-limujen joukkoon!

Se on tosiaan nolla limua. Ravinto sisällön mukaa se ei sisällä mitään. Eli kaikkea oli nolla gramaa. Kaloreita oli silti joku 0,3. Tulee varmaan jostain esanssista.

Itse huljuttelin tuota ruokaankin vkl aikana. Barbecuekastikkeeseen sekä toisena päivänä tonnikalapastaan. Herkullista tuli!

tottakai se maistuu paskemmalta jos laittaa tuoppeihin vierekkäin normi colaa ja tota zeroa mutta kun juo tälleen niin en huomaa mitään eroa. Ei sitten mitään.

Hyvää oli verrattuna siihen Sukraloosi paskaan! Toivottavasti pysyy valikoimissa?
Luulisin että pysyy, pelkät markkinointikulut tuolle ovat varmasti samaa kuin vaikkapa Olvin koko vuoden budjetti :D

Oletko nähnyt miten tuo on kaupoissa esillä sekä mainoksia? Eivät ole nimittäin aivan halpaa :thumbs:

Luulisin että pysyy, pelkät markkinointikulut tuolle ovat varmasti samaa kuin vaikkapa Olvin koko vuoden budjetti :D

Erään ruokapaikkayrittäjän suusta kuultua: Coca-Cola on tuonut suomeen aivan helvetisti porukkaa ulkomailta tota lanseerausta varten, kuulin luvun pari sataa..tiedä sitten pitääkö paikkansa.

Joka tapauksessa olivat käyneet tämän tutun yrittäjän ruokapaikassa järjestämässä Cokis-jääkaapin uudelleen oikein kolmen ihmisen voimin (1 kpl näitä ulkomaan vahvistuksia) tän uuden Zeron tiimoilta. Olis todellakin mielenkiintoista kuulla että kuinka suuri markkinointibudjetti Zerolla on. :)

Juu. Nuo ulkomaalaiset on tuotu mm. Australiasta. Tuostahan oli jossain juttuakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom