Coca Cola Zero

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä se sukraloosilitku on uponnu ihan hyvin. Harvemmin kyl mitään limppareita ostelen, Olvi lightcolaa sillon tällön.. :D (köyhä ;) )

Olvi on myös Suomalaista :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Justiinsa eilen ihmettelin, että mikä ihmeen pointti tossa Zerossa on, kun onhan meillä jo lattikokis. Mutta nyt selkis sekin, että toi aspartaami. Ja pah se aspartaami mitän tapa.:D

Muah, olin kerran yhden hipin kanssa treffeillä, ja kieltämättä loppui jutun aiheet kesken, kun se alkoi vaahtoamaan aspartaamin vaaroista. Onhan sitä sentään joskus käytetty kemiallisena aseena ihmisten sokaisemiseen ja pläp pläp...(eipä meillä muutenkaan _mitään_ yhteistä ollut).

Hmmmm, onko joku huomannut näkönsä huonontuneen light-limuista?! :hyper:

Miten te unohdatte lidlin light kokiksen.... se on hyvää ja halpaa. Limu vaan väljähtyy niin isoon pulloon nopeesti. Ainakin lidlin kivennäisvesi pääsee mulla aina väljähtymään. Pitäis juoda niin nopeesti pois mutta 2L...

Miten te unohdatte lidlin light kokiksen.... se on hyvää ja halpaa. Limu vaan väljähtyy niin isoon pulloon nopeesti. Ainakin lidlin kivennäisvesi pääsee mulla aina väljähtymään. Pitäis juoda niin nopeesti pois mutta 2L...
Se on ihan kauheeta, ja mulla menee siitä vatsa sössöksi. :hyper:

PS: Mä aina vartavasten ravistelen hiilihapot pois. :D

Se on ihan kauheeta, ja mulla menee siitä vatsa sössöksi. :hyper:

PS: Mä aina vartavasten ravistelen hiilihapot pois. :D

sprite on myös paljon parempaa kun siitä ravistelee eka kaikki hiilihapot pois

paras light juoma on ainakin prismoista saatava solo cola light.

monasti hinta on 89c/1,5l pullo ja suunnilleen saman makuista kuin sokerillinen kokis. parhaimman makuinen cola mitä on.

Olvi on myös Suomalaista :thumbs:

Olvin limonadit ovat kauttaaltaan paskinta mitä Suomesta saa :urjo:
Kuka helvetti keksii jotain salmiakki-kolaa? Sitten kun noista limuista puuttuu vielä hiilihappo joten ne maistuvat paskan lisäksi väljähtyneeltä.

Noniin palataas aiheeseen. Itse ilmoittaudun nyt 1.5L kokemuksella CocaCola Zeron käyttäjäksi, käytän sitä lähinnä jallukolaan ja darrajuomaksi. :kippis1:

Tais Pepsin One mennä hyvin kaupaksi kun Cokis hiihtää perässä Zerolla... Kiitokset testaajille, jotka kertoivat sen maistuvan vanhalta lightilta- Ei tartte koskea edes 3 metrin kepillä.

Viimeksi muokattu:
Heitetäänpäs sukraloosi-kolalle puoltoääni.

Tota aspartaami-kolaa tuli joskus litkittyä ja ihmettelin että aina oli maha löysällä ja *ska tuli aika vetisen puoleisena. No kun lopetin ton juomisen, alkoi *skakin vaas kiinteytyä ja nyt toi sukraloosi on ihan buenoa, sitä tulee litkittyä jonnin verran eikä mitään ongelmia.

Aspartaami on kyllä aivan *rseestä, sanon minä.

No jotain 1-2 tölkkiä tuli päivittäin litkittyä jossain vaiheessa kun noita light-cola 6pakkeja ostelin. Nykyään on jo vähän into laantunut, ehkä tulee juotua muutama tölkki viikossa.

Tulin siihen johtopäätöksen, kun törmäsin tähän Zeroon, notta se on tarkoitettu niille, jotka eivät pidä sukraloosin mausta. Se on se vanha laitti uusissa kuorissa (vrt. raider - twix ).

imo, sukraloosi kicks ass. sehän on sokerista valmistettu. ei se voi siis kovin pahaksi olla =)

Sukraloosi cola rocks :rock: , alkuun kyllä tuntui, että se on kauheaa, mutta
eilisen zero kokeilun jälkeen, joka myös IMO maistuu ihan "vanhalle" light colalle, sukraloosissa pysytään.

sprite on myös paljon parempaa kun siitä ravistelee eka kaikki hiilihapot pois

Näin on!

Ylipäätään pitäisi heittää FunLightille ehdotus, että tekisivät esim. kolan makuista mehutiivistettä. Ei aina tarvisi käsi jännetupentulehduksessa sheikkailla pulloja. :D

Täytyy testata toi Zero. Voisi tänään ostaa sekä Coke lightin että Zeron.

Palataan astialle tutkimaan asiaa.

Mielenkiintoisia käyttäjäkokemuksia. :) Intensiivimakeuttajillahan on kaikilla omanlaisensa makuprofiili ja eroavaisuudet löytyvät lähinnä makeustasoissa ja etenkin sivumakujen tyypissä ja (aika-)intensiteetissä. Intensiivimakeuttajasovellutuksiahan tehdään useimmiten päämääränä mukailla mahdollisimman pitkälle perinteisen sakkaroosin makuprofiilia. Tässä sukraloosi on onnistunut useimmissa asetelmissa parhaiten. Sillä ei juurikaan ole jälkimakuja ja sakkaroosijohdannaisena sen makeus on korkeaa luokkaa. Alla varsin kaupalliseen sävyyn julki tuotu sukraloosin (Splenda)makuprofiili, mutta tuosta käy hyvin ilmi nuo keskeiset laatutekijät makujen suhteen. Pilarien määräsuhteista ei siis tarvitse välittää.

chart.gif

Näin voisi olettaa, että tyypilliselle kuluttajalle, joka on tottunut juomaan sokeroitua kolajuomaa, toimisi näistä intensiivimakeutetuista parhaiten tuo sukraloosiversio. Noh, jos taas (etenkin kun)kuluttaja on totuttanut makuaistinsa aspartaami- tai/ja asesulfaami-K-juomiin, on selvää, että tuo sukraloosi maistuu aivan erilaiselta - niin sen "pitääkin". :)

Aina oon kokista haukkunu, mutta sillon ku tuli aspartaami-kola ni jouduin syömää sanani, sehän oli helvetin hyvää! Juon limua noin 1pullo per 1-2vko joten mikään suurkuluttaja en ole. No eräs päivä tuli sitten sukraloosi-kola, jossa oli kiiltävä teinimäinen etiketti ja ajattelin, että ei siinä ole mitään eroa vanhaan. Ostin pullon ja melkein oksensin, hyi vittu mitä paskaa! Huomasin, että aspartaamilitkua ei enään myydä missään ja kokiksen haukkuminen alkoi taas. Nyt pitää käydä ostamassa zeroa ja toivoa, että se on sitä samaa vanhaa kunnon syöpää aiheuttavaa soossia :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom