Coca Cola Zero

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Oho en ole edes tiennyt moisesta uutuudesta. :eek:
Lopetin limppareiden litkimisen parisen vuotta sitten...parempi näin.

sama mulla: enää ei tule juotua kun harvoin ja vähän. Parempana vaihtoehtona pidän esim. vichyä naturellina, johon sekoitetaan mehutiivistettä = hiilihapollista mehua, lisänä hivenaineet, ja niitä makujahan tiivisteistä löytyy..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo cokislaitissa on ikävä jälkimaku, sukraloosikama oli vähän parempaa.

Pepsi-max on kirkkaasti parasta.

Tuo cocis Zero maistuu ja tuntuu pelkältä vaahdolta ja ryöityttää (= perkeleesti ryökäyksiä) kokoajan. Se sukraloosilitku oli paljon parempaa juotavaa.

En usko että CocaCola Light loppuu koskaan kaupoista, onhan se jo brändinä niin valtava... Tosin tuo sukraloosi-versio tuosta saattaa loppuakin aikanaan. Onkohan tuo muualla edes vaihtunut sukraloosiin kuin euroopassa? Thaimaassa käsittääkseni on edelleen wanhaa Light Cokista.

Ei niillä mitään makueroa ole. Etiketti ja mielikuva sen ratkaisee. Kirkas alumiinivärinen light cola janoon jää kylmän maistuu sika hyvältä mutta jos se on lämpöstä ja puu mukista niin pahalle tai ei niin hyvälle.

Justiinsa eilen ihmettelin, että mikä ihmeen pointti tossa Zerossa on, kun onhan meillä jo lattikokis. Mutta nyt selkis sekin, että toi aspartaami. Ja pah se aspartaami mitän tapa.:D

Muah, olin kerran yhden hipin kanssa treffeillä, ja kieltämättä loppui jutun aiheet kesken, kun se alkoi vaahtoamaan aspartaamin vaaroista. Onhan sitä sentään joskus käytetty kemiallisena aseena ihmisten sokaisemiseen ja pläp pläp...(eipä meillä muutenkaan _mitään_ yhteistä ollut).

Hmmmm, onko joku huomannut näkönsä huonontuneen light-limuista?! :hyper:

Runkkarit juo laittikolia ja kaikkihan me tiedämme että todistetusti masturbointi aiheuttaa sokeutta.

Ja itse aiheeseen: 1x 0,5L pullo tullu maistettua ja ennemmin juon vettä. Maku ei vaan istu mun suuhun, oli tila mikä hyvänsä. Normaali kokis jäillä on maistuvaa, mut ei noi lightit. Vaikka millä mielellä on yrittäny juoda niitä "ku muutki". :)

Hitsi, en tunne ku runkkareita.. :O

Mainonta ei saanut ostamaan tuotetta, light-kokis kun mielestäni pilattiin jo silloin vuosia sitten (tämä nykyinen litku on vielä pahempaa kuin se ensimmäinen muutosversio), ja olen ollut uskollinen PepsiMaxinlipittäjä, mutta olen sitten vissiin Hupen uhri kun piti tuota Zeroa maistaa tämän ketjun jäljiltä.

Mulle tuo maistuu tuhannesti paremmin kuin sukraloosikusi, mutta olen aika fakkiutunut PepsiMaxin makuun joten tuskin menee ihan suoriltaan vaihtoon. Kyllä sen maun todellakin erottaa, jos vähänkään enemmän juo limpparia. Samoin kuin Jaffan ja Fantan eron (onko light-Jaffan koostumusta muutettu joku vuosi takaperin? Se on jotenkin paksumman makuista nykyään).

Muuten pystyn juomaan tavallisiakin limuja, mutta noi colajuomat ei vaan mene muuten kuin laittina. Ihan maun ja koostumuksen takia, viis kaloreista. Etenkin tavallisesta Coca Colasta jää sellainen suolainen rasvakalvo suuhun, että tulee vaan enemmän jano. Mikä tietysti on nerokas bisnestemppu.

Vittu miten mä kirjotan tän mittasia posteja johonkin helvetin limppariketjuun?! Paljon on maailmalle taas annettavaa :jahas: .

Nyt heilahdetaan niin ohi aiheesta ettei mitään rajaa, mutta eikös tuo sana tarkota lähinnä vittuuntunutta? Vai onko se monikäyttöinen?

Itse olen käyttänyt merkityksessä "jämähtänyt", mutta eipä olis eka kerta kun puhun paskaa :D.

Kuka helvetti tollasii sanoi ees käyttää :D Pysytään nyt vaan niissä sanoissa jotka meille on valmiiksi keksitty, eikä yritetä kasvattaa sanastoa tollasilla ihme väännöillä, joista ei voi mitenkään ees päätellä sanan tarkoitusta.

En oo vieläkään päässy maistaa tota zeroa, mutta epäilen jo nyt sitä makua. Siinä kuuluu olla HOPEA etiketti, ei musta. Tollanenki mielikuva saattaa jo pilata sen maun. Sukraloosikolasta ja sen glitteri-etiketin aiheuttamasta mielikuvasta on turha edes puhua.

Mäkin olen käyttänyt fakkiintunut -sanaa lähinnä jumittunut -sanan merkityksessä.

Sitten aisaan. Kokeilin eilen ton Zeron, ja oli se kyllä light-kokista parempaa, jotenkin pehmeäpää (maku pyöreähkö, jopa hedelmäinen :D ). Mutta ei edelleenkään hakkaa
a)Maxia
b)Max Cappuccinoa. :kippis1:

http://www.taloussanomat.fi/page.php?page_id=97&news_id=200619428

1.11. 14:55 Cokiksen uusi ”äijäkola” vyöryy tällä viikolla voimalla kauppoihin. Coca-Cola Finlandin ja Sinebrychoffin markkinointi-iskuryhmät kiertävät viikon jokaisena päivänä parisataa kauppaa ja ravintolaa varmistamassa, että Coca-Cola Zero on esillä mahdollisimman näyttävästi.

Espoon Olarin Minimanissa Zero-juomat saivat keskiviikkona seurakseen muun muassa mainosjulisteita, -telineitä ja -pahveja.

– Tämä nopeuttaa tuotteen rullausta markkinoille ja varmistaa, että kuluttaja myös löytää tuotteen kaupasta, tuotepäällikkö Raisa Varsta selittää.

Oppia Suomen Cokiksen väki on käynyt hakemassa Australiasta asti. Myös Suomen iskuryhmissä on mukana 35 ulkomaanvahvistusta.

Myymälämainonnan lisäksi Cokis Zeroa luukutetaan televisiossa, radiossa, elokuvateattereissa, ulkomainoksissa ja lehdissä. Myös verkko on vahvasti läsnä.

– Mainonnassa on laaja rintama ja kohtuullisen aggressiivinen peitto. Brändiä myydään pullo kerrallaan, joten on tärkeää, että tuote näkyy.

Zero on Suomen Cokiksen suurin lanseeraus sitten vuoden 1982, jolloin Coca-Cola Light tuli maahan. Suomi pääsee Zeron makuun seitsemäntenä maana. Zero on suunnattu 20–35-vuotiaille miehille, joille kevytjuomat ovat maistuneet naisia kehnommin.

Markkinajohtajan asemaan tottunut Coca-Cola on Suomessa sokerittomien kolajuomien markkinoilla kakkonen. Ykkössijan asemasta Zero-lanseerauksen tavoitteena on silti Varstan mukaan ennen kaikkea koko virvoitusjuomamarkkinan kasvu.

– Suomessa juodaan henkeä kohti vähemmän virvoitusjuomia kuin esimerkiksi muissa Pohjoismaissa. Uskomme, että kasvuun päästään kevytjuomiin panostamalla.

– Toisaalta muissa maissa myös perinteinen Cokis on kääntynyt Zeron ansiosta kasvuun, kun huomio on kiinnittynyt koko brändiin.

Esimerkiksi Britanniassa Zero on ACNielsenin tilastojen mukaan saanut virvoitusjuomamyynnin laskevan trendin taittumaan yli prosentin kasvuksi. Myös Coca-Colan kokonaismyynti Britanniassa on kasvanut.

Tätä tuli espanjassa lipetettyä pari viikkoa sitten litra tolkulla ja heti samalla viikolla Q tuli takasin Suomeen niin suomestaki alko saamaa :hyper: ehdoton ykkönen lighti juomista vaikka Pepsi max ihan ok kans

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom