Coca Cola Zero

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
En ole koskaan huomannut mitään makueroja missään kolajuomissa, oli sitten kyseessä light, pirkka, pepsimax tai lordi-cola. Ainoa huomaamani ero on joskus ollut juomien hiilihappoisuudessa.

Oon kai outo.

on niissä pieniä eroja, mutta ne erot on niin pieniä että sokko testissä tämänkin tredin "tietäjät" menisi harhaan :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minust toi zero on paljoon parempaa ku se suklaroosi cola, ja vähän vähempi hiilihappoinenkin mikä on vaa hyvä :D

todellisuudessa moni ei erota oluidenkaan makuja. vaikka "karhu on parasta", "ei oo ku sandels", niin tollasessa testissä ei varmasti erottais kovin helposti niitä .

laseihin esim karhu, koff, koff 1, lappari, olvi, karjala, sandels,

sama juttu noissa kola juomissa, mä en maista mitään eroa esim pepsi max, tai cola light, tai sitten niissä ihme vip vai mikä pirkka cola onkaan.

Kyllä nyt Pepsin ja Kokiksen luulis erottavan. Ainaki jos on jompaankumpaan tosi viehättyny, ni toinen on ku myrkkyä ainaki mulle.. Tullu juotuu niin paljo kolajuomii, et tietää mist tykkää ja mist ei.

Tänään kattelni kaupas tota Zeroa, mutten uskaltanu ostaa, kosk en tajunnu et mikä ero siin on sukraloosishittiin..

Toi on ihan samaa vanhaa kamaa luin jostain. Kohderyhmä ja tuotteen imago vaan on eri.

Ai siis Zero ja uus light samaa? No ei kyllä varmasti ole.

edit: Väitän kyllä tunnistavani kokis, kokis light, kokis zero, pepsi ja pepsi max toisistaan. Jotain olvin, pirkan, euroshopperin tai lordin limuja en oo juonu niin paljoa että erottaisin toisistaan.

Tuli eilen ostettua yks tollanen 1,5l pullo ku näin ekan kerran kaupassa sitä. Tänään tuli korkattua se ja kyllähän tuo ihan makoisalta maistuu. En huomaa paljoa eroa edelliseen cokis lightiin verrattuna. Molemmat ihan ok ja pepsi max myös hyvää. Olvin classic cola light on muuten myös hyvää ja edullista. Melkeenpä ainoo lighti cola mistä en pidä on se mäkin cokis light. Jotenki kuvottavan makusta se tiivisteversio siitä.

No jos on vähänki enempi juonut light colaa niin kyllä sokkotestissä pystyy todella helposti erottamaan eri colat toisistansa. Uskaltaisin lyödä vetoa itseni puolesta sellaisesta

No aivan varmasti erottaa. Siis pepsi maxin ja laitti cokikset, jos kymmenen light colaa lyödään vierekkäin vaikeutuu homma varmasti. Anyway, nyt voinee taas siirtyä cokikseen jos se maistuu vanhalta tutulta laitilta.

Ei hemmetti juoko jengi oikeesti näin vitusti jotai cokiksia? :eek: Hyi hitto. Meikä ei juo limua kuin ehkä kerran kolmessa kuukaudessa... Juokaa vettä, se on hyvää! :rolleyes:

kyllähän vertailu on aina paikallaan ja tuskin kukaan tänne vastanneista on vettä ihan kokonaan limuihin vaihtanut.

Mä oon ainakin kerran joskus vuonna miekka ja kilpi tehny sellasen testin missä oli pepsi, pepsi max, kokis ja lighti kokis eri laseissa ja piti tietää mitä ne on ku ei kaveri uskonu, että maistan kaikissa eron. :D

No jos on vähänki enempi juonut light colaa niin kyllä sokkotestissä pystyy todella helposti erottamaan eri colat toisistansa. Uskaltaisin lyödä vetoa itseni puolesta sellaisesta

aika friikki saa olla jos arvaa kaikki oikein kun otetaan esimerkiksi 6 eri light-cola juomaa ja kaadetaan ne 30lasiin. voisin lyödä aika ison summan vetoa että vituiksi menis:)

Joo mutta oli vaan melkonen yllätys..ku jotenki yhdistän limukan ja teininörtit toisiinsa. Jatkakaa :worship:

kaunis yhdistelmä, paitsi että sitten puhuttaisiin Jolt Colasta (?), joka sisältää kofeiinia ym. aineita, jotka pitää vireystilan yllä kesken netti pelin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom