Coca Cola Zero

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
:offtopic:
Mä oon kans kelaillu tota samaa leffassa mainoksille nauramista usein!
Missä se bussin katolla riehuva jätkä on muuten näytellyt aiemmin? Näyttä ihan pirun tutulta...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole maistanut, enkä maista. En tajua miten voi olla NIIN PASKOJA mainoksia jollain tuotteella. Se vitun jätkä siellä bussin päällä huutamassa jotain shittiä pistää jostain syystä keittämään niin pahasti, että vaihdan joka kerta kanavaa. Arg.

Samixia!!11 Olin just replyymässä aivan samasta aiheesta. :D Valehtelematta olen joka kerta vaihtanu kanavaa, kun toi mainos tulee töllöstä. Se jatkuva huuto, paskat jutut ja rasittava suomalainen duppaus nostaa verenpainetta x100.

Tähän pitää kyllä todeta sen verran(mainosta näkemättömänä), että vaikka se mainos olisikin paska, niin näköjään ajaa asiansa, kun jää ihmisten mieliin noin hyvin. Ei sen mainonnan aina tarvii herättää positiivisia mielikuvia, että aah, nyt menen ostamaan itselleni aspartaamikolaa kun se mainoksen setä sanoi niin. :)
Esim. DNA:n Elämä on -mainokset, silkkaa neroutta brändille.

vaikka se mainos olisikin paska, niin näköjään ajaa asiansa, kun jää ihmisten mieliin noin hyvin.

Tämän aina joku sanoo, kun mainokset ärsyttää... Ei se nyt ihan aina näinkään voi mennä. Muuten kai ei kannattaisi muuta tehdäkään kuin mahdollisimman vittumaisia mainoksia. Vetäistään vaikka sodan raatelemia lapsia kuvaan ja mesotaan päälle, että "juo sinä zörö-kolaa, niin et hajoa". Varmasti jää mieleen...

Joskus paska on vaan paskaa, vaikka sen muistaisikin nähneensä.

Oli muutes tosi hyvvee limpparia :) . Mainokset nyt on aivan jostain, mutta ketä kiinnostaa, maku ratkaisee.

Tähän pitää kyllä todeta sen verran(mainosta näkemättömänä), että vaikka se mainos olisikin paska, niin näköjään ajaa asiansa, kun jää ihmisten mieliin noin hyvin.

Toimii joillakin ihmisillä. Mulla näin paska ja silkkaa RAIVOA nostattava mainos pistää tuotteen banniin.

Juntit pelkäävät, että heidän mielestään mainos ei ollutkaan ehkä hauska siksi, että eivät tajunneet sitä. Sitten on pakko nauraa oikein remakasti, ettei kukaan luule ettei tajunnut. Vaikka oikeasti puolet porukasta nauraa niille junteille, joita naurattaa paskat mainokset. Ja kyllä, kuvittelen vaikka mitä itsestäni.

Noinhan se menee. Ja vaikka mainos on ärsyttävä, niin tuote on sen verran hyvä että pakko ostaa.

Tämän aina joku sanoo, kun mainokset ärsyttää... Ei se nyt ihan aina näinkään voi mennä. Muuten kai ei kannattaisi muuta tehdäkään kuin mahdollisimman vittumaisia mainoksia. Vetäistään vaikka sodan raatelemia lapsia kuvaan ja mesotaan päälle, että "juo sinä zörö-kolaa, niin et hajoa". Varmasti jää mieleen...

Joskus paska on vaan paskaa, vaikka sen muistaisikin nähneensä.

Tosta saisi muuten hupaisan mainoksen, näin teoriassa. :D

Mutta siihen mainontaan vaikuttaa nyt vähän muutkin asiat kuin se mieleen jääminen, sosiaaliset normit nyt on jo semmonen asia minkä takia tuollaista mainosta ei tehdä.
Mä kävin ainakin ostamassa pullon Zero-kolaa kun huomasin jostain kadun varresta että tollastakin on, ihan mielenkiinnosta, en niinkään sen takia että se mainos jotenkin olisi vedonnut muhun. Jos ajatellaan että Zero itsessään on brändi, niin sen brändin tunnettavuus nyt vaan on aika kova.

Tähän pitää kyllä todeta sen verran(mainosta näkemättömänä), että vaikka se mainos olisikin paska, niin näköjään ajaa asiansa, kun jää ihmisten mieliin noin hyvin. Ei sen mainonnan aina tarvii herättää positiivisia mielikuvia, että aah, nyt menen ostamaan itselleni aspartaamikolaa kun se mainoksen setä sanoi niin. :)

Jos mulla tulee mainostettavaa niin palkkaan Teemu Mäen runkkaamaan kameralle ja toisellä kädellä kuristaa kissanpentuja. Tuskin toikaan nostaa tuotteen myyntiä, vaikka saisikin vähän nimeä ulos. Tahallaan huonojen mainosten teko on aika huono strategia minusta. Kohua voi vähän herättää mutta ei toi mainos hae sitä.

Jos mulla tulee mainostettavaa niin palkkaan Teemu Mäen runkkaamaan kameralle ja toisellä kädellä kuristaa kissanpentuja. Tuskin toikaan nostaa tuotteen myyntiä, vaikka saisikin vähän nimeä ulos. Tahallaan huonojen mainosten teko on aika huono strategia minusta. Kohua voi vähän herättää mutta ei toi mainos hae sitä.

Ei varmasti nostakaan, mutta mieleenjäävien mainosten tekeminen ei välttämättä tarkoita sitä että niissä pitäisi jotenkin shokeerata tai osoittaa huonoa makua. Te ymmärrätte nyt ihan tahallanne väärin mua.
En uskokaan että Coca Cola companyn markkinointiosasto on erityisesti ajatellut että tehdäänpäs jätkät paska mainos. Mä en nyt tosin tota mainosta oo edelleenkään nähnyt, niin en ihan 100%-varma voi olla. Olen kuitenkin joka tapauksessa sitä mieltä että sekin kun pakkiksella keskustellaan Zeron mainoksesta, on se nostanut brändin näkyvyyttä ja ihmisten tietoisuutta zörö-kolasta. (ja se mainos ei varmasti ainakaan mun ostopäätöstäni muuta, oli se kuitenkin vallan hyvää limua)

kaikkitietävä youtube ei sisältänyt tuota kyseistä mainosta, josta puhutte, mutta tossa on ainakin vallan ok mainos tosta tuotteesta. http://www.youtube.com/watch?v=nvsUmvcngKc&mode=related&search=

Ei varmasti nostakaan, mutta mieleenjäävien mainosten tekeminen ei välttämättä tarkoita sitä että niissä pitäisi jotenkin shokeerata tai osoittaa huonoa makua. Te ymmärrätte nyt ihan tahallanne väärin mua.
En uskokaan että Coca Cola companyn markkinointiosasto on erityisesti ajatellut että tehdäänpäs jätkät paska mainos. Mä en nyt tosin tota mainosta oo edelleenkään nähnyt, niin en ihan 100%-varma voi olla. Olen kuitenkin joka tapauksessa sitä mieltä että sekin kun pakkiksella keskustellaan Zeron mainoksesta, on se nostanut brändin näkyvyyttä ja ihmisten tietoisuutta zörö-kolasta. (ja se mainos ei varmasti ainakaan mun ostopäätöstäni muuta, oli se kuitenkin vallan hyvää limua)

kaikkitietävä youtube ei sisältänyt tuota kyseistä mainosta, josta puhutte, mutta tossa on ainakin vallan ok mainos tosta tuotteesta. http://www.youtube.com/watch?v=nvsUmvcngKc&mode=related&search=

Jep, tuo shokeerausversio oli vähän huono esimerkki. Taitaa olla tosiaan tuolla kampanjalla ideana, että hirveällä volyymillä tungetaan tuotemerkkiä esille joka puolelta. Yksittäisten mainosten tai mainossarjojen laadulla ei ole niin isoa väliä, kun 200 muutakin pyörii eri medioissa samaan aikaan. Vain huomioarvoa ja Zero-ajatusta. :)

Tuo youtuben linkin mainos taas oli aivan eri sarjassa. Ihan hauska pätkä.

Itse bannaan suoraan kyseisen tuotteen. Kerran aikaisemmin menettäny hermot yhtä pahasti mainokseen. Elisan ensimmäiset mainokset niistä urpoista antoi viimeisen potkun vaihtaa liittymää. :kippis1:

Nostetaas ketjua. Törmään nykyään vähän liian usein todella omituisen makuiseen colaan. Niin sitä aikaisempaa versiota kuin tätä uutta tulee välillä ihan omituisella sivumaulla. Välillä on niin omituista, ettei uskalla juoda. Nyt taas on zero pullo tuossa, yksi kolmesta jonka ostin, maku todella erikoinen, kuin siinä olisi sitruunaa. Is it just me?

Välillä noissa keinomakeutetuissa kolissa vaikuttaisi tehtaalla lipsahtaneen yliannos jotain uutetta tai makeutusainetta, koska se litku on todella vahvan makuista ja lähes vellimäisen paksua koostumukseltaan. Tai joku häikkä siinä valmistusprosessissa on täytynyt olla.
Sokeriversioissa en ole ilmiötä havainnut.

Nostetaas ketjua. Törmään nykyään vähän liian usein todella omituisen makuiseen colaan. Niin sitä aikaisempaa versiota kuin tätä uutta tulee välillä ihan omituisella sivumaulla. Välillä on niin omituista, ettei uskalla juoda. Nyt taas on zero pullo tuossa, yksi kolmesta jonka ostin, maku todella erikoinen, kuin siinä olisi sitruunaa. Is it just me?
Aika harvoin tulee juotua noita, mutta olen silti huomannut saman light colassa ja zerossa. Aika satunnaisia noi maut on ollu. Aluks ajattelin, että tää on joku uus keino tehä sukraloosi kolasta parempaa, mutta maku tosiaan esiintyy myös zeroissa.

IMO paremman makusta sitruunan kanssa ainakin näin vaihteen vuoksi.

Vasta tuli kaupassa vastaan Zero 2-päkki jossa toinen pullo oli korkkaamaton, mutta tyhjä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom