Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole maistanut, enkä maista. En tajua miten voi olla NIIN PASKOJA mainoksia jollain tuotteella. Se vitun jätkä siellä bussin päällä huutamassa jotain shittiä pistää jostain syystä keittämään niin pahasti, että vaihdan joka kerta kanavaa. Arg.
vaikka se mainos olisikin paska, niin näköjään ajaa asiansa, kun jää ihmisten mieliin noin hyvin.
Tähän pitää kyllä todeta sen verran(mainosta näkemättömänä), että vaikka se mainos olisikin paska, niin näköjään ajaa asiansa, kun jää ihmisten mieliin noin hyvin.
Juntit pelkäävät, että heidän mielestään mainos ei ollutkaan ehkä hauska siksi, että eivät tajunneet sitä. Sitten on pakko nauraa oikein remakasti, ettei kukaan luule ettei tajunnut. Vaikka oikeasti puolet porukasta nauraa niille junteille, joita naurattaa paskat mainokset. Ja kyllä, kuvittelen vaikka mitä itsestäni.
Tämän aina joku sanoo, kun mainokset ärsyttää... Ei se nyt ihan aina näinkään voi mennä. Muuten kai ei kannattaisi muuta tehdäkään kuin mahdollisimman vittumaisia mainoksia. Vetäistään vaikka sodan raatelemia lapsia kuvaan ja mesotaan päälle, että "juo sinä zörö-kolaa, niin et hajoa". Varmasti jää mieleen...
Joskus paska on vaan paskaa, vaikka sen muistaisikin nähneensä.
Tähän pitää kyllä todeta sen verran(mainosta näkemättömänä), että vaikka se mainos olisikin paska, niin näköjään ajaa asiansa, kun jää ihmisten mieliin noin hyvin. Ei sen mainonnan aina tarvii herättää positiivisia mielikuvia, että aah, nyt menen ostamaan itselleni aspartaamikolaa kun se mainoksen setä sanoi niin.
Esim. DNA:n Elämä on -mainokset, silkkaa neroutta brändille.
Jos mulla tulee mainostettavaa niin palkkaan Teemu Mäen runkkaamaan kameralle ja toisellä kädellä kuristaa kissanpentuja. Tuskin toikaan nostaa tuotteen myyntiä, vaikka saisikin vähän nimeä ulos. Tahallaan huonojen mainosten teko on aika huono strategia minusta. Kohua voi vähän herättää mutta ei toi mainos hae sitä.
Ei varmasti nostakaan, mutta mieleenjäävien mainosten tekeminen ei välttämättä tarkoita sitä että niissä pitäisi jotenkin shokeerata tai osoittaa huonoa makua. Te ymmärrätte nyt ihan tahallanne väärin mua.
En uskokaan että Coca Cola companyn markkinointiosasto on erityisesti ajatellut että tehdäänpäs jätkät paska mainos. Mä en nyt tosin tota mainosta oo edelleenkään nähnyt, niin en ihan 100%-varma voi olla. Olen kuitenkin joka tapauksessa sitä mieltä että sekin kun pakkiksella keskustellaan Zeron mainoksesta, on se nostanut brändin näkyvyyttä ja ihmisten tietoisuutta zörö-kolasta. (ja se mainos ei varmasti ainakaan mun ostopäätöstäni muuta, oli se kuitenkin vallan hyvää limua)
kaikkitietävä youtube ei sisältänyt tuota kyseistä mainosta, josta puhutte, mutta tossa on ainakin vallan ok mainos tosta tuotteesta. http://www.youtube.com/watch?v=nvsUmvcngKc&mode=related&search=
Tähän pitää kyllä todeta sen verran(mainosta näkemättömänä), että vaikka se mainos olisikin paska, niin näköjään ajaa asiansa, kun jää ihmisten mieliin noin hyvin. Ei sen mainonnan aina tarvii herättää positiivisia mielikuvia, että aah, nyt menen ostamaan itselleni aspartaamikolaa kun se mainoksen setä sanoi niin.
Esim. DNA:n Elämä on -mainokset, silkkaa neroutta brändille.
Erikoisen makuisia ei ole tullut vastaan, mutta hapottomia on. :E
Aika harvoin tulee juotua noita, mutta olen silti huomannut saman light colassa ja zerossa. Aika satunnaisia noi maut on ollu. Aluks ajattelin, että tää on joku uus keino tehä sukraloosi kolasta parempaa, mutta maku tosiaan esiintyy myös zeroissa.Nostetaas ketjua. Törmään nykyään vähän liian usein todella omituisen makuiseen colaan. Niin sitä aikaisempaa versiota kuin tätä uutta tulee välillä ihan omituisella sivumaulla. Välillä on niin omituista, ettei uskalla juoda. Nyt taas on zero pullo tuossa, yksi kolmesta jonka ostin, maku todella erikoinen, kuin siinä olisi sitruunaa. Is it just me?
Vasta tuli kaupassa vastaan Zero 2-päkki jossa toinen pullo oli korkkaamaton, mutta tyhjä.