Ei niillä tee oikeein mitään, ennen kuin ovat tuunattu täysiin leveleihin. Tippuvat niin pirun helposti.
Jep, aloitin tuunaamisen mutta kyllästyin kun hograiderit ownaa kaiken paitsi jousiansat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei niillä tee oikeein mitään, ennen kuin ovat tuunattu täysiin leveleihin. Tippuvat niin pirun helposti.
Juu alle tason 4 pallot ovat turhia paitsi aivan alussa kun vihujen ilmatorjunta on olematonta sekä yksinpelikampanjassa.
Sitten tasolla 4 isoina laumoina (20+) ne alkavat taas olla kova sana.
Kehitä yksi parakki korkealle tasolle, pidä muut wb-tasolla alkuun. Itse edelleenkin teen usein hyökkäysjoukot, joissa ei ole kuin giantteja, wbitä, goblineita ja archereita. Nämä kannattaa kehittää labrassa ensin tappiinsa, ja vasta sitten miettiä muita. Esimerkiksi Pekka kaikesta rummutuksesta huolimatta on lähinnä säälittävän surkea.
Iloitse viela kun voit... Jo mortareiden kanssa odotukset tuntuu ikuisuuksilta, ja nyt nama 2-viikkoiset ovat kivaa parhaasta paasta.
Mutta kummasti sita on kohta vuosi paivittain pelattu, ehka juurikin siksi etta se 2x3min paivassa on riittanyt.
Btw, kannattaa unohtaa ne trophyt ihan suosiolla. Jos tasolla missa pelaa on sopivasti kultaa ja eliksiiria tarjolla, ei sita omaa mokkia kannata suojata vaan pitaa jopa muurien ulkopuolella houkutuslintuna. On erittain kiva kun on miljoonia tallessa ja siita joku paha vihulainen kavisi 200+k nappasemassa, mutta suojaamaton mokki houkuttaa jonkun helppoheikin ottamaan trophyt - ja antamaan minulle sitten 12h suojan muilta hyokkayksilta.
Ainoat merkitsevat trophylukemat ovat "alkuunsa" (TH9 asti) 1600 ja 2000, joista saa 700 gemmia. Ja gemmeilla saa builder hutteja, muuhun niita ei edelleenkaan _saa_ kayttaa :D
Pakkisklaani on kyllä loistava. Hyvin jaetaan apujoukkoja ja chatissakin mukavasti juttua. Kannattaa liittyä ja ois ihan kiva saada seuraksi jotain aloittelevampiakin pelajia noiden pro miesten lisäksi. Itse siis se aloittelija.
Pitäiskö jättää oma klaani ja joinaa pakkotoiston klaaniin? Tempting![]()
Remusaurus mukana nikillä Remus.
Viimeviikolla aloitin.