Clash of Clans - löytyykö Pakkisklaania?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Percele
  • Aloitettu Aloitettu
Voisin illemmalla pistää hakemusta. On varmaan ihan ok, että meikäläisen kaveri tulee myös mukaan? Tällä hetkellä meillä on kahden miehen klaani, niin se on kaikki tai ei mitään :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voisin illemmalla pistää hakemusta. On varmaan ihan ok, että meikäläisen kaveri tulee myös mukaan? Tällä hetkellä meillä on kahden miehen klaani, niin se on kaikki tai ei mitään :D

Mun puolesta on ok jos on halukkuutta pistää joukkoja ja vinkkejä jakoon.

Satae se on klaanin pomo että hän saapi päättää paljonko tulee ns. ulkopuolisia, mutta jos on yhteishenkeä jeesata kaveria niin mukaan vaan ainakin mun puolesta. Hyvää ohjetta saa tuolla claanichatissa ja ukkoa jaetaan niin ettei kaikki halukkaan kerkeä edes jakamaan. ;)
 
Ei oo tommosta vaihtoehtoa itellä. Piiitkän kaivamisen jälkeen onnistuin yhdistämään google tilin jota käytän youtubessa (piti mennä tabletille) ja sain laitettua tilitiedot. Nyt on tosin sellainen ongelma, että valittaa oston olevan liian vaarallinen :david: no kokeilen 30 min päästä uudestaan, jospa toimis...

No ei se toimi vieläkään :face: Koko ajan valittaa, että maksu on liian riskikäs..
 
"maksu on liian riskikäs"
"On iso vaara jäädä koukkuun peliin varsinkin jos siihen vielä laittaa rahaa kiinni"
:D

Mä ostan googlelta vähän "pilvitilaa" eli menee kortilta joku rapiat 10 euroa joka kk. Samalta kortilta veloitti nuo gemit, eli piti vaan hyväksyä tuo. Mitään riskejä ei vikissyt.


Asiasta toiseen.

Jos jossain kohtaa hommaan sen tabletin (android toki kuten luurikin) niin saako pelin suoraan siihen kun vaan synkkää googletilin siihen ja lataa pelin? Vai pitääkö tuossa suorittaa jotain rituaaleja kirjautumalla jos johonkin?

Jonkun halpistabletin vois ostaa, siitä ois kätevä katella tallennettuja videoitakin Elisa Viihteestä jne...
 
Satae se on klaanin pomo että hän saapi päättää paljonko tulee ns. ulkopuolisia, mutta jos on yhteishenkeä jeesata kaveria niin mukaan vaan ainakin mun puolesta.

Ma mikaan pomo oo. Leadereita vaan kun voi olla ainoastaan yksi, ja sen sai klaanin 40 kilokultakolikolla maksanut, eli tassa yhteydessa mina. Luovutan roolin mielihyvin jollekulle muulle jos joku sen haluaa. Pakkisklaanihan toi on, ei mulla oo mitaan sita vastaan jos sinne muitakin tulee, kunhan pakkiskeskeisyys sailyy. Ehka joku mukaan tuleva ulkopuolinen saattais tulla palstalleki?

btw, kunhan klaani on tukevasti jaloillaan ja 50 tyypin limitti lahella (nyt 30/50), palaan takaisin vanhaan klaaniini missa karsimattomasti jo odottelevat; kunhan olen jeesaamassa pakkisporukkaa saamaan taman kuntoon :)
 
Jaahas, sinne meni meikäläisen pelailut. Google-tili on sidottu johonkin olemattomaan asdjsgjbiof kylään ja eihän tuota pääse vaihtamaan. Uutta jos aloittaa ja yhdistää Googlen tiliin, sieltä tulee aina sama "ahjsofgif" niminen kylä.
 
Jaahas, sinne meni meikäläisen pelailut. Google-tili on sidottu johonkin olemattomaan asdjsgjbiof kylään ja eihän tuota pääse vaihtamaan. Uutta jos aloittaa ja yhdistää Googlen tiliin, sieltä tulee aina sama "ahjsofgif" niminen kylä.

No nyt onnistui. Heitin tuon olemattoman kylän toiselle gmail tunnukselle ja pääsin tekemään uuden kylän vakituiselle tilille. Jos nyt nousisi ylös!
 
Jes! nyt meni lopulta toi 1200 gemin tilaus läpi. Mutta voi helvetti kun tajusin, että builder's huttien hinta nousee kun niitä ostaa lisää! :D
 
Jeh, tuplautuu aina, 250 toka, 500 kolmas, 1000 neljäs ja 2000 viides.

Oon varma et supercellin tyypit on tutustunut huumekauppiaiden strategioihin tarkasti pelin rakennetta pohtiessaan.
 
Ma mikaan pomo oo. Leadereita vaan kun voi olla ainoastaan yksi, ja sen sai klaanin 40 kilokultakolikolla maksanut, eli tassa yhteydessa mina. Luovutan roolin mielihyvin jollekulle muulle jos joku sen haluaa. Pakkisklaanihan toi on, ei mulla oo mitaan sita vastaan jos sinne muitakin tulee, kunhan pakkiskeskeisyys sailyy. Ehka joku mukaan tuleva ulkopuolinen saattais tulla palstalleki?

btw, kunhan klaani on tukevasti jaloillaan ja 50 tyypin limitti lahella (nyt 30/50), palaan takaisin vanhaan klaaniini missa karsimattomasti jo odottelevat; kunhan olen jeesaamassa pakkisporukkaa saamaan taman kuntoon :)

No sit pitää kerätä kaikki neuvot talteen ennenkuin siirryt. ;)

Mutta hyvin tässä saa pidettyä koko ajan updatea yllä kun saa hyvin apujoukkoja hyökkäyksiin teiltä jolla vähän kehittyneempää ukkoa tarjolla.

Jos tätä oikeasti meinaa pelata niin kyllä se varmaan kannattaa muutama eurokolikko uhrata ja ostaa gemit buildereihin. Nyt jo tässä omassa vaiheessa tuntuu että on ukot kiinni koko ajan kun ei mitään parin tunnin uppeja enää ole, +12 h kaikki ja mitä te pidemmällä olevat olette senoneet että voi olla 12 päivääkin joku uppi?
 
^ Gemejähän löytää myös siivoamalla puskia, puita jne. pois. Varmaan keskimäärin 2-4 gemiä päivässä napsahtelee niistäkin. Ja saavutuksista saa myös jonkin verran. Tärkein saavutus pelin alkuvaiheessa on varmastikin tuo 1250 pokaalia, josta saa 450 gemiä kertalaakista. Jos ei ole turhaan tuhlaillut mihinkään ylimääräiseen gemejään, niin neljännen builderin saa hommattua varmaan viimeistään noin puolen vuoden pelaamisella (ellei tyttöystävä sössi vahingossa 570 gemiä johonkin turhaan elixir collectoriin). Ei pitäisi unohtaa peliä päälle.
 
Pitkään kelannut pelin aloittamista, kuullut kaikkea hyvää. Vaan, pakostakin herää kysymyksiä:
1. Onko vaikea/kauan kestää päästä alkuun?
2. Syökö paljon akkua eli kannattaako pelata puhelin kiinni laturissa?
3. Voiko pelin ns. Päästä läpi?
 
Sanovat etta keskim 5 gemmia paivassa tulis puskista, ja 6000jotain saa yhteensa achievementeista.

Mutta 3000 (4. ja 5. builder hut) / 5 = 600, eli noin 2v, ja ne achievementit ei kovin paljoa helpommalla tule... eli jos kuvittelee oikeasti pelaavansa pitkaan, niin ehka sen 5. hutin sitten tosiaan voi jo perustella ostavansa, "hyvaa pelia tukeakseen". Tai siis itselle niin valehdellakseen.

Itse on tama vuosi tullut kaytannossa paivittain pelattua, eli kai sita jotain raha/aika suhdettakin voisi perustella mutta.. pentele.
 
Pitkään kelannut pelin aloittamista, kuullut kaikkea hyvää. Vaan, pakostakin herää kysymyksiä:
1. Onko vaikea/kauan kestää päästä alkuun?
2. Syökö paljon akkua eli kannattaako pelata puhelin kiinni laturissa?
3. Voiko pelin ns. Päästä läpi?

Aika nopeaa sen oppii ja nopeesti saa kehitettyä kylän ihan hyvälle tasolle. Peliä ei voi käsittääkseni pelata läpi, ja ei ipad ainakaan kummosesti akkua vie.
 
Aika nopeaa sen oppii ja nopeesti saa kehitettyä kylän ihan hyvälle tasolle. Peliä ei voi käsittääkseni pelata läpi, ja ei ipad ainakaan kummosesti akkua vie.

Okei. Sitten vielä että onko sellainen peli jossa pitää niin sanotusti istua nenä kiinni näytössä vai riittääkö jos esimerkiksi muutaman kerran päivässä käy?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom