Clash of Clans - löytyykö Pakkisklaania?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Percele
  • Aloitettu Aloitettu
Se ottaa aika helvetin kauan... Alussa kans tuhlasin tietämättömänä nuo gemit turhuuteen. En muista paljonko niitä jäi ensimmäisen pelipäivän jälkeen, mutta nyt niitä on kasassa lähes 400 ja leveli on 32. Ympärystät alkaa olemaan kohtuullisen täynnä kaikkea paskaa, joten eiköhän sieltä muutamat gemit löydy. Jouluksi 500?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja varmaa on myös, että timba keksii useita kertoja päivässä uuden tavan typottaa nickini :D

Joo, huomasin että meni vituiksi joka kerta. Nooh, täytyy lyhentää se vaan sat kuten näkyy pari muutakin tekevän. :D

EDIT: Muutenkin typottaa aina, täälläkin. Ja sitten vielä kun siis luurilla pelaan ja AINA aikaisemmin ollut ihan fyysinen qwerty ja nyt ei ole kuin tuo kosketusnäyttöversio ja kun tuossa claanichatissa ei ole edes sanojen korjausta, niin se on sitten välillä just niin että viiden sanan lauseessa on n. 7 typoa.
 
mä oon iha koukussa tähän peliin, ostin heti ekana päivänä sen 14000 gemiä, jotta sain 5 builderiä, törsäilin kans kaikenlaiseen niitä gemejä alussa , nyt tosin säästän niitä aika huolella, olisko ehkä 4000 gemiä jäljellä oon th lvl 7.

Yks vinkki, rakentakaa aivan kaikki valmiiks aina ennenku korotatte th tasoa.

Keep on clashing nerds....
 
mä oon iha koukussa tähän peliin, ostin heti ekana päivänä sen 14000 gemiä, jotta sain 5 builderiä, törsäilin kans kaikenlaiseen niitä gemejä alussa , nyt tosin säästän niitä aika huolella, olisko ehkä 4000 gemiä jäljellä oon th lvl 7.

Yks vinkki, rakentakaa aivan kaikki valmiiks aina ennenku korotatte th tasoa.

Keep on clashing nerds....

Sorruin kanssa ostamaan, mutta aika pieni rahallinen uhraus. Jos nyt vertaa vaikka PS3 peleihin jota ostellut enkä niitä edes pelaa (vaimolle Singstaria useampi jne).

Mutta koukuttava tuo kyllä on ja nyt tekis mieli tablet hankkia, aikaisemmin en oo sellaselle keksiny mitään käyttöä. :D No menee tää kyllä luurillakin, ei vaan tahdo akku kestää vaan laturissa pitää olla jos meinaa vähänkään enempi raidailla.

- - - Updated - - -

mä oon iha koukussa tähän peliin, ostin heti ekana päivänä sen 14000 gemiä, jotta sain 5 builderiä, törsäilin kans kaikenlaiseen niitä gemejä alussa , nyt tosin säästän niitä aika huolella, olisko ehkä 4000 gemiä jäljellä oon th lvl 7.

Yks vinkki, rakentakaa aivan kaikki valmiiks aina ennenku korotatte th tasoa.

Keep on clashing nerds....

No minä en ainkaan vielä ole katunut että päivitin th4 --> th 5 vaikka päivittämistä ois muureissa ja kaivoksissa ollutkin. Aika paljon tulee uutta tuossa mm puolustukseen.
 
Mutta koukuttava tuo kyllä on ja nyt tekis mieli tablet hankkia, aikaisemmin en oo sellaselle keksiny mitään käyttöä. :D No menee tää kyllä luurillakin, ei vaan tahdo akku kestää vaan laturissa pitää olla jos meinaa vähänkään enempi raidailla.

Keskisen Vesan ostosparatiisista tarttui aikoinaan 60e tabletti, jolla on hyvä hoitaa pelailut, eikä joudu hinnan takia konkurssiin!
 
Jaahas, sinne meni kylä samalla kun luuria päivitteli. :D No eipä tuota ehtinyt pelailla kuin viikon joten uudestaan noustaan ja lujaa!
 
Timba sössi nakkisormineen väärää painiketta. Koita uusiksi

Fuck, näinkö siinä kävi. Kiva kun on tuo kärpäsen paskan kokonen näyttö. Pitää varmaan ostaa joku 21" tabletti. :D

Pahoittelut, oli tosiaan näppäilymoka mulla, tuo kun ei paljon kysele että haluatko tehdä niin tai näin.
 
Tuo on tosiaan paha kun se ei kysy että haluatko tehdä näin, sitten kun tällä kärpäsen paskan kokosella ruudulla nakkisormilla sohii niin suattaapi käydä näinkin.
 
Päätin sittenkin tilata 1200 gemiä, mutta maksutietojen täyttämisen jälkeen peli päätti liittää ne google backup tiliin (vaikka olin kirjautunut peliin eri google-tilillä) enkä muista sen salasanaa :david: Itseasiassa en ole edes koskaan kirjautunut sille sisään, secret questioninakin oli auton rekisterinumero.. Nyt en pysty vaihtaa tiliä, jolla pitää maksaa... Oisko kellään tietoa miten tän vois korjata? Laitoin viestiä supercellille, mutta haluaisin jo tänään ostaa ne gemit :D
 
Päätin sittenkin tilata 1200 gemiä, mutta maksutietojen täyttämisen jälkeen peli päätti liittää ne google backup tiliin (vaikka olin kirjautunut peliin eri google-tilillä) enkä muista sen salasanaa :david: Itseasiassa en ole edes koskaan kirjautunut sille sisään, secret questioninakin oli auton rekisterinumero.. Nyt en pysty vaihtaa tiliä, jolla pitää maksaa... Oisko kellään tietoa miten tän vois korjata? Laitoin viestiä supercellille, mutta haluaisin jo tänään ostaa ne gemit :D

Eikös kuukkelitilin salasanan saa resetoitua puhelinvarmennuksella?
 
Päätin sittenkin tilata 1200 gemiä, mutta maksutietojen täyttämisen jälkeen peli päätti liittää ne google backup tiliin (vaikka olin kirjautunut peliin eri google-tilillä) enkä muista sen salasanaa :david: Itseasiassa en ole edes koskaan kirjautunut sille sisään, secret questioninakin oli auton rekisterinumero.. Nyt en pysty vaihtaa tiliä, jolla pitää maksaa... Oisko kellään tietoa miten tän vois korjata? Laitoin viestiä supercellille, mutta haluaisin jo tänään ostaa ne gemit :D

Ai saakeli tekis mieli kyllä tunkea vielä toiset 5e nyt.
 
Eikös kuukkelitilin salasanan saa resetoitua puhelinvarmennuksella?

Ei oo tommosta vaihtoehtoa itellä. Piiitkän kaivamisen jälkeen onnistuin yhdistämään google tilin jota käytän youtubessa (piti mennä tabletille) ja sain laitettua tilitiedot. Nyt on tosin sellainen ongelma, että valittaa oston olevan liian vaarallinen :david: no kokeilen 30 min päästä uudestaan, jospa toimis...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom