Clash of Clans - löytyykö Pakkisklaania?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Percele
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu alle tason 4 pallot ovat turhia paitsi aivan alussa kun vihujen ilmatorjunta on olematonta sekä yksinpelikampanjassa.

Sitten tasolla 4 isoina laumoina (20+) ne alkavat taas olla kova sana.

Kehitä yksi parakki korkealle tasolle, pidä muut wb-tasolla alkuun. Itse edelleenkin teen usein hyökkäysjoukot, joissa ei ole kuin giantteja, wbitä, goblineita ja archereita. Nämä kannattaa kehittää labrassa ensin tappiinsa, ja vasta sitten miettiä muita. Esimerkiksi Pekka kaikesta rummutuksesta huolimatta on lähinnä säälittävän surkea.
 
Juu alle tason 4 pallot ovat turhia paitsi aivan alussa kun vihujen ilmatorjunta on olematonta sekä yksinpelikampanjassa.

Sitten tasolla 4 isoina laumoina (20+) ne alkavat taas olla kova sana.

Kehitä yksi parakki korkealle tasolle, pidä muut wb-tasolla alkuun. Itse edelleenkin teen usein hyökkäysjoukot, joissa ei ole kuin giantteja, wbitä, goblineita ja archereita. Nämä kannattaa kehittää labrassa ensin tappiinsa, ja vasta sitten miettiä muita. Esimerkiksi Pekka kaikesta rummutuksesta huolimatta on lähinnä säälittävän surkea.

Joo, palloja meinasin siksi että on paljon tapauksia joille ei ole muuta ilmatoruntaa kuin Archer towerit ja etenkin just nämä yksinpelikentät joissa saa kyllä tuhottua ison määrän ukkoa kun tykkiä on vieri vieressä.

Mutta kiitti vinkeistä. Nyt onkin hyvä alkaa kehittään näitä hyökkäysjoukkoja paremmiksi. Tää on sopivan letkeen hidas peli kun ei tarvi istua tunti tolkulla nenä kiinni ruudussa.
 
Iloitse viela kun voit... Jo mortareiden kanssa odotukset tuntuu ikuisuuksilta, ja nyt nama 2-viikkoiset ovat kivaa parhaasta paasta.

Mutta kummasti sita on kohta vuosi paivittain pelattu, ehka juurikin siksi etta se 2x3min paivassa on riittanyt.


Btw, kannattaa unohtaa ne trophyt ihan suosiolla. Jos tasolla missa pelaa on sopivasti kultaa ja eliksiiria tarjolla, ei sita omaa mokkia kannata suojata vaan pitaa jopa muurien ulkopuolella houkutuslintuna. On erittain kiva kun on miljoonia tallessa ja siita joku paha vihulainen kavisi 200+k nappasemassa, mutta suojaamaton mokki houkuttaa jonkun helppoheikin ottamaan trophyt - ja antamaan minulle sitten 12h suojan muilta hyokkayksilta.
Ainoat merkitsevat trophylukemat ovat "alkuunsa" (TH9 asti) 1600 ja 2000, joista saa 700 gemmia. Ja gemmeilla saa builder hutteja, muuhun niita ei edelleenkaan _saa_ kayttaa :D
 
Pirullista kun tota mehua ei saa enää mihinkään survottua. Säiliöt täys, kun hykkäilee aina niin halvalla armeijalla.
 
Iloitse viela kun voit... Jo mortareiden kanssa odotukset tuntuu ikuisuuksilta, ja nyt nama 2-viikkoiset ovat kivaa parhaasta paasta.

Mutta kummasti sita on kohta vuosi paivittain pelattu, ehka juurikin siksi etta se 2x3min paivassa on riittanyt.


Btw, kannattaa unohtaa ne trophyt ihan suosiolla. Jos tasolla missa pelaa on sopivasti kultaa ja eliksiiria tarjolla, ei sita omaa mokkia kannata suojata vaan pitaa jopa muurien ulkopuolella houkutuslintuna. On erittain kiva kun on miljoonia tallessa ja siita joku paha vihulainen kavisi 200+k nappasemassa, mutta suojaamaton mokki houkuttaa jonkun helppoheikin ottamaan trophyt - ja antamaan minulle sitten 12h suojan muilta hyokkayksilta.
Ainoat merkitsevat trophylukemat ovat "alkuunsa" (TH9 asti) 1600 ja 2000, joista saa 700 gemmia. Ja gemmeilla saa builder hutteja, muuhun niita ei edelleenkaan _saa_ kayttaa :D

No sitä mökkiähän voin pistää houkutukseksi jos haluaa vähän trophyjä alas?

Ja siis onko just joku 1500 pyttyä suurinpiirtein se taso jossa parhaiten liikkuu kulta ja eliksiiri?
 
Se riippuu omasta tasosta. En sinun joukoillasi menisi todellakaan 1500 tuntumaan - siellä on vastassa kovaa tykistöä ja korkeita muureja.

Minun joukoillani se tuntuu mehukkaimmalta alueelta, vihut ovat TH7-TH8 (ja heikko TH9) pääsääntöisesti, joita vastaan omat solttuni kykenevät taistoon.

Itse siis pidän trophyt niin alhaalla kuin 'pystyn', ts. saan lootattua sen miltsin päivässä. samalla myös hyökkäykset itseäni vastaan pysyvät sopivan pehmeinä suurimman osan ajasta.

Ehkä nyrkkisääntönä voisi sanoa että jos saat varastosi täyteen 4-5 hyökkäyksellä päivässä, olet sopivalla tasolla.
 
Jep,kiitti. Nyt sitten tiedän senkin miksi tulee välillä niitä yhden ukon hyökkäyksiä. Pääsee näppärästi pytyista eroon. ;)
 
Pakkisklaani on kyllä loistava. Hyvin jaetaan apujoukkoja ja chatissakin mukavasti juttua. Kannattaa liittyä ja ois ihan kiva saada seuraksi jotain aloittelevampiakin pelajia noiden pro miesten lisäksi. Itse siis se aloittelija.
 
Juu aattelin kyllä liittyä. Mitä siinä nyt tarvii? Mulla on clancastle lvl 1 ja town hall lvl 1 ja ite oon nyt muistaakseni joku lvl 21.
 
Jos clan castle löytyy niin etten vaan pakkotoisto.com niminen klaani ja anomusta sisään niin otetaan mukaan. Ja vipit saa elderit kunhan pyytää (jos haluaa ;))
 
Pakkisklaani on kyllä loistava. Hyvin jaetaan apujoukkoja ja chatissakin mukavasti juttua. Kannattaa liittyä ja ois ihan kiva saada seuraksi jotain aloittelevampiakin pelajia noiden pro miesten lisäksi. Itse siis se aloittelija.

Remusaurus mukana nikillä Remus.
Viimeviikolla aloitin.
 
Pitäiskö jättää oma klaani ja joinaa pakkotoiston klaaniin? Tempting :rolleyes:
 
Kuinka kauan kestää saada tarpeeksi gemejä noihin buildereihin? Alussa kulutin aika paljon noita gemejä ja niitä oli sitten jäljellä vain 180. Nyt tällä hetkellä on vähän yli 200 ja yritän säästää buildereihin :D En viitsi laittaa rahaa peliin kun kuitenkin lopetan varmaan kuukauden sisällä vaikka nyt näyttää ihan hyvältä :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom