Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eri sotilaat hyökkää eri kohteiden kimppuun. Esim jättiläiset käy tykkeihin käsiks ja goblinit kultavarastoihin.Voiko noita hyökkäyksiä kohdistamaan tiettyyn kohteeseen? Älytöntä kun koko poppoo hakkaa tykin sijasta kultavarastoa ja kaikki kaatuu siihen.
Voiko noita hyökkäyksiä kohdistamaan tiettyyn kohteeseen? Älytöntä kun koko poppoo hakkaa tykin sijasta kultavarastoa ja kaikki kaatuu siihen.
Alkaa nuo venttaamiset olemaan suht pitkiä tuossa TH8:sin lopussa. Itellä enää kaksi noita sähkötorneja jäljellä, niin sen jälkeen kaikki tapissa. 10pv kestää tornin päivitys ja siihen vaadittavan fyrkan keräämiseen menee aina itellä viikko, kun pari hyökkäystä päivässä jaksaa vetää.
On tuosta klaanista hyötyä, jos vaan löytää semmosen että joukkoja myös jaellaan. Hyvä apu puolustuksessa ne joukot.
- - - Updated - - -
Ite semmosessa ku Helsinki. Sinne kannattaa tulla, mutta pyttyjä pitää olla 1800 alkuun. Minuutissa joka pyynnön jälkeen on tupa täys vahvistuksia.
Ei perse kestä 1800 pyttyä, alkaa tolla tasolla toi kullan keruu hyytyä siihen jatkuvaa hanuriraiskaukseen joka kerta kun saa yli millin kasaan :(
Itse kanssa pysyttelen lapinkulta3:ssa eli 1400t tuntumassa. Kun on jo 5 huttia niin ei ole jalokivihaasteitakaan (Xbow,inferno,2k t) jaksanut tavoitella vielä.
Pitiz muuten, voit th8:lla pistää teslat kuutoslevelille asti, eli 3M g ja 12 päivää kipale vielä lisäodotteluita ;)
Hidden Tesla - Clash of Clans Wiki
Laiskan miehen e-kallis hyökkäys (th8 maksimeilla) on 2 dragoa ja loput ilmapalloja. Joko tulee näpeille pahasti tai 3*, tuolla itse joku 90M kultaa keräsin kun ei ollut eliksiiristä pulaa. Hidasta mutta laiskalle helppoa.
Noita muureja en edes yritä saada tappiin.Pakkis klaania vaan pystyyn.
Mäki innostuin tästä, kun töissä porukka pelaa tätä.
ja aloitettu pelaamaan ku tuli androidilleNo tuli varmaan jos selväksi mutta minä olen timppa nimellä tuolla.
Ja palleroista meinasin noita kuumailmapalloja joita pääsee kohta tekemään kun tuo barrack tuosta parin tunnin päästä valmistuu seuraavalla tasolle.