Clash of Clans - löytyykö Pakkisklaania?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Percele
  • Aloitettu Aloitettu
Palkinnoksi saa noita timangeja naurettavan pienen määrän (top1 klaani saa 20k kiveä, jotka jaetaan top10 pelaajien kesken, eli 2k kukin), en muista minkä ajan välein. Kaipa joku Jorge Yao sai sponssitukeakin, mutta se on yksi miljoonasta...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voiko noita hyökkäyksiä kohdistamaan tiettyyn kohteeseen? Älytöntä kun koko poppoo hakkaa tykin sijasta kultavarastoa ja kaikki kaatuu siihen.
 
Voiko noita hyökkäyksiä kohdistamaan tiettyyn kohteeseen? Älytöntä kun koko poppoo hakkaa tykin sijasta kultavarastoa ja kaikki kaatuu siihen.
Eri sotilaat hyökkää eri kohteiden kimppuun. Esim jättiläiset käy tykkeihin käsiks ja goblinit kultavarastoihin.
 
Voiko noita hyökkäyksiä kohdistamaan tiettyyn kohteeseen? Älytöntä kun koko poppoo hakkaa tykin sijasta kultavarastoa ja kaikki kaatuu siihen.

Kun tiputtelet solttuja niin näet mihin ne kohdistaa hyökkäyksensä. Vähän kun ripottelee eri kohtiin niin saa sitten kohdennettua eri rakennuksiin. Vapaavalintaisesti ei voi kohdistella; tuo on kai se yksi strategiaelementti, niin kylänsä rakentamisessa kuin hyökkäyksissäkin.
 
Alkaa nuo venttaamiset olemaan suht pitkiä tuossa TH8:sin lopussa. Itellä enää kaksi noita sähkötorneja jäljellä, niin sen jälkeen kaikki tapissa. 10pv kestää tornin päivitys ja siihen vaadittavan fyrkan keräämiseen menee aina itellä viikko, kun pari hyökkäystä päivässä jaksaa vetää.
On tuosta klaanista hyötyä, jos vaan löytää semmosen että joukkoja myös jaellaan. Hyvä apu puolustuksessa ne joukot.

- - - Updated - - -

Ite semmosessa ku Helsinki. Sinne kannattaa tulla, mutta pyttyjä pitää olla 1800 alkuun. Minuutissa joka pyynnön jälkeen on tupa täys vahvistuksia.
 
Alkaa nuo venttaamiset olemaan suht pitkiä tuossa TH8:sin lopussa. Itellä enää kaksi noita sähkötorneja jäljellä, niin sen jälkeen kaikki tapissa. 10pv kestää tornin päivitys ja siihen vaadittavan fyrkan keräämiseen menee aina itellä viikko, kun pari hyökkäystä päivässä jaksaa vetää.
On tuosta klaanista hyötyä, jos vaan löytää semmosen että joukkoja myös jaellaan. Hyvä apu puolustuksessa ne joukot.

- - - Updated - - -


Ite semmosessa ku Helsinki. Sinne kannattaa tulla, mutta pyttyjä pitää olla 1800 alkuun. Minuutissa joka pyynnön jälkeen on tupa täys vahvistuksia.


Ei perse kestä 1800 pyttyä, alkaa tolla tasolla toi kullan keruu hyytyä siihen jatkuvaa hanuriraiskaukseen joka kerta kun saa yli millin kasaan :(
 
Ei perse kestä 1800 pyttyä, alkaa tolla tasolla toi kullan keruu hyytyä siihen jatkuvaa hanuriraiskaukseen joka kerta kun saa yli millin kasaan :(

Ite huomasin, että ei oikein pysty yhdistämään pyttyjen ja kullan keräämistä. Täytyy vaan tehä jompaa kumpaa. Nostin noitten palkinto timanttien takia päälle kahteen tonniin, niin sillon alko isommat pojat lanaamaan kylän koko ajan.
Paras taso fyrkan keräämsieen ollut 1400-1500 kannua.
 
Itse kanssa pysyttelen lapinkulta3:ssa eli 1400t tuntumassa. Kun on jo 5 huttia niin ei ole jalokivihaasteitakaan (Xbow,inferno,2k t) jaksanut tavoitella vielä.

Pitiz muuten, voit th8:lla pistää teslat kuutoslevelille asti, eli 3M g ja 12 päivää kipale vielä lisäodotteluita ;)
Hidden Tesla - Clash of Clans Wiki

Laiskan miehen e-kallis hyökkäys (th8 maksimeilla) on 2 dragoa ja loput ilmapalloja. Joko tulee näpeille pahasti tai 3*, tuolla itse joku 90M kultaa keräsin kun ei ollut eliksiiristä pulaa. Hidasta mutta laiskalle helppoa.
 
Itse kanssa pysyttelen lapinkulta3:ssa eli 1400t tuntumassa. Kun on jo 5 huttia niin ei ole jalokivihaasteitakaan (Xbow,inferno,2k t) jaksanut tavoitella vielä.

Pitiz muuten, voit th8:lla pistää teslat kuutoslevelille asti, eli 3M g ja 12 päivää kipale vielä lisäodotteluita ;)
Hidden Tesla - Clash of Clans Wiki

Laiskan miehen e-kallis hyökkäys (th8 maksimeilla) on 2 dragoa ja loput ilmapalloja. Joko tulee näpeille pahasti tai 3*, tuolla itse joku 90M kultaa keräsin kun ei ollut eliksiiristä pulaa. Hidasta mutta laiskalle helppoa.

FUUUUUUUUUU!! Luulin et olis viimein toi kasi paketissa.. No josko sit parin kuukauden päästä sais laittaa ton TH:n päivitykseen:) Noita muureja en edes yritä saada tappiin.
 
Pakkis klaania vaan pystyyn.

Mäki innostuin tästä, kun töissä porukka pelaa tätä.

Menee ainakin huomiseen että saan rahat läjään kunnostaakseni tuon linnan että saa näitä klaaneja kasaan ja pääsee niihin mukaan. Että jos joku tuon perustaa niin perustetaanko suljettuna että vaan kutsusta mukaan?

Jos vähän tekis yhteistyötä niin varmaan toimis tämä puolustuspuolikin?

Aika alussa tässä ollaan, 622 pyttyä ja level 16.
 
Sain tuon linnakkeen mutta vielä pitäs repii 40 tonttua ylimäärästä että saa perustettua Klaanin. Et jos joku ehtii ensin niin infoa tänne, muuten perustan tuon Pakkotoisto.com klaanin kunhan saan vaan fyrkat läjään. Ei ehdi päivällä pelailla kun pitää tehdä töitäkin.
 
Siellä on, pakkotoisto.com, keltainen liekki punaisella taustalla. Invite only, hyväksyn klaaniin kaikki jotka suomea juttelee anomuksessaan näin alkuun
 
Ja pyyntö klaaniin laitettu täältäkin ja ihan Suomeksi.

On nyt tuo toinen Barrack rakenteilla kutoslevelille, paljonko niistä palleroista joutuu luopumaan eliksiiriä?
 
Palleroista?

Sanokaa muuten sitten klaanichatissa jos olette vippejä (ja palstanick jos eroaa pelinickistä) niin laitan elderöintioikeuksia.
 
No tuli varmaan jos selväksi mutta minä olen timppa nimellä tuolla.

Ja palleroista meinasin noita kuumailmapalloja joita pääsee kohta tekemään kun tuo barrack tuosta parin tunnin päästä valmistuu seuraavalla tasolle.
 
No tuli varmaan jos selväksi mutta minä olen timppa nimellä tuolla.

Ja palleroista meinasin noita kuumailmapalloja joita pääsee kohta tekemään kun tuo barrack tuosta parin tunnin päästä valmistuu seuraavalla tasolle.

Ei niillä tee oikeein mitään, ennen kuin ovat tuunattu täysiin leveleihin. Tippuvat niin pirun helposti.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom