City-lehden kysely: kehonrakennus epäeroottisinta ja typerintä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
RRKalle sanoi:
Aika raakaa. Kyllä yleisurheilu vaatii vähemmän älliä kuin kehoilu. jalkapallosta puhumattakaan. Siis kognitiivisessä mielessä älystä on kehonrakennuksessa hyötyä ehkä enemmän kuin missää urheilulajissa. Oppiminen ja tieteenteko on olennainen osa lajia.
Mistäs tämä nyt tuli? Miks kehoilussa tarvittais enemmän järkeä kuin yleisurheilussa/jalkapallossa?
Ja mitäs tieteentekoa siinä kehoilussa on? Kyllähän yleisurheiluunkiin voidaan niin tieteellistä tietoa kuin kokeiluakin soveltaa(siis niinkuin kehoilussakin, varmasti siinäkin eri harjoitusmenetelmä sopii toiselle paremmin).

Ja onhan sen ihan tyhmää se kehoilu-ihminen levittää itteensä mahdollisimman paljon ja isoks. Eiköhän se suuremman osan kansan mielestä sellainen suht lihaksikas... mut ei liian, ole komein(tarkoitan tässä aika kaukana Savolaisesta yms. oleva)..ja rasvaakin saa iiihan vähän niiden lihaksien päällä olla. Alkaa nuo mustat pikajuoksiatkin olla liian isoja.

Ja just siinä kisakunnossa olevat kehoilijat ovat kaikista rumimpia. En ymmärrä miks pitää mennä lavalle pullistelemaan... vaikkakin kyllä itsekin tykkään peilin edessä pullistella, kun on noita lihaksia alkanu tulemaan... mutta että yleisön eteen? Onko siinä mitään järkeä :jahas:

No mutta kaikkee ei voi ymmärtää...

Kehonrakennus tässä = ronnie look. Ihme että ei miellytä. Ei miellytä munkaan silmää. Samoin myös kehonrakentajanaiset kisakunnossa tuskin miellyttää perus suomalaista.
Ja kehonrakennus vaatii varmasti älykkyyttä jos meinaa pärjätä, tai ainakin pärjää paremmin

Varmasti alkaa lisääntymään lähivuosina vielä entisestään tuo arvostelu "kehoilijoita" kohtaan. Ihmiset syövät jatkuvasti enemmän pikaruokaa ja muuta paskahöttöä kun samaan aikaan vähennetään ruumiillisen työn ja liikunnan määrää,siitä seuraa väistämättä liikalihavuutta. Lihavuuden,huonon ruokavalion ja liikkumattomuuden toinen ääripää sitten vastaavasti ovat kehoilijat joiden ruokavalio pysyy ympärivuoden kunnossa ja liikuntakin maittaa ilman itsensä pakottamista siihen. Siihen vielä lisäksi se,että kroppa näyttää treenatulta saa varmasti normaalin pullamössöpojan tuntemaan jonkinsortin alemmuutta. Kehoilun tarkoitus ei tietenkään ole nostaa itseään muita korkeammalle alustalle, mutta niin valitettavasti tuolla lajista tietämättömien parissa luullaan. Tärkeintähän on se, että viihtyy itse siinä omassa kropassa ja kivana plussana tuosta viihtymisestä tulee itsevarmuus, joka sekin luetaan muiden ihmisten keskuudessa kusipäisyydeksi.

Hummerivirta sanoi:
Hulkki on bodari joten kahessa korkeakoulussa opiskelu ei vaadi älyä :hyper:
Älyä kyllä, mutta sitäkin enemmän itsekuria ja kunnianhimoa. Siis ihan sama kun bodarilta vaaditaan että menestyisi.

Ronnie Coleman

Ronnie_Coleman.jpg

:kuola:

Tuo Ronnien vatsalihaksien välissä oleva "vako" on himokas, siitä näkee et kui vähä tolla äijällä on rasvaa kisakunnossa. :P

Hummerivirta sanoi:
Hulkki on bodari joten kahessa korkeakoulussa opiskelu ei vaadi älyä :hyper:
Se mitään älyä vaadi :) Ite piän itteeni hölömönä kun korkeakouluun olen tullut, ja vielä tyhmempänä pitäisin jos kahteen oisin sotkeutunut yhtä aikaa ;)

editti: niin, kyllähän se kilpakehoilu ehkä aika dorka-laji onkin monessa mielessä. Kannattaa muistaa et ton kyselyn vastaajien pääkopassa varmaan niitä kehonrakentajia on sitten varmaan vasta kokkonen-vilponen-koko luokkaa olevat poijjaat. Me tavis punttaajat ei olla jonkun kadulta poimitun Pirkon mielestä mitään bodareita, ihan vaan perus urheilullisia nuoria.

Ketkäköhän tuohon kyselyyn on vastannu... hmm teinitytöt, jotka yleisesti ottaen valitsevat siksi unelmamiehekseen geelillä mällätyt 50 kg painavat mallipojut ? :rolleyes:

Ei tullu ainakaan mulle mitenkään yllätyksenä toi bodariosio tosta. Tuliko itseasiassa kenellekään?

Suni sanoi:
Ketkäköhän tuohon kyselyyn on vastannu... hmm teinitytöt, jotka yleisesti ottaen valitsevat siksi unelmamiehekseen geelillä mällätyt 50 kg painavat mallipojut ? :rolleyes:

Kyllä mä uskon, että tuo noudattaa aikalailla yleistä mielipidettä. Ainakin omassa ystäväpiirissä naikkoset on sanoneet, että älä vaan kasvata itteäs ton kokoiseksi(esim. kisabodarin nähtyään). Ei pelkoa, en ole kasvamassa, mutta enpä minäkään colemannin massoja ottaisi vaikka lihaskeiju sellaiseen antaisi mahdollisuuden. Meikäläinen ei vaan näe kisabodaria kovinkaan esteettisenä.

Kyseessä on vaan vääristymä siitä miltä perus punttipentti näyttää. Ihmiset luulevat, että ne lihakset räjähtävät kasvuun siitä hetkestä kun on salin ovesta päästy sisään. Onhan näitä "mä en halua isoja lihaksia naisia" maailma täynnä, ei nämäkään naikkoset ymmärrä sitä, että ei ne lihakset yht'äkkiä pullistu sieltä näkyviin ja varsinkin naisten lihastenkasvatus ei ole ihan helppo kakku.

No siis jos kyseessä on nimenomaan kehonrakennus, niin onhan se nyt hemmetin epäeroottinen laji, vaikkei makuasioista viitsisikään kiistellä. tuskin tälläkään foorumilla on kovin montaa joka pitää ammatilaiskehonrakentajan (miehen tai naisen) fysiikkaa mitenkään erityisen eroottisena.
Ja mitä tuohon typeryyteen tulee, laji kyllä vaatii älyä, tai vähintään älykkään ihmisen valmennusta. Sen sijaan lajissa menestyksen eteen tapahtuva omalla terveydellä leikkiminen onkin jo hieman arveluttavaa. Ja sunnuntaibodarien ja peruspenkkaajien (=niiden jotka ei kilpaile) roinaaminen on jo pelkästään typerää. helvetin typerää oikeastaan.

Kehonrakentajien kroppa on omasta mielestä ihan hyvännäköinen, jos niistä saisi pois ne sormen paksuiset verisuonet.

KukiHilli sanoi:
Kehonrakentajien kroppa on omasta mielestä ihan hyvännäköinen, jos niistä saisi pois ne sormen paksuiset verisuonet.

Mitääh :eek: Nehän siinä parasta just on :evil:

AM sanoi:
Amerikkalaisessa jalkapallossa ei käytetä munasuojia.

nimim. Lajin harrastaja.

Niin.. riippuu vähän paikasta ja halusta käyttää paikkoja vielä tulevaisuudessa :hyper:
Kyllä se linjassa on ihan hyvä, jos sattuu vaikka toinen kaveri tulemaan polvi edellä päälle jos jää kasan alinmaiseksi.

Onhan Amerikkalainen taktinen laji. ne vaan jotka ei tiedä lajista mitään pitävätä sitä tyhmänä ja ääliöiden lajina.

Kehonrakennus jakaa kyllä kansan kahtia. Se vaatii kyllä älyä ja tietoutta. Oman kropan kuuntelua ja muutosten tekoa jos jokin ei toimi. Esteettisyys sitten taas on katsojan silmässä. mutta, makuasioista ei voi kiistellä

Mua kyllä vähän ihmetytti miten vähän arvostusta kehonrakentajat saa ulkonäkönsä perusteella. Kyllä mäki henkilökohtaisesti oon naisilta kuullu että ei ole kovin komea kovin lihaksikas kroppa ja mitä järkeä siinä on? Jos mulla ois mahdollisuus päästä jonkun Cutlerin lihoihin, niin olisin ikionnellinen. Paskat mua kiinnostaa mitä naaraat siitä ajattelee. Ja aina löytyy niitä bodymimmejä jotka arvostaa lihaa!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom