Chrysler 300c kokemuksia kellään?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%

165161651

Banned
Auton vaihto olis kohta ajankohtanen, niin sattuisiko kellään olemaan kokemuksia Chrysler 300c:stä?

Liitteet

• chrysler300coupe.webp
    chrysler300coupe.webp
    114,6 KB · Katsottu: 5 101
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
tollanen farmari taitaa olla joensuussa taksina. onhan se näyttävän näköinen peli ja käsittääkseni suorituskykyäkin riittää tosi kivasti painoon nähden.

Kokemusta on tasan kylmien tyyppien verran, istuin hetken ratin takana. :lol2:

Mustana, mustilla laseilla, isoilla kromivanteilla ja tietenkin hemi-koneella toi on kaikkien gangstabling-autojen isä ja äiti. Presenssiä ainakin löytyy.

85_300_c.jpg

chrysler-300.jpg

Hmmjoo, kyl valkeakin toimii...

Chrysler300C_TIS07b.jpg

Ja oikeastaan kaikki muutkin värit. :)

3060000000052448.JPG

Olen ihan väärässä jos sanon, että noita vilisee aikamoisesti Helsingin katukuvassa? En ole koskaan merkkiä nokalla katsonut, mutta aina tuo auto katseen kääntää. Farkkuversiokin bongattu. Härskin näköinen auto kaikinpuolin, katto näyttää chopatulta.

Mike sanoi:
Olen ihan väärässä jos sanon, että noita vilisee aikamoisesti Helsingin katukuvassa? En ole koskaan merkkiä nokalla katsonut, mutta aina tuo auto katseen kääntää. Farkkuversiokin bongattu. Härskin näköinen auto kaikinpuolin, katto näyttää chopatulta.

et ole väärässä, kyllä niitä yllättävän paljon pyörii. ihan panssarivaunun näkönen auto kun omin silmin näkee.

Toi on kyllä totta, 300C ei tarvitse kuin isot(!) vanteet ja kenties aftermarket-maskin niin kyllä on räyheen näköinen.

Ylinnä näkyvä Coupé-malli on virtuaalisesti tunetettu, eli senkään takia niitä ei liiemmin näy. :) Muutama koripaja noita muutoksia on kerennyt tekemään kuitenkin jo ihan oikeastikin, esim WCC:

DSC_0131.jpg

DSC_0172.jpg

edit: Tuolle pelille on sitten tietenkin tehty jo muutakin, mm. choppaus.

Upea auto, olen haaveillut hankkimisesta siitä lähtien kun malli tuli markkinoille. Turussakin noita kyllä näkee, joten varmaan nuo Miken havainnot ihan mahdollisia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jenkkiläisellä valmistajalla on pitkästä aikaa tuote, joka kiinnostaa eurooppalaisiakin. Chryslerillä ovat kyllä tehneet hyviä päätöksiä, tästä ei ole pitkäkään aika kun niillä meni vielä suht heikosti. Nythän Chrysy tekee DCX-konsernissa tulosta ja Mersu elää siivellä. Tuon avioliiton molemmat puolet ovat hyötyneet valtavasti liitosta.

Mike sanoi:

Mutta yhtään ainutta 5.7 litran Hemi koneella varustettua ei ole vielä meikäläinen bongannut, pienemmillä koneilla olevia on kyllä katukuvassa aikalailla. Hemi koneella tuo auto on klassikko :rock:

Haa, mä olen nähnyt ainakin yhden Hemi-koneisen! Bongaus tapahtui Helsingissä, Huopalahdentiellä viime kesän lopulla.
Ei tuollainen varmaan karmean tylsä vehje ole sillä Mersulta olevalla CRD-dieselilläkään...Ihan hyvä blandis munaa ja käytännöllisyyttä varmaan.

Richard75 sanoi:
Mutta yhtään ainutta 5.7 litran Hemi koneella varustettua ei ole vielä meikäläinen bongannut, pienemmillä koneilla olevia on kyllä katukuvassa aikalailla. Hemi koneella tuo auto on klassikko :rock:
Tyhmä minä... Mistä voista näkee päälle päin mikä kone sillä "jyrisee"?
Kyllähän noita tosiaan katukuvassa melkein päivittäin näkee. On kyllä aika onnistunut peli. Omaa silmää mielyttää enemmän farkkumalli, tai oikeestaan jossain näin avomallinkin mut ei taida olla yleisesti markkinoilla.

Ilta(sanomissa / lehdessä) oli kans testattu tuota. Ja kehuttiin voimaa mutta ajettavuutta talvella haukuttiin (iso, painava, takaveto ja tehokas). Väitettiin että joka sanoo, että autolla on hyvä (mukava tms.) ajaa talvella, valehtelee. Noh, toinen tykkää ajella kahva edellä mutta eri asia on sopiiko sellainen ajotyyli tällaiselle autolle.

WTA sanoi:
Tyhmä minä... Mistä voista näkee päälle päin mikä kone sillä "jyrisee"?

takana oikealla on pieni lätkä jossa pienellä tekstillä "hemi" eli aika sueprsilmä saa olla jos 2metriä kauempaa sen näkee. äänestähän sitä ei kuule koska rauhallisessa ajossa vain 4 sylinteriä on käytössä jolloin v8 ääniä ei ole.

Flesh sanoi:
Upea auto, olen haaveillut hankkimisesta siitä lähtien kun malli tuli markkinoille. Turussakin noita kyllä näkee, joten varmaan nuo Miken havainnot ihan mahdollisia.
Jep, Turussa on näkynyt juurikin tuo hemi-koneella varustettu yksilö. Todella tyylikäs auto.

Tänään kävin katsomassa yhtä loistoyksilöä juuri tuolla 5.7 Hemi koneella, vm2004, täydellinen uutta vastaava kunto kaikilla varusteilla, ja bonuksena oli vielä asennettu takapenkkiläisille 2 omaa DVD-näyttöä + DVD laite keskikyynärnojassa, kilometrejä vain 21000, hinta tuohon kaikkeen nähden erittäin kohtuullinen verrattuna muihin vastaaviin käytettyihin, tarjosivat uudet kesärenkaatkin kaupan päälle, jotka ei mitkään halvat tohon pirssiin.
Pisti hieman mietityttämään kun tarjosivat vaihdossa nykysestä autosta niin helvetin hyvin, 3000e vähemmän mitä maksoin siitä 2v sitten, muualta tuskin tulen yhtä hyvää hintaa saamaan entisestä, ei vain oikein lisälainaa hyvittas ottaa, mutta pakkohan se on jos meinaa jotain isompaa hankkia. Puhukaa nyt v**** mulle järkee :)
Foobari? :)

No jos saat Audista 3000€ vähemmän kuin maksaessasi, niin diilihän on suorastaan loistava. Aika mahtavasti Audi pitää hintansa, tosin vaihto on aina vaihto.

Jos järkeä pitää puhua, niin maksa lainat vittuun ja ajele taksilla jokapaikkaan about seuraavat 5 vuotta, pääset silti halvemmalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom