Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Olen ihan väärässä jos sanon, että noita vilisee aikamoisesti Helsingin katukuvassa? En ole koskaan merkkiä nokalla katsonut, mutta aina tuo auto katseen kääntää. Farkkuversiokin bongattu. Härskin näköinen auto kaikinpuolin, katto näyttää chopatulta.
Mike sanoi:Olen ihan väärässä jos sanon, että noita vilisee aikamoisesti Helsingin katukuvassa? En ole koskaan merkkiä nokalla katsonut, mutta aina tuo auto katseen kääntää. Farkkuversiokin bongattu. Härskin näköinen auto kaikinpuolin, katto näyttää chopatulta.
Tyhmä minä... Mistä voista näkee päälle päin mikä kone sillä "jyrisee"?Richard75 sanoi:Mutta yhtään ainutta 5.7 litran Hemi koneella varustettua ei ole vielä meikäläinen bongannut, pienemmillä koneilla olevia on kyllä katukuvassa aikalailla. Hemi koneella tuo auto on klassikko
WTA sanoi:Tyhmä minä... Mistä voista näkee päälle päin mikä kone sillä "jyrisee"?
Jep, Turussa on näkynyt juurikin tuo hemi-koneella varustettu yksilö. Todella tyylikäs auto.Flesh sanoi:Upea auto, olen haaveillut hankkimisesta siitä lähtien kun malli tuli markkinoille. Turussakin noita kyllä näkee, joten varmaan nuo Miken havainnot ihan mahdollisia.
Mike sanoi:Jos järkeä pitää puhua, niin maksa lainat vittuun ja ajele taksilla jokapaikkaan about seuraavat 5 vuotta, pääset silti halvemmalla.