Challenge: 100 kg:n toistokyykky

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
itselläni ei ole video kameraa, mutta nyt on etsinnässä kaverien arkistojen syövereistä video jossa kyykkään 25 vuotta sitten satasella kohtuullisen tuloksen, ja voin taata, että kaikki on syviä:)tulokseen palataan jos video löytyy ja se nettiin saadaan.
laita jo!

Sitä kettuilun määrää jos kyykky ei oo just siellä kulmassa......... :)

Elämme jännittäviä hetkiä. Antti 6 vitoselta tulossa kyykkyvideo! Tätä seurataan muna pystyssä!
Kesto seissokkia odotettavissa sulle, kaveri jolla on ehkä videomateriaali tallella asuu ison veden takana ja on bisnesmies eli aikaa rajoitetusti penkoa vanhoja videoita, mutta katellaan, mitä tuleman pitää.

Kesto seissokkia odotettavissa sulle, kaveri jolla on ehkä videomateriaali tallella asuu ison veden takana ja on bisnesmies eli aikaa rajoitetusti penkoa vanhoja videoita, mutta katellaan, mitä tuleman pitää.

Mulla kans yhellä frendillä ois mun 6X200kg penasarja videolla, mut on nykyään miljonääri Jenkkilässä, tosi kiireinen ja kaikkee, et en varmaan saa sitä tänne esille ihan heti.

Toivottavasti saat näytille :D

Mulla kans yhellä frendillä ois mun 6X200kg penasarja videolla, mut on nykyään miljonääri Jenkkilässä, tosi kiireinen ja kaikkee, et en varmaan saa sitä tänne esille ihan heti.

Toivottavasti saat näytille :D
Niin sen takia en sanonutkaan toistojen määrästä mitään, koska en ole varma löytyykö todistavaa materiaalia esitettäväksi. Ja kun aikaakin on kulunut sen 25 vuotta voi olla, että sitä ei löydy. Sinäkin poika olit tuohon aikaa vielä isäsi palleissa, kun noita kyykkyjä tehtiin:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
JTO, mikä oli kyykkymaksimisi kun teit tuon treenin, 5*160, 3*180, 3*200, 2*210, 1*220, 5*190, 8*180, 12*160, 21*140, 35*120? Itsekin olen ottanut ykkösen tuolla 220 kilolla, ja muutkin sarjat onnistuisivat mutta 21*140 ja 35*120 sarjoista ei olisi kyllä puhettakaan, varsinkin vielä noin treenin loppuun. Tai sitten vaan puuttuu mielenlujuutta edes yrittää :D

ei toi mikään ihan raja tainnu tuolloin olla, muttei paljoo päälle, ehkä 230. mulla on aina ollu suht hyvä sarjakestävyys eli oon pystyny tekeen suht paljo tiukempiaki sarjoja per treeni. noista pitkistä sarjoista ny ei kukaan voi tosissaan väittää tykkäävänsä :) sen verran pahalta toi vipa tais tuntua, etten enää satasella mitään tehny, vaikka ajatuksissa alkutreenistä oliki.

Tulos 38. Mave-treenin päätteksi, joten alkoi selkä antamaan periksi (selityksiä, selityksiä).
Video tulee myöhemmin, pääsee sit nettituomarit työn pariin...
Parin viikon päästä uusiksi ja silloin tulee se 50 =)
Y.m. suoritus:

Edit: Rakentavaa kritiikkiä otetaan vastaan

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^^loistavaa, rankka suoritus, näki kaikesta että jätkä pisti kovat piippuun. Rauhalliset toistot ovat vielä minusta rankempia, kuin nopea pommitus pohjaan. Koko suoritus olikin pidempi kestoltaan kuin minun, mutta silti tauotukset olivat maltillisia.

8/10 pisteet, ens kerralla 10/10 kun 50 menee!

Vihdoin asiallisia kyykkyjä jotka eivät ole vajaita. GJ X3M !

Jokainen toistohan noista oli vajaa mutta eihän tässä haasteessa tainnut niin nöpönuukaa olla. Weakilla ei tod ollu vajaita mutta muuten kyykkytyyli tosi hurja eteenpäin työntyvine polvineen.

Suositut

Back
Ylös Bottom