Challenge: 100 kg:n toistokyykky

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Enkka olis 24x120kg ja 15x140kg.( Toisessa oli Väsynyt varmistamassa ) Ennen polvileikkauksia.

Kuukauden päästä vielä vähän viilaillaan ni sit voin yrittää. Sopii sikäli hyvin että ortopedi sanoi
100kg niskassa olevan raja mun rustopinnoille.

Tein tossa varman päälle 21 toistoa. Videolta tietysti tarkastaessa oli vain 19 :D Tuo on joskus vuos sitten tehty ja tuossa on välillä vissiin yli 5sek tauot, kun noin pitkään kestää sarjakin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kysymys, mikä on kaikkien huulilla: Onko toi siun paita varustelekasta tilattu käytetty tekninen paita? Onko se alkanu siulla haisemaa? Ostin niitä pari ja jos sitä hajuu ei ota huomioon, ni ihan päällikköpaidat kyseessä.

Kova suoritus tuo 41 toistoa putkeen. Itse ottanut joskus n.35 ja sen jälkeen lähti kyllä taju vartiksi. Kuhan dietillä vähän hapenottokyky paranee niin otan videolle oman.

En tainnut nähdä Weakin videossa yhtään vajaata kyykkyä vaikka kahteen kertaan katselin kun kerran kommentoitiin vajaasta. Toivottavasti kyseessä oli siis sarkasmi sävytteinen viesti.

Ja nuo kaikki on vitun kovia tuloksia, varsinkin Termiksen 41 toistoa, itse olen kerran kokeillut 20 toistoa 45 kilolla, joka sekin aiheutti mukavan olotilan :D

Mukana. Ensi viikolla tulosta :)

Tulos 38. Mave-treenin päätteksi, joten alkoi selkä antamaan periksi (selityksiä, selityksiä).
Video tulee myöhemmin, pääsee sit nettituomarit työn pariin...
Parin viikon päästä uusiksi ja silloin tulee se 50 =)

Itselläni ei ole video kameraa, mutta nyt on etsinnässä kaverien arkistojen syövereistä video jossa kyykkään 25 vuotta sitten satasella kohtuullisen tuloksen, ja voin taata, että kaikki on syviä:)tulokseen palataan jos video löytyy ja se nettiin saadaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mä en koskaan tällasiin kommentoi, mutta nyt kyl tulee mieleen ihan noista pitkistä sarjoista yks ikimuistoinen syväkyykkytreeni nuoruusvuosilta. ellen ihan väärin muista, työsarjat meni tällai:
5*160, 3*180, 3*200, 2*210, 1*220, 5*190, 8*180, 12*160, 21*140, 35*120. kaikki alastulosarjat oli hyvin tiukkoja, mistä tohon aikaan tykkäsin. kyykkytreeniin meni pari tuntia. tässähän ei mitään ihmeellistä ole, mutta mikä teki tuosta niin ikimuistoisen, oli kun tuon viimeisen sarjan aikana alkoin 20 toiston kohdalla tulemaan radiosta veera teleniuksen miljoona ruusua. jotenkin tuli siinä mieleen, että eikö tässä nyt olis kärsimystä ihan tarpeeks muutenkin... :) eihän veerassa mitään vikaa ole, mutta se biisi ei jotenkin sopinut just siihen mun hakemaan tunnelmaan...

http://www.youtube.com/watch?v=IfXpOAsO978

mä en koskaan tällasiin kommentoi, mutta nyt kyl tulee mieleen ihan noista pitkistä sarjoista yks ikimuistoinen syväkyykkytreeni nuoruusvuosilta. ellen ihan väärin muista, työsarjat meni tällai:
5*160, 3*180, 3*200, 2*210, 1*220, 5*190, 8*180, 12*160, 21*140, 35*120. kaikki alastulosarjat oli hyvin tiukkoja, mistä tohon aikaan tykkäsin. kyykkytreeniin meni pari tuntia. tässähän ei mitään ihmeellistä ole, mutta mikä teki tuosta niin ikimuistoisen, oli kun tuon viimeisen sarjan aikana alkoin 20 toiston kohdalla tulemaan radiosta veera teleniuksen miljoona ruusua. jotenkin tuli siinä mieleen, että eikö tässä nyt olis kärsimystä ihan tarpeeks muutenkin... :) eihän veerassa mitään vikaa ole, mutta se biisi ei jotenkin sopinut just siihen mun hakemaan tunnelmaan...

:hyper:

Ihan paskahan tuo mun tekniikka on, mutta syvyys on ainakin riittävä.

Kannattaa itse kunkin kokeilla noita sarjoja. Tuntuu aika pahalta, vaikkei (varsinkaan videolta katottuna) olisi tiukkoja sarjoja. Toistoja tulee paljon, kunhan vaan pysähtyy hengittelemään. Pieni vinkki: Ei kannata käyttää vyötä, hankala hengittää sillon :D

Tais olla viime vuoden syksyllä kun tein 43-44 kertaa 100kg:lla kaverin yllytyksen seurauksena, mutta se oli smithissä tehty ja semmoselta penkiltä että syvyys ei ole noin syvä ku termiksellä, reidet menee justiinsa lattian suuntasesti ala-asennossa eli semmonen 90 asteen invalidivajaakyykky. Semmonen 25 toistoa niistä tuli suht helposti, sen jälkeen kyllä tahti hidastu ja se muuttu melkoseksi helvetiksi vetää se reilu 40 toistoa ku reidet alko mennä tukkoon ja jonku verran hengästyttämäänki tuo jo alkaa :D Voispa kyllä ite tärräyttää kokeeksi tuon uudestaan nyt, tavotteeksi voisi ottaa sen 50 toistoa. Vapaalla tangolla ei meikäläisellä olis puhettakaan yrittää samaa, mutta smithissä vois koittaa toisenkin kerran.

Tais olla viime vuoden syksyllä kun tein 43-44 kertaa 100kg:lla kaverin yllytyksen seurauksena, mutta se oli smithissä tehty ja semmoselta penkiltä että syvyys ei ole noin syvä ku termiksellä, reidet menee justiinsa lattian suuntasesti ala-asennossa eli semmonen 90 asteen invalidivajaakyykky. Semmonen 25 toistoa niistä tuli suht helposti, sen jälkeen kyllä tahti hidastu ja se muuttu melkoseksi helvetiksi vetää se reilu 40 toistoa ku reidet alko mennä tukkoon ja jonku verran hengästyttämäänki tuo jo alkaa :D Voispa kyllä ite tärräyttää kokeeksi tuon uudestaan nyt, tavotteeksi voisi ottaa sen 50 toistoa. Vapaalla tangolla ei meikäläisellä olis puhettakaan yrittää samaa, mutta smithissä vois koittaa toisenkin kerran.

Jätetään ne laitepumppailut johonkin toiseen trediin ;)

Jätetään ne laitepumppailut johonkin toiseen trediin ;)

Höh, selkävikasille ei anneta mahollisuutta osallistua... :itku::D

Tosta vois samantien varastaa ehkä kovimman kyykkyreenin koskaan! Ton kun jaksais vetää ja vaikka videolle :) noi tulokset on mahdollisia ainakin itselleni, mutta hirvittää kyllä jo valmiiksi ajatus tosta hapotuksesta.

- - - Updated - - -

Höh, selkävikasille ei anneta mahollisuutta osallistua... :itku::D

Ota vaan smithissä, se on eri haaste, mutta saapahan sun jalat kyytiä. Video sit tänne.

Tosta vois samantien varastaa ehkä kovimman kyykkyreenin koskaan! Ton kun jaksais vetää ja vaikka videolle :) noi tulokset on mahdollisia ainakin itselleni, mutta hirvittää kyllä jo valmiiksi ajatus tosta hapotuksesta.

Muista pistää soimaan miljoona ruusua taustalle tai se ei ole lähelläkään kovuudessa jto:n sarjaa :)

jätkät on ihan tulessa... :)

ei toi nyt niin kova ollu, mut jäi mieleen hyvin, kun en juuri noita pitkiä sarjoja niin harrastellu. temporary mindfuck. veerahan oli sokee ja vanha leidi, joten kaikki respectit sinne suuntaan. tiukasti vedetty kaunis biisi. happosarjojen boosterina ehkä paremmin ois sit toiminu joku muu veisu...

jätkät on ihan tulessa... :)

ei toi nyt niin kova ollu, mut jäi mieleen hyvin, kun en juuri noita pitkiä sarjoja niin harrastellu. temporary mindfuck. veerahan oli sokee ja vanha leidi, joten kaikki respectit sinne suuntaan. tiukasti vedetty kaunis biisi. happosarjojen boosterina ehkä paremmin ois sit toiminu joku muu veisu...
Juu, ei biisissä mitään vikaa ole, mutta ei ehkä paras biisi tohon kohtaan:)

Suositut

Back
Ylös Bottom