LDL 14 ? Huhhheijjaa.. (ainiin carniwhorella mitä suurempi niin sitä parempi)Tuostapa. Lääkitystä odotellessa.
Mittaus otettu 10h paaston jälkeen. Pituutta 180cm ja paino 80kg.
katso liitettä 259756
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LDL 14 ? Huhhheijjaa.. (ainiin carniwhorella mitä suurempi niin sitä parempi)Tuostapa. Lääkitystä odotellessa.
katso liitettä 259756
Koitin olla ironinen kunnes ironia muuttui todeksi kun työterveydestä soitettiin ja kehoitettiin jatkotutkimuksiin, koska LDL. Olin toiveikas, että lääkärillä olisi ollut ymmärrystä kolesterolista/lipideistä mutta valitettavasti näin ei ollut. Esim. TG/Hdl suhde on turha ja tyydyttynyt rasva on saatanasta. Taidettiin olla eri mieltä joka asiasta, eikä siinä mitään.
Mitäs siis arvot olivat vuosi sitten, "normaali ruokavaliolla"?Tuostapa. Lääkitystä odotellessa.
katso liitettä 259756
Mitä sun ldl oli ennen Carnivore ruokavaliota?Koitin olla ironinen kunnes ironia muuttui todeksi kun työterveydestä soitettiin ja kehoitettiin jatkotutkimuksiin, koska LDL. Olin toiveikas, että lääkärillä olisi ollut ymmärrystä kolesterolista/lipideistä mutta valitettavasti näin ei ollut. Esim. TG/Hdl suhde on turha ja tyydyttynyt rasva on saatanasta. Taidettiin olla eri mieltä joka asiasta, eikä siinä mitään.
En siis ole huolissani. Miksi?
Triglyseridit 0,57
Hdl 2,20
TG/Hdl suhde: 0,26
Harmi kun työterveys ei kustantanut laajempaa mittausta, sillä enemmän tietoa olisi ollut paikallaan. Seuraavaksi täytyykin omakustanteisesti ottaa laajempi mittaus.
Jokainen toki tehkööt omat johtopäätökset. Se, että olen parhaassa kunnossa kuin koskaan, ei mainittavia kipuja/särkyjä, 8h unta on enemmän sääntö kuin poikkeus ja henkinen hyvinvointi parempi kuin ikinä.
Tästä eteenpäin hommat jatkuu samankaltaisesti. Itseasiassa olen nyt vähentänyt lihan määrää ja vastaavasti nostanut rasvoja.
En lukenut tutkimusta, enkä todennäköisesti tule ikinä lukemaankaan. Jokainen ehkä tietää myös mielipiteeni tuosta asiasta.
Useampi kuin yksi annos punaista lihaa viikossa voi kasvattaa diabetesriskiä, laaja tutkimus kertoo
Tekniikan Maailma
tekniikanmaailma.fi
"Sairaus on yleistynyt erityisen nopeasti matalan ja keskitulotason maissa."
Tjaa...Ja köyhätkö popsii sitten lihaa erityisen paljon..?
Juu, tämä on ainoa syy, miksi piiikkasen huolestuttaa ja vituttaa, mihin ollaan menossa.Mitä enemmän tuota propagandaa on esillä, sitä enemmän ilmasto- ja terveysidiotismi leviää. Tämä taas vaikeuttaa oikeasti terveellistä elämää. Jos ei muuten, niin tekee siitä alkuun tosi kallista, ja lopuksi tekee haastavaksi saada kunnon raaka-aineita.
Catch-a-fish on paras.Juu, tämä on ainoa syy, miksi piiikkasen huolestuttaa ja vituttaa, mihin ollaan menossa.
Muutenhan tämä on täyttä komediaa, ja ihan sama vaikka muut söisivät sahanpurua
No, onneksi etes kalaa saa järvestä. Kai sekin aikanaan kielletään.
Tosin enhän Minä mitään kalaa ikinä saa. Mutta vois, jos vähän panostais touhuun.
Aihetta sivuten, eikö se silakan pyynti just kiellettyJuu, tämä on ainoa syy, miksi piiikkasen huolestuttaa ja vituttaa, mihin ollaan menossa.
Muutenhan tämä on täyttä komediaa, ja ihan sama vaikka muut söisivät sahanpurua
No, onneksi etes kalaa saa järvestä. Kai sekin aikanaan kielletään.
Tosin enhän Minä mitään kalaa ikinä saa. Mutta vois, jos vähän panostais touhuun.
Onhan tuo sun LDL arvo poikkeuksellisen korkea nyt. Ei silti välttämättä tarkoita, että siitä mitään huonoa seuraisi. Voithan käydä oman mielenrauhan vuoksi tsekkaamassa miltä putkistot näyttää. Ei se auton jakohihnan vaihtoa kalliimpaa ole. Jos kaikki ok, niin käy vaikka 5v päästä uudelleen.Koitin olla ironinen kunnes ironia muuttui todeksi kun työterveydestä soitettiin ja kehoitettiin jatkotutkimuksiin, koska LDL. Olin toiveikas, että lääkärillä olisi ollut ymmärrystä kolesterolista/lipideistä mutta valitettavasti näin ei ollut. Esim. TG/Hdl suhde on turha ja tyydyttynyt rasva on saatanasta. Taidettiin olla eri mieltä joka asiasta, eikä siinä mitään.
En siis ole huolissani. Miksi?
Triglyseridit 0,57
Hdl 2,20
TG/Hdl suhde: 0,26
Harmi kun työterveys ei kustantanut laajempaa mittausta, sillä enemmän tietoa olisi ollut paikallaan. Seuraavaksi täytyykin omakustanteisesti ottaa laajempi mittaus.
Jokainen toki tehkööt omat johtopäätökset. Se, että olen parhaassa kunnossa kuin koskaan, ei mainittavia kipuja/särkyjä, 8h unta on enemmän sääntö kuin poikkeus ja henkinen hyvinvointi parempi kuin ikinä.
Tästä eteenpäin hommat jatkuu samankaltaisesti. Itseasiassa olen nyt vähentänyt lihan määrää ja vastaavasti nostanut rasvoja.
On toki. Kuvantaminen voisi olla myös mielenkiintoinen ja hyvä tapa selvittää sisäistä tilannetta. Tässä nyt ollaan kuitenkin n. 12kk menty, joka on vielä suhteellisen lyhyt aika.Onhan tuo sun LDL arvo poikkeuksellisen korkea nyt. Ei silti välttämättä tarkoita, että siitä mitään huonoa seuraisi. Voithan käydä oman mielenrauhan vuoksi tsekkaamassa miltä putkistot näyttää. Ei se auton jakohihnan vaihtoa kalliimpaa ole. Jos kaikki ok, niin käy vaikka 5v päästä uudelleen.
Sepelvaltimoiden TT-kuvaus – Sydänkeskus
TT-kuvaus eli tietokonetomografia on nopea ja kivuton kuvantamistutkimus. Sen avulla saadaan tarkkaa tietoa sepelvaltimoiden ja sydämen kunnosta. Ota yhteyttä!www.sydankeskus.com
On toki. Kuvantaminen voisi olla myös mielenkiintoinen ja hyvä tapa selvittää sisäistä tilannetta. Tässä nyt ollaan kuitenkin n. 12kk menty, joka on vielä suhteellisen lyhyt aika.
Tuossa ihan mielenkiintoinen pätkä, jossa on avattu tilannetta, jossa henkilöllä korkea ldl, korkea hdl, matala triglyseridi ja henkilö on aktiivinen ja fitti.
Lean Mass Hyper Responder
View: https://www.youtube.com/watch?v=jJy4Kygu_kQ
Tiedän muutamia kaltaisiasi hyper-respondereita. Itse en kuulu sellaiseen tyyppiin, vaikka olen kehosta rasvaton ja ravinnosta rasvainen carnivore. Energiaa rasvasta minulla tulee noin 75% päivän kokonaismäärästä.On toki. Kuvantaminen voisi olla myös mielenkiintoinen ja hyvä tapa selvittää sisäistä tilannetta. Tässä nyt ollaan kuitenkin n. 12kk menty, joka on vielä suhteellisen lyhyt
Jos on hyvin rasva-adaptoitunut ja ketoosissa, niin eikös ketoaineet ole pääasiassa niiden kudosten käytössä, jotka ei voi käyttää rasvahappoja, kuten aivot? Aivoissa ketonit korvaa ison osan glukoosista ja maksan glukoosin tuotanto riittää silloin. Eikös tässä tapauksessa valtaosa lihasten ym kudosten energiasta pitäs kulkea albumiinin kyydissä vapaina rasvahappoina? Jos veren albumiinin arvo mitattaisiin tässä, niin mahtaisiko tulla lääkäriltä diagnoosi nestehukasta?Muutenkin kun ketoaineilla tuotetaan kehon tarvitsema energia ja glykolyysi ajetaan minimiin, menee terveyskeskuslääkärin sormi suuhun hyvin nopeasti.
Jos on hyvin rasva-adaptoitunut ja ketoosissa, niin eikös ketoaineet ole pääasiassa niiden kudosten käytössä, jotka ei voi käyttää rasvahappoja, kuten aivot? Aivoissa ketonit korvaa ison osan glukoosista ja maksan glukoosin tuotanto riittää silloin. Eikös tässä tapauksessa valtaosa lihasten ym kudosten energiasta pitäs kulkea albumiinin kyydissä vapaina rasvahappoina? Jos veren albumiinin arvo mitattaisiin tässä, niin mahtaisiko tulla lääkäriltä diagnoosi nestehukasta?
Just näin. Vastasit itse itsellesi mielestäni ihan oikeinE. Taitaa olla tietty se ero tuossa kulkeeko energia LDL:n kyydissä vai albumiinin kyydissä siinä, että tuleeko se rasva syötynä vai rasvakudoksesta jemmasta.
Noinhan se tosiaan menee. Samaa näyttöä on hyvin jyvin runsaasti, ja etunenässä käytännönkokemusta, mikä on aina se numero yksi. Toisin kuin statiinien ja ravintoymoyrän käytöstä on käytännön esimerkkejä minimaalisesti.Yllätyin vähän kun katsoin wikin tietoja rasvoista: