Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
nii riippuu mitataanko kahvan päästä vai puolestavälistä.

* Guide - 28 kg
* Sport - 37 kg
* Trainer - 45 kg
* Nro 1 - 65 kg
* Nro 1.5 - 75kg
* Nro 2 - 90 kg
* Nro 2.5 - 109kg
* Nro 3 - 125 kg
* Nro 3.5 - 145 kg
* Nro 4 - 165 kg

noin ne taitaa mennä. toiselta sivulta lunttasin

tänään tuli paketti, jossa #1 ja #2 :) ykkönen menee helposti kiinni ja kakkonen jäi pari senttiä vajaaks :D eiköhän tässä joudu kohtapuoliin tilaamaan #2,5 ja tavoitteeks sen #3, kunhan opettelee eka sen sääntöjen mukasen puristuksen ja pääsee treenaileen kunnolla :)

Kumma juttu

Olen treenannut RB130 jo jonkin aikaa ja kelasin että hommataan joku välimalli että ei tarvii siirtyä suoraan COC2.
No ostin COC1,5 ja huomasin että sillä saan oikealla kädellä 13puristusta ja RB130 saan 10puristusta ja COC2 ehkä yhden :(

RB130 = 58,5kg
COC1,5 = 75kg
COC2 = 90kg

Elikkä saan vahvemmalla puristimella enemmän puristuksia!

Voiko se vaan johtua siitä että COC puristus kahvat on kapeammalla kouin RB, jolloinka siitä saa paremman otteen, ja se tuntuu silloin löysemmältä?

Tilasin RB 130 gripperin myös ja hämmästyin aluksi miten jäykkä se on.
Huomattavasti jäykempi kuin COC1. Lämmittelyyn oli tarkoitettu. COC2 menee 4-5 kertaa.

Noniin, tänään kävin hakemassa tullista omat gripperit :) Tilasin Trainer, 1, 1.5 ja 2 saman tien Ironmindilta, kun postikulut on yli 30 taalaa. Alvineen ja kaikkineen ~103 euroo. En tiiä oisko pitänyt saman tien ottaa 2.5 ja 3 mukaan kanssa. Oon aika hemmetin positiivisesti yllättynyt, että oikeella meni 1.5 kiinni, kun ottaa huomioon kuinka aloittelija oon vielä punttitouhuissa. 2 jäi sentin päähän. Vasurilla 1 jäi millin vajaaks, mutta varmaankin asennosta kiinni pääosin. Trainerilla oikeella helpohko 15 toistoa, enempää ei viittinyt.

Tyytyväinen olen kuitenkin, että en ottanut vielä traineria heikompaa mukaan. Ihan sopivat arvoin. Mun "kovin" mave sarja on 5x5x90kg, jonka otin sunnuntaina :hyvä: Mutta ilmeisesti kuitenkin sinnikäs myötäotteen käyttö on auttanut grippiin jonkun verran :puntti:

Tännekin tuli eilen juuri 1 ja 2. Ykkösellä oikealla 12 ja vasurilla 9, kakkonen oikella kerran kun vähän aikaa etsin kunnon asentoa, aluksi 5 millin päähän. On vähän tullut grippiä jo kuulaa työnnellessä ja CoCeilla tarkoitus saada lisää että pysyy isommatkin näpeissä.

nyt on suljettu oikeella kädellä #2 3kertaa. ostin myös RB240 gripperin. ei siit meinaa saada mitään otettakaan :D johki 9mm oon parallelista puristanu. Eli ei hirveemmin liiku :( Koitin myös 1.5sta pitää pohjassa ni 30sek menee treenin jälkeen. vasurilla jäykällä ykkösellä 25sekkaa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitäs taas saada uutta intoo gripperi treeneihin.. minkälaisia sarjoja kannattaa tehä kun taso on tällä hetkellä se että coc 2 menee kiinni 6 kertaa? 5x1 vaiko esim 3x2 vai 2x3

No mitä sie tavottelet? Kolmosta?

Puristat vaan niin perkeleesti ja pyrit aina parempaan. Pitoja, negoja, trapholdeja yms.. Älä ole avuton, aivoja saa käyttää! ;)

Eihän sitä kestävyydellä mitata mutta nämä halpispuristimet mitkä mulla on saan ihan helposti puristettua melkein miten päin vaan ja olen nyt paremman puutteessa vedellyt 2-3X70 sarjoja . Mutta siis tulevaisuutta ajatellen kannattaisiko hommata minkä tason CoC? Ehkä vähän optimistisesti, 1 tai kenties 1.5? Puristusvoima on omasta mielestä kasvanut hurjasti tosi lyhyessä ajassa tai sitten ton lelun puristeleminen vaan herätti nivelet, aiemmin kun oli sellainen olo ettei oikein edes jaksaisi puristaa mitään. :D

varmaan siitä ykkösestä kannattaa alottaa et kummallakin kädellä jaksaa puristella. niitäkin tuppaa olee "eri" vahvuuksisia. Joitain aikaja sitten sain omalla ykkösellä tiukan 4 ja kaverin meni sitten 8...
En siis omaa ykköstäni saanut pohjaan pariin viikkoon. Ostin trainerin ja sillä tein toistoja, eikä aikaakaan kun ykkönen meni helposti. Nykyään sil menee reilusti yli 20 :)

Tässä viime viikkoina puristellu satunnaisesti kun löyty nämä piilosta pölystä. Ollu yo-kirjotukset nii ei ole painimaan ehtiny eikä muutenkaan urheilemaan YHTÄÄN.

Oikealla kädellä kakkonen mennyt kolme kertaa ja vasemmalla muutamasta millistä kiinni ollut. Vois tilailla 2.5:n ja 3:n pölyttymään josko niillä sais jonkilaisia negatiivisia toistoja.

Juu, tuo nro 1 voi olla ihan hyvä alkua varten (itse ostin trainerin enkä saanut kertaakaan). Nyt menee trainer 40+ kertaa ja 1:llä tuntuu joka päivä menevän 1 enemmän, nyt 17. Kun saa ykkösen 10 kertaa saa 1.5 kerran, näin ainakin minulla. Tosin nyt kun saan 3x1.5 niin kakkonen menee kuitenkin yhden kerran. Tämä on kyllä sellainen laji että harjoitelleen tunnistaa helposti. Markettipuristimet voi antaa lapsille leluiksi :)

Onko kellään kokemuksia gripperin löystymisestä? Voiko gripperin vastusta mitenkään käytännöllisesti testata tämän varalta? Captain of Crushista nimenomaan.

#2.5 kotiutui tänään, ostin että sais vähän uutta intoa tähän treenailuun. Jösses että on jämäkkä! :D Etusormi kahvojen välissä kiinni asti ja kädet on iha muusina jo muutaman minuutin jälkeen.

Suositut

Back
Ylös Bottom