Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Itselläni menee CoC T oikealla ja vasemalla apaut 20 kertaa, 1 oikealla 6 ja vasemalla 3, CoC 2 jää auki oikealla noin 5mm ja vasemmalla 10mm.
Ikä 17, paino 64.

Nyt kova mietintä päällä, kumpi gripperi Sakelta: 1.5 vai 2.5?
Kysyin sitä Sakelta niin jätkä sanoi että 1.5 kun menee harjoittelu jumiin isommalla mutta mikä on teidän mielipide asiaan? Tulokseni näätte viestin pari ylempänä.

Tänään voisi roikkua yhdelläkädellä pyyhkeen ja lisäpainojen kera ja illalla television (salatut elämät...) aikana painia CoC:ien kanssa. Taidan olla rakastunut.. :)

Minun mielestä aivan turhaa 2,5 vielä otat jos 2 jää reilusti auki, sillon nimittäin ei tuo 2,5 liiku vielä mihinkään. 1,5 on itselle tällä hetkellä semmonen sopivin kun tuo 2 menee juuri ja juuri kiinni. 2,5 en pysty oikeastaan tekemään mitään mitä en 2 pysyisi harjoitteleen. Pitää kerätä keveämmillä paukkuja sitten ku 2 menee helpommin/usemammin kiinni niin voi alkaa jo hamuamaan kouraan tuota 2,5.

Kysyin sitä Sakelta niin jätkä sanoi että 1.5 kun menee harjoittelu jumiin isommalla mutta mikä on teidän mielipide asiaan? Tulokseni näätte viestin pari ylempänä.

Tänään voisi roikkua yhdelläkädellä pyyhkeen ja lisäpainojen kera ja illalla television (salatut elämät...) aikana painia CoC:ien kanssa. Taidan olla rakastunut.. :)

Suosittelen tuota 1.5..Ja voithan sä ostaa 2.5 myös :) Mun pitäs kans ostaa uusia leluja..2.5 ja 3 :rock:

coc1 hommattu 3vk sitte vasurilla 15x puristanu kiinni ois menny vielä enemmä vasurilla nyt 5-6 ku on kunnolla palautunu.

vois kohta tilata 1,5 ja 2 ni pääsee kokeilemaan :))) tähä addiktoituu!

voiko muute iha surutta reenaa joka toine päivä ilma pitempii taukoja vai kannattaako antaa käsille huilii ? näi alottelijana ?

coc1 hommattu 3vk sitte vasurilla 15x puristanu kiinni ois menny vielä enemmä vasurilla nyt 5-6 ku on kunnolla palautunu.

vois kohta tilata 1,5 ja 2 ni pääsee kokeilemaan :))) tähä addiktoituu!

voiko muute iha surutta reenaa joka toine päivä ilma pitempii taukoja vai kannattaako antaa käsille huilii ? näi alottelijana ?

Kannattaa minun mielestä pitää välistä useampi päivä taukoa ja välillä vetää vähän kevyempää settiä muutenkin.Ei ainakaan mulla kerkee palautua paikat kunnolla jos joka toinen päivä puristelee.

2-3 päivää mielestäni ihan sopiva tauko. Väkisinkin tulee joskus pidempiäkin taukoja. Ja välillä toki kevyempää puristelua. Kylmää käsiin. Wemanille: Jos ykkösellä menee noin hyvin, niin suosittelen tilaukseen 1,5 ja 2. 1,5 varmaan menee kiinni aika nopeesti, luulisin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos mulla ei oo räpylät kipiät tai auki niin puristelen pari settiä joka ilta, varmaan se kaikista huonoin malli mutta ei malta pysyä erossa. Ei sillä myötääsä on pikkurillit auki että saattaa 2 viikkoa joutua olemaan puristelematta yhtä kyytiin.

Viime viikolla tuli postissa COC #2 ja Expand-Your-Hand kuminauhoja. Oikealla kädellä kakkonen jäi 5milliä auki ja vasemmalla vähän enemmän. Nyt löytyy #1, #1.5 ja #2. Näillä eteenpäin. Intissä mukava treenailla iltavapaalla.

2-3 päivää mielestäni ihan sopiva tauko. Väkisinkin tulee joskus pidempiäkin taukoja. Ja välillä toki kevyempää puristelua. Kylmää käsiin. Wemanille: Jos ykkösellä menee noin hyvin, niin suosittelen tilaukseen 1,5 ja 2. 1,5 varmaan menee kiinni aika nopeesti, luulisin.

juu pitää laittaa tilaukseee oikeel ainaki menee nopee vasuri o kyl iha susi:rolleyes:

olen miettinyt miten treenaisin progressiivisesti coc1:llä ja tälläisen suunnitelmanlaadin :
3p viikossa ti,to,la

vk1:5x1 negatiiviset avaukset

vk2: 3x2 + 1x1

vk3: 3x3 + 2x1 negatiiviset

vk neljä 5x2 +1x3

mitä mieltä saa tyrmätä täysin :) ei paralell puristuksia,suurin piirtein korttisulkuja.

tän jälkee 1,5 tilauksee ja 2:rock:

vajaa kuukaus sitten tuli postista CoC #1 ja #2. Silloin #1 hikisee kiinni molemmilla käsillä... Juuri äsken napsahti #2 kiinni oikealla kädellä (korttisulku)!:rock:

vajaa kuukaus sitten tuli postista CoC #1 ja #2. Silloin #1 hikisee kiinni molemmilla käsillä... Juuri äsken napsahti #2 kiinni oikealla kädellä (korttisulku)!:rock:

oot varmaa aika samois mun kaa itelki tuli muutama viikko sitten coc1 eikä menny montaa sillo :P
paljos menee oikeel kädel kortti sulkuja coc1 ?

oot varmaa aika samois mun kaa itelki tuli muutama viikko sitten coc1 eikä menny montaa sillo :P
paljos menee oikeel kädel kortti sulkuja coc1 ?

Varmaan jotain 10 menee, en oo kokeillu enkkaa, mut oon tehny jotain 3x5 sarjoi. 8 toistoa oon tainut tehdä max, mut menee kyllä nykyisin enemmän

3 viikon odotus palkittiin tänään kun postiin päsähti paketti amerikasta. #2.5 jäi oikeella kädellä 2 mm vajaaks ja vasemmalla jäi 5 mm vajaaks sulut.. Tuo #3 on kyllä vielä jäykempi kuin luulin.. Jäi noin 20 mm vajaaksi sulku kummallakin kädellä. #2.5 kanssa ei pitäisi mennä pitkään kun saan sen suljettua kummallakin kädellä mutta #3:n kanssa on tekemistä vielä paljon. Jos se menis vuoden loppuun mennessä kiinni niin ois ihan jees..

3 viikon odotus palkittiin tänään kun postiin päsähti paketti amerikasta. #2.5 jäi oikeella kädellä 2 mm vajaaks ja vasemmalla jäi 5 mm vajaaks sulut.. Tuo #3 on kyllä vielä jäykempi kuin luulin.. Jäi noin 20 mm vajaaksi sulku kummallakin kädellä. #2.5 kanssa ei pitäisi mennä pitkään kun saan sen suljettua kummallakin kädellä mutta #3:n kanssa on tekemistä vielä paljon. Jos se menis vuoden loppuun mennessä kiinni niin ois ihan jees..

varmasti menee jos ja kun antaumuksella reenaat :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom