Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mitäs se nyt tekee 15e kipale +postit. Kovat on hinnat suomen puljuissa ku vertaa ironmindin hintoihi. Pitäähän se tietenki 100 prosenttinen voitto olla joka tuotteessa.

Joo ei kannata yhtä gripperiä tilata IronMindilta nykyään. Liikaa postikuluja. Puoli vuotta sitten tuohon alle 40€ sai 2 gripperiä kun postikulut oli 21$ ja kurssi lähemmäs 1,6$ per €.

Mulla ei noi korttisulut ja ns:t kulje yhtään. Pieni se on mulla käsikin, mut silti. Ranteesta keskisormen päähän mitattuna 18 cm. Kädet aivan tukossa, kehitys loppunut ja vasen käsi tulee helvetisti jäljessä. Koitan nyt palautua ja sit taas hiljalleen aloitella treeniä.

Joo ei kannata yhtä gripperiä tilata IronMindilta nykyään. Liikaa postikuluja. Puoli vuotta sitten tuohon alle 40€ sai 2 gripperiä kun postikulut oli 21$ ja kurssi lähemmäs 1,6$ per €.

Eikun yhdelle onkin 16$ postit, no kyllä se sitten kannatta.

Mulla ei noi korttisulut ja ns:t kulje yhtään. Pieni se on mulla käsikin, mut silti. Ranteesta keskisormen päähän mitattuna 18 cm. Kädet aivan tukossa, kehitys loppunut ja vasen käsi tulee helvetisti jäljessä. Koitan nyt palautua ja sit taas hiljalleen aloitella treeniä.

Lisää ohjelmaasi leveä pinch. Välillä voluumia paljon keveällä painolla. Toisella kerralla esim 5x1 raskaalla kuormalla MOLEMMAT KÄDET. Ensin kaikessa aina vasuri jos on jäljessä. Muista treenata myös kyynärvarsien ojentajat. Varsinkin jousitreenin päälle IM nauhoilla settiä extensoreille.

Palautuminen :

Hieronta
Aktiivinen lepo
Kylmähoidot ( Ehdoton juttu )
Ruokaa koneeseen :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään tuli coc ykkönen, oikeella kiinni ja vasurilla pikkusen jäi auki. Jännä homma ku joku tuolla aikaisemmin sano saavansa trainerilla ~20 toistoa mut ykkönen jää auki. Itse sain trainerilla ~10 toistoa ja tosiaan oikeella menee aika helposti tuo ykkönen kiinni.
Toisaalta en kyllä koskaan ole kuin max viiden sarjoja puristellu.

Lunta ja merisuolaa, saat käsille jopa -16´c kylmähoitoaltaan! ;) Kylmähoidot kannattaa ottaa ehdottomasti mukaan, mikäli vähänkään enemmän puristelee..

Tänään tuli coc ykkönen, oikeella kiinni ja vasurilla pikkusen jäi auki. Jännä homma ku joku tuolla aikaisemmin sano saavansa trainerilla ~20 toistoa mut ykkönen jää auki. Itse sain trainerilla ~10 toistoa ja tosiaan oikeella menee aika helposti tuo ykkönen kiinni.
Toisaalta en kyllä koskaan ole kuin max viiden sarjoja puristellu.

Juu minähän se olin joka noin totesi. Nyt muutamien puristelujen jälkeen meni eilen ykkönen ensimmäisen kerran oikealla kiinni kun vähän asetteli, vasurilla aika selvästi auki, parallerista menee kyllä. Oisko noissa sitten jonkin verran jäykkyyseroa, vai mistä lie johtuu...

Nyt tuli kolmesta gripperistä tulliselvitys, 21€ +alv + 70€, huhuh alkaa olemaan grippereillä hintaa. Aikaisemmin kun on kaksi tilannut on Ironmind laittanut pakettiin alhaisemman arvon.

:david:

Nyt tuli kolmesta gripperistä tulliselvitys, 21€ +alv + 70€, huhuh alkaa olemaan grippereillä hintaa. Aikaisemmin kun on kaksi tilannut on Ironmind laittanut pakettiin alhaisemman arvon.

:david:

Nyt dollarin kurssi kun on ollut huono niin kahden gripperin hinta postikuluineen on jäänyt euroissa alle sen minimisumman mistä peritään arvonlisävero, eli alle 45,45€. Tosin itellä tuli kerran IronMindilta 68€ arvoinen paketti tullivapaana läpi.

on nimittäin jonkimmoista epätasapainoo vasurin ja oikeen välillä vasurilla paras sarja 3 oikeel menee varmaa 10-12 no ei kai tolla mitää välii oo

Pikkurillit on rakoilla ja känsillä mutta tänään sulkeutu (ilmeisesti parallel close tyylijutskalla) oikealla CoC#2. Jos toukokuuhun mennessä menisi vasurillakin tuo #2 ja oikealla #2,5.

Kuinka usein ja pitkään tota kylmähoitoa pitäs tehdä?

Itse olen tehnyt pääasiassa treenin jälkeen kylmä-kuumakylpyjä, ei tuosta mitään haittaa ole vaikka tekee joka päivä. Googlella löytyy tietoa "contrast baths" hakusanoilla.
Lyhyesti selitettynä, otetaan kaksi ämpäriä, toiseen niin kuumaa vettä kuin suinkin ja toiseen jääkylmää vettä.
Sitten liotetaan käsiä vuorotellen ämpäreissä minuutin pari per ämpäri, 10-15 minuutin ajan. Kuumaan ämpäriin välillä lisää kuumaa vettä.

Talviaikaan olen käyttänyt myös lumihankea(silloin kun on ollut) ja saunaa. Lumihangessa käynnin jälkeen saunassa kun heiluttelee käsiä katon rajassa niin alkaa mukavasti pistelemään ja veri kiertää.

Weman, jos vasen heikompi käsi, niin sulje gripperi(tai tee sarja) aina ensin vasemmalla. Näin saat kaiken mahdollisen effortin vasurille ja ero pienenee.

Kuinka usein ja pitkään tota kylmähoitoa pitäs tehdä?
No aina treenin jälkeen olen tehnyt. Jos jotain löysempää settiä olen vääntänyt, niin en ole tehnyt. Viimeaikoina tullut aika nousujohteista suoritusta noin 2,5kk, mut hoitoa oon antanu vaan kerran. Pitäis tehdä enemmän. Yleensä laitan toiseen ämpäriin lunta ja vettä, toiseen niin kuumaa kuin vaan pystyy käsiä pitämään. Vuorotellen kipukynnystä nostaen pidetään pohjassa ja kylmä aina viimoseks.

Pitäisi ottaa vaikka tavaks tehdä aina lauantaina noita kylmähoitoja, mut pääasiassa kannattaa tehdä heti treenin jälkeen.

Edit: jvan kerkesikin jo vastata. Itsellä on vasuri kanssa aika lapsen tasolla. Se oli aikoinaan pitkään kipeänä ja treenasin vaan oikeeta kättä. Nyt se laahaa jäljessä, mutta jos sillekin kohta näyttäis kuristettua kolmosta ja kattois mitä se tuumaa.. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom