35 dollaria.Jos tuolta valmistajan sivuilta tilaa kolmet gripperit niin paljonka ois toimituskulut niihin nykyään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
35 dollaria.Jos tuolta valmistajan sivuilta tilaa kolmet gripperit niin paljonka ois toimituskulut niihin nykyään?
Joo ei kannata yhtä gripperiä tilata IronMindilta nykyään. Liikaa postikuluja. Puoli vuotta sitten tuohon alle 40€ sai 2 gripperiä kun postikulut oli 21$ ja kurssi lähemmäs 1,6$ per €.
Mulla ei noi korttisulut ja ns:t kulje yhtään. Pieni se on mulla käsikin, mut silti. Ranteesta keskisormen päähän mitattuna 18 cm. Kädet aivan tukossa, kehitys loppunut ja vasen käsi tulee helvetisti jäljessä. Koitan nyt palautua ja sit taas hiljalleen aloitella treeniä.
Kylmähoidot ( Ehdoton juttu )
Eli kylmiä rättejä forkuille vai kämmeniin? Vai mitä tarkoittaa
Tänään tuli coc ykkönen, oikeella kiinni ja vasurilla pikkusen jäi auki. Jännä homma ku joku tuolla aikaisemmin sano saavansa trainerilla ~20 toistoa mut ykkönen jää auki. Itse sain trainerilla ~10 toistoa ja tosiaan oikeella menee aika helposti tuo ykkönen kiinni.
Toisaalta en kyllä koskaan ole kuin max viiden sarjoja puristellu.
Nyt tuli kolmesta gripperistä tulliselvitys, 21€ +alv + 70€, huhuh alkaa olemaan grippereillä hintaa. Aikaisemmin kun on kaksi tilannut on Ironmind laittanut pakettiin alhaisemman arvon.
Lunta ja merisuolaa, saat käsille jopa -16´c kylmähoitoaltaan! ;) Kylmähoidot kannattaa ottaa ehdottomasti mukaan, mikäli vähänkään enemmän puristelee..
Kuinka usein ja pitkään tota kylmähoitoa pitäs tehdä?
No aina treenin jälkeen olen tehnyt. Jos jotain löysempää settiä olen vääntänyt, niin en ole tehnyt. Viimeaikoina tullut aika nousujohteista suoritusta noin 2,5kk, mut hoitoa oon antanu vaan kerran. Pitäis tehdä enemmän. Yleensä laitan toiseen ämpäriin lunta ja vettä, toiseen niin kuumaa kuin vaan pystyy käsiä pitämään. Vuorotellen kipukynnystä nostaen pidetään pohjassa ja kylmä aina viimoseks.Kuinka usein ja pitkään tota kylmähoitoa pitäs tehdä?