Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
#2 ja #3 väli on "melko" pitkä, kyllä se melkein välimalin vaatii joka tapauksessa.Uutta gripperiä pitäisi laittaa tilaukseen kohta. Nyt menee ykkösellä 30 toistoa. Kakkosella vaakatasosta ainakin 5, kortilla kiinni ja täysin avonainen gripperi kiinni. Pitäisikö ostella #3 suoraan vai #2,5 ? Olisi mälsää jos tuo #2,5 menee sujahtamalla heti kiinni ja sitten pitää ostaa taas #3. Heimopäällikkö, miten sinä tekisit tässä tilanteessa ?
Saisko joku kirjoitettua tän ketjun alkuun moderaattorin avustuksella tekstin jossa selitettäis noi eri sulut, NS, TNS, kortti jne ja kaikki muu mitä noihin virallisiin systeemeihin liittyy ja mimmosia nuo eri sulkutyypit on haastavuudeltaan? Varmasti ne jossain tässä ketjussa on mutta kun tää on jo niin pitkä niin ei jaksa kahlata läpi ja alle neljällä kirjaimella ei voi ees käyttää hakua.
#2 ja #3 väli on "melko" pitkä, kyllä se melkein välimalin vaatii joka tapauksessa.
Eli joka tapauksessa kannattaa hankkia tuo #2,5
Heimopäällikkö, tuo video selvensi asioita paljon ! Tuollaisen videon YouTube tarvisikin puristelijoille
Kiitos tuosta videosta, ihmettelin eka TNS:n ja NS:n eroa mutta nyt kun selvis mistä nuo lyhenteet tulee löysin googlella lisätietoa.
Jos nää nyt on vielä muillekin epäselviä niin..
Table No Set - otetaan gripperi pöydältä yhdellä kädellä ja puristetaan siitä kiinni esipuristamatta ja enempiä asettelematta.
No Set - toisella kädellä saa asetella, mutta ei esipuristaa ja siitä kiinni.
Korttisulku - saa toisella kädellä auttamalla esipuristaa ja siitä auki niin että kortti mahtuu väliin ja siitä kiinni.
Parallel - saa esipuristaa toisen käden avustuksella niin että kahvat samansuuntaiset ja siitä sitte kiinni.
Menikö oikein?
Jep siihenpä se halpa hinta saattaa perustuakkin kun on toi naapurimaan raha heikko meidän ekuun verrattuna tai sitten minä olen vaan tyhmä =).toi varmaan halvin täällä toi 27,90..tosin mulle tuli just tuolta paikasta, ja lähettäjänä oli firma joka on siis ruotsissa :hyvä: taitaa nekin siis ruotsista asti tulla, reilu viikko meni tulossa.
Jep siihenpä se halpa hinta saattaa perustuakkin kun on toi naapurimaan raha heikko meidän ekuun verrattuna tai sitten minä olen vaan tyhmä =).
Ei vaan kelpaa osuuspankin pankkitunnukset eikä postiennakko. prkl
ahaa. No sillä sit.Tilaa kortilla. Onnistuu myös Electronilla.
No nyt on electronilla maksettu. Ei tule mitään lisä maksua missään vaiheessa?Tilaa kortilla. Onnistuu myös Electronilla.
Toi on hyvä setti, noilla pääsee alkuun ihan varmasti.No nyt on electronilla maksettu. Ei tule mitään lisä maksua missään vaiheessa?
Tilasin CoC 1.5 , 2.5 , 3 . saa nähä tuliko otettua liian jäykkiä =) Häätynee puristella lisää voimaa eilen marketista ostamillani 2,5e/2kpl puristimillani jos ei coc1,5 mene kiinni. :dance2:
Tilasin CoC 1.5 , 2, 2.5 , . :
No nyt on electronilla maksettu. Ei tule mitään lisä maksua missään vaiheessa?
Tilasin CoC 1.5 , 2.5 , 3 . saa nähä tuliko otettua liian jäykkiä =) Häätynee puristella lisää voimaa eilen marketista ostamillani 2,5e/2kpl puristimillani jos ei coc1,5 mene kiinni. :dance2:
Oisit 4 gripperiä tilannu ettei tarvi postikuluja maksaa. 100€ tilauksessa saa ilman kuluja.