Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Itellä on pienet kourat ja saan MMS:nä oikealla #2:sen (1,97) kiinni ja vasurilla #1,5:sen (1,32). Korttiasetuksella saan ainoastaan #1:sen (0,90) molemmin käsin ja jotenkin tuntuisi, että ainakin tähän vaikuttaisi kouran koko, en oo varma.

Kyllä tuossa korttiasetuksessa on pienistä käsistä selvästi haittaa. Parallel setissä ei varmaan ole niin paljon merkitystä.

Mulla on niin tappisormet että täysin aukinaisella gripperillä en saa pikkurillillä minkäänlaista otetta..

Aika friikki saa luultavasti olla jos saa pikkurillillä kunnon otteen kun gripperi auki. Siis jos gripperi on aseteltu käteen sellaisella tyylillä jolla lähes kaikki puristelee.

Teemu Ilvesniemi serti Mash Monster Level 4 tyylikkäästi

Teemun sivulta http://www.youtube.com/watch?v=1tVY59JZUHo&feature=channel_page

Jousen päät ovat sen verran viistetyt että voi näyttää kuin olisi rakoa sulussa. Älkää pelätkö, kyllä on kiinni ja pysyy!

On siinä voimaa...:wtf: 2:sen saan itse suljettua hikiseen siten että en asettele sitä toisella kädellä ollenkaan (toinen käsi "paketissa") ja kolmonen on aivan toivoton. Saa nähdä miten treenit alkaa puremaan ensi vuoden puolella. Hiukan epäuskoinen olen että 3:sen sulkuun sais treenattua tarpeeksi voimaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikä on normaali pulliainen? Itse en saa kuin 65kg (kiekot plus nostoväline) joka on varmaan aika keskiverto tulos ruumiillista työtä tekevälle. Itselläni on vielä aika lyhyet sormet joka tietysti vaikuttaa.
Niin ja tuo nostoväline on itse tehty 60mm putkesta joka on sitten laakeroitu, virallisella kahvalla en ole koittanut.

Mun mielestä noista puristusvideoista on tosi hankala sanoa onko kiinni vai ei, käsi yleensä tärisee siinä kovassa puristuksessa niin voimakkaasti. Gripperissä pitäis olla semmonen pieni vihreä lamppu joka syttyy kun jousi menee kiinni. :rolleyes:

Mun mielestä noista puristusvideoista on tosi hankala sanoa onko kiinni vai ei, käsi yleensä tärisee siinä kovassa puristuksessa niin voimakkaasti. Gripperissä pitäis olla semmonen pieni vihreä lamppu joka syttyy kun jousi menee kiinni. :rolleyes:

Niin tai jos sitä kahvoja pitäis hieman vaikka narskutella yhteen jonkin aikaa...:D Tosi homma kyllä mutta eiköhän nuo tuomarit ole aika tarkkoja sitten virallisissa kisoissa jos meinaa mustaa valkoiselle haluaa.

Saisko joku kirjoitettua tän ketjun alkuun moderaattorin avustuksella tekstin jossa selitettäis noi eri sulut, NS, TNS, kortti jne ja kaikki muu mitä noihin virallisiin systeemeihin liittyy ja mimmosia nuo eri sulkutyypit on haastavuudeltaan? Varmasti ne jossain tässä ketjussa on mutta kun tää on jo niin pitkä niin ei jaksa kahlata läpi ja alle neljällä kirjaimella ei voi ees käyttää hakua.

Uutta gripperiä pitäisi laittaa tilaukseen kohta. Nyt menee ykkösellä 30 toistoa. Kakkosella vaakatasosta ainakin 5, kortilla kiinni ja täysin avonainen gripperi kiinni. Pitäisikö ostella #3 suoraan vai #2,5 ? Olisi mälsää jos tuo #2,5 menee sujahtamalla heti kiinni ja sitten pitää ostaa taas #3. Heimopäällikkö, miten sinä tekisit tässä tilanteessa ?

Noniin nyt tuli postista COC 1 ja ensi yrittämällä(lämmittelyt luonnollisesti) kummallakin kädellä helposti kiinni,pystyy varmaan lyhyttä sarjaakin tekemään.OK tulos sellaiselta joka ei ole ennen koskenutkaan CoC grippereihin?

Suositut

Back
Ylös Bottom