Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tere!itekkin tullut nyt muutamaan otteeseen tuo 3#rutistettua kiinni molemmilla käsillä...mitenkäs heimopäällikkö tuo parallel asetus vai mikä se oli niin saako siinä pitää jousen päästä toisella kädellä kiinni kun puristaa elikkäs siitä itse jousi-osasta?kun itellä meinaa se jousi lipsua kädestä..

No ei. Tässä on mun Mash Monster level 0 serti reili puolen vuoden takaa http://www.youtube.com/watch?v=V064yg5x9N8

Se on teknisesti kohtuu hyvä mallisuoritus jos näin voi sanoa.

Tere!itekkin tullut nyt muutamaan otteeseen tuo 3#rutistettua kiinni molemmilla käsillä...

Alkaa olla sen luokan suorituksia että mielellään pätkää suluista jos suinkin mahdollista. " Kutosen kerhossa" löytyy kyllä tilaa.

Tässä on Suomen kärki

1. Teemu I: O 3,86 + V 3,54 = 7,40
2. Heimopäällikkö: O 3,69 + V 3,49 = 7,18

3. kilkkinen: O 3,43 + V 3,38 = 6,81
4. Jouni Pakarinen: O 3,47 + V 3,17 = 6,64
5. Niko Eerola: O 3,28 + V 3,28 = 6,56
6. Nahkuri: O 3,47 + V 2,87 = 6,34
7. Teme: O 3,45 + V 2,75 = 6,20
8. Rapu: O 3,20 + V 2,87 = 6,07
9. Blackbanana: O 3,25 + V 2,81 = 6,06

Onko tää isokouraisten laji vai pärjääkö tässä pienetkin kätöset? Te jotka ootte kierrelleet ja kisailleet osaatte varmaan hiukan kertoa että minkälaista käpälää kärki nimillä on?:D
Niin... voiman puutettahan se kylmästi on jos ei pärjää mutta kuitenkin.

Suomesta löytyy tällä hetkellä kokonaista viisi henkilöä jotka ovat Captains Of Crush Gripperin sulkeneet hyväksytysti Mash Monster asetuksesta sekä vasurilla että oikealla.

Captains Of Crush #3.5 molemmilla käsillä sulkeneita löytyy neljä.

Beef Builder Eliten ja Super Eliten sekä siitä kovempia jousia molemmilla käsillä sulkeneita löytyy tasan kaksi heppua Suomesta.

oli illikainen muuten ensimmäinen suomessa joka tuon coc3 sulki? ainakin aikalailla tuntematon oli suomessa silloin tää coc ku hän sen siinä videolla sulki.

Onko tää isokouraisten laji vai pärjääkö tässä pienetkin kätöset? Te jotka ootte kierrelleet ja kisailleet osaatte varmaan hiukan kertoa että minkälaista käpälää kärki nimillä on?:D
Niin... voiman puutettahan se kylmästi on jos ei pärjää mutta kuitenkin.

Esim Mark Felix Rolling Thunderin ME mies ei saa itsestään mitään irti jousien kanssa = käsi on kuin majavan häntä. 500kg kyllä pysyy vedossa näpeissä mutta #3 tekee tiukkaa.

Eli kohtuus kaikessa :rolleyes:

oli illikainen muuten ensimmäinen suomessa joka tuon coc3 sulki? ainakin aikalailla tuntematon oli silloin tää coc ku hän sen siinä videolla sulki.

Ei näy miestä listoilla.

Sami Heinonen sulkenut vanhalla säännöllä ( parallel sulku 20mm ) ekana Suomessa
Coc#3 jousen. Tosin kyseisellä suorituksella ei ole mitään virkaa nykyisen CCS kanssa = Lue : Kirin junioreiden SE kyykky versus joku tän päivän ns "rikoin Kirin SE:n" jutska.

Lainaus IronMindiltä

2001
Nick McKinless
Robert Lipinski
David Horne
Steve Gardener
Frank Nagy
Karl Gillingham
Brad Gillingham
Heath Sexton
David Hurzeler
Pedro Alberni
Bill Piche
Mike Gleason
Reggie Lloyd
Sami Heinonen
Tim Steinspring
Thomas Heslep
Marc Castro
Jean-Michel Smeers
Patrick Povilaitis
Kevin Stroud
Coy Kummer
Mark Harrison
Scott Clayton
Jim Wylie
Martin Whittred

Onkos tää heppu kokeilu näitä runkkulihas vehkeitä?? Kourat ainakin sen näköiset että ruutia piisaa.

Kyseinen herra on tulossa ensi vuoden alussa yhtenä jäsenenä Venäjän joukkueesta Suomeen haastekilpailuun Otevoimailun saralla. Gym Voimapuodilla tulee olemaan todella kovan luokan mittelöt tyyliin Venäjä vs Suomi. Hänen hyvä ystävänsä oli viime vkl meidän salilla kuvaamassa ja tekemässä juttua Venäläiselle voimailufoorumille ja oli kuulemma vakuuttunut näkemästään eli tiukkaa vääntöä luvassa. :hyvä:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Neutraalille vinkki : Nyt muuten olis Suomen joukkueessa parin hepun mentävä aukko. Mites tuota ne sun +100kg RT miehet ja muut grippihirmut? Olisi hieno tilaisuus päästä tosissaan kokeilemaan rajojaan kansainvälisille vesille. GET A GRIP !

no ottavat itse yhteyttä jos kiinnostaa. lätkän pitäjä ja rt mies tätä kyllä lukee. minä en toisten puolesta voi tuollaisiin vastailla vaikkakin haistan tuosta viestistä ihan suoranaista vittuilua.

kuka tuttu on grippi hirmu? paras taitaa olla 3toistoa coc3 ja coc4 noin 10mm päähän. . turhaa multa kyselet +100kg rt miehestä. vastatkoot itse ku tätä trediä kyllä lukee. veikkaan kyllä että lähinnä sitä naurattaa...samoin se 50barbell lätkän kannattelija kyllä tätä lukee jos tuolla grippihirmulla häneen viittaat. saa sekin itse vastata jos kiinnostaa. melkoista kettuilua haistan tuosta viestistä ;). mutta parempi ku en enää sano kenenkään tuloksia niin ei tarvi etelän miesten menettää yöuniaan noiden tulosten takia ku tuntuu olevan niin vakavaa nää hommat teillä päin. sovitaan niin.... se on paljon helpompaa. jokainen puhukoon omista tuloksistaan/tekemisistään :piis:

NEUTRAALI :
yks kaveri oli eilen ottanu rt 105 kiloa. seuraava tavoite vaatimaton 120kg , sopivat nousut, jos joskus onnistuu enkä suoraansanottuna ees yllättys vaikka onnistuisikin

oiskohan se 2-3kk vanha, korkeintaan 4. 90 hänellä oli aiempi enkka apinaotteella ja virallisella 85 ja nyt siis virallisella otteella 105 eli 20kilon harppaus. eli jos ton verran enkka nousee ilman sen kummempaa rt reeniä niin aivan mahdollista tuohon on se 10-15kilon kehitys saada jos jaksaa sitä reenata imo.

Tässä näitä sinun postauksia. Sen takia kyselen juuri sinulta koska sinä olet näitä käsittääkseni nähnyt kun me emme valitettavasti ole niitä päässeet näkemään. Ei pidä ottaa nokkiinsa vaan mieluummin toimittaa kavereille infoa että kerrankin olisi mahdollisuus tulla tekemään maailmanluokan tuloksia kisoihin jotka varmasti huomioidaan. Ei kannata pitää kynttilää vakan alla.

joo luulin että oli vähän kettuilun makua. tyypit saa ite vastailla noihin maajoukkue ym kyssäreihin itse. nii ei mun tarvi huseerata muiden puolesta täällä

joo luulin että oli vähän kettuilun makua. tyypit saa ite vastailla noihin maajoukkue ym kyssäreihin itse. nii ei mun tarvi huseerata muiden puolesta täällä
siis yksikössä tuo tummennettu kun rt puhutaan. mutta joo, nyt loppu huseeraaminen muiden tuloksista/tekemisistä mun puolesta. pakko vielä sen verran sanoa rt:sta että minä uskon että tässä maassa sitä piilevää potentiaalia on tuon vehkeen osalta vaikka kuinka. ku jokaiseen niemen notkoon tuo saataisiin niin varmasti löytyisi montakin potentiaalista tekijä miestä. aika harvalla salilla tuota edes on ja suurinosa punttaajista/maajusseista ei oo moisesta koskaan kuullutkaan saati kokeillut. kyllähän se kuitenkin niin on että kisoissa ne viralliset tulokset tehdään, mutta ihan samanlain näitä rt tuloksia voi ilmoittaa siinä missä esim penkkipunnerrus, coc jne....tuloksiakin mielestäni. jokainen sitten itse voi miettiä että miten ne on vertailukelpoisia keskenänsä kisa tuloksien kanssa.

sakelta tilattu rt verme tuo kyllä on.

Onko IronMindin vai Robert Barabanin? Sakella on nimittäin myynnissä kahden eri valmistajan "RT" kahvoja. IronMindin virallinen Rolling Thunder (60mm) ja sitten RB:n Rolling Handle mitä saa 50, 60, ja 75mm paksuisena. 75mm kahva voi olla aika haastava. :)

Onko tää isokouraisten laji vai pärjääkö tässä pienetkin kätöset?

Itellä on pienet kourat ja saan MMS:nä oikealla #2:sen (1,97) kiinni ja vasurilla #1,5:sen (1,32). Korttiasetuksella saan ainoastaan #1:sen (0,90) molemmin käsin ja jotenkin tuntuisi, että ainakin tähän vaikuttaisi kouran koko, en oo varma.

joo heimopäällikkö koitin tossa sitä 3# tuolla tavalla miten itse sen suljet videolla(parallel) niin pitää kyllä vielä treenailla jonkin aikaa :) tuntuu kyllä todella vaikealta noin puristaa! Itse saan huomattavasti paremmin puristettua ihan vaikka virallisella kortti sululla (en tosin pohjaan saakka) mutta 2,5 menee kyllä korttisulullakin hyvänä päivänä...laitan joku kerta videota!ja tosiaan sen 3# olen sulkenut nimenomaan pitämällä jousesta kiinni eli ei lähelläkään virallista!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom