Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kokeilin tuossa 2viikkoo sitten ekaa kertaa gripperiä ja tilasin sitten CoC #1,5 ja #2.

Se #1,5 menee oikeella vajaa 10 x ja vasurilla 5 x mutta #2 ei mene ihan pohjaan (2mm). Tuolla perusteella peniksenjatkeelle #2.

Jospa näistä vehkeistä jaksas innostua ja sais vaikka vanhan saliharrastuksen taas käyntiin...

Onko näin:wtf: Hmm, mitä epäilet saattasko jo yksi sulku tulla CoC #2 ? en tarkoita nyt kortti sulkua. Kyselen siksi kun en ole päässyt kun tuota omaa gribberiä kokeilemaan:)

Kyllä varmaan menee #2 kiinni jos #1.5 pysyy noin kauan kiinni. Itellä saan suunnilleen myös tuon 30s pidettyä #1.5:sta pohjassa ja #2 menee melko helposti.

eilen todistin kovan puritelijan. ei oo reenannut koskaan noita jousia, 1kerran kokeillu. löin 2kouraan sille, helposti kiinni. ajattelin että laitetaanpa luu kurkkuun kerralla ja löin coc4 kouraan:D. perkele se jäi auki 25-30mm. olin aivan ihmeissään. sanoin että kokeileppa coc3. sen puristi 1millin päähän!!! huippu kova suoritus mielestäni ja epäilen että se coc3 ois mennyt kiinni asti jos olisin sen antanut heti 2 jälkeen. haavakseltaan nähdään joten pitää ensi kerralla lyödä 2 lämppäriksi ja sitte coc 3 kouraan, uskon että se napsahtaa kiinni, todella uskomaton kaveri..

se mitä noihin jousiin tulee niin ei se sitä tarkoita että ne pitää kiinni saada että niillä voisi reenata. en minäkään saanu edes coc2 kiinni ku eka kertaa kokeilin. n,20mm jäi auki. ja silti mulla ei koskaan ole ollu 2löysempää.

eilen todistin kovan puritelijan. ei oo reenannut koskaan noita jousia, 1kerran kokeillu. löin 2kouraan sille, helposti kiinni. ajattelin että laitetaanpa luu kurkkuun kerralla ja löin coc4 kouraan:D. perkele se jäi auki 25-30mm. olin aivan ihmeissään. sanoin että kokeileppa coc3. sen puristi 1millin päähän!!! huippu kova suoritus mielestäni ja epäilen että se coc3 ois mennyt kiinni asti jos olisin sen antanut heti 2 jälkeen. haavakseltaan nähdään joten pitää ensi kerralla lyödä 2 lämppäriksi ja sitte coc 3 kouraan, uskon että se napsahtaa kiinni, todella uskomaton kaveri..

se mitä noihin jousiin tulee niin ei se sitä tarkoita että ne pitää kiinni saada että niillä voisi reenata. en minäkään saanu edes coc2 kiinni ku eka kertaa kokeilin. n,20mm jäi auki. ja silti mulla ei koskaan ole ollu 2löysempää.

Noita kovia puristajia löytyy aina jostain. Niinkuin tuolla aiemmin kirjoitin niin yksi työkaveri pisti #2.5 ensimmäisellä yrityksellä kiinni kun neuvoin vähän tekniikka ensin.

Joo, aina pitää olla sellaisia jousia hallussa joita ei saa kiinni asti.

Aika yksilöllistä tuo on mikä menee kullakin kiinni ja missä vaiheessa. Itellä menee CoC # 1.5 kiinni 10-15 päivästä riippuen ja vasurilla semmonen 5-10. Ja tuo 30 s pitokin on melko helppo 1.5:lla, mutta CoC # 2 ei vaan mee kiinni.

Aika yksilöllistä tuo on mikä menee kullakin kiinni ja missä vaiheessa. Itellä menee CoC # 1.5 kiinni 10-15 päivästä riippuen ja vasurilla semmonen 5-10. Ja tuo 30 s pitokin on melko helppo 1.5:lla, mutta CoC # 2 ei vaan mee kiinni.

Omituista. Liekkö sattunut jäykkä #2, löysä #1.5, tai molemmat. Noita #2 kun on kalibroitu 1,64 - 2,31 välillä. Aivan sama, kohta se menee, reeniä vaan. :)

ennemmin liian jäykkä ku löysä :D. jäykkiä voi kuitenki puristella ku tekasee vaikka pikku jatkovarren jne....

tietenki jos aivan tosissaan rupeaa puristeleen niin olisi hyvä olla todella laaja valikoima erillaisia jousia niin kuin heimopäälliköllä esimerkiksi on.

On tullu väiteltyä kavereitten kanssa noista mikä on kova tulos tai mikä menee ekalla kerralla minkäkinlaiselta mieheltä.:david:
Ite sain eka kerralla ykkösellä vitosen ja viikon räpeltelyn jälkeen kokeilin 1,5:ta, meni kiinni.
Ei ollut siis mahdollisuutta kokeilla heti, en tiedä olisko menny...viikossa kuitenkin kehittyy jo jonkun verran.

Olin siihen tosi tyytyväinen, sillä en ole "vahva" tai "iso" (jopa kynis pakkiksen mittakaavassa (183/82), tosin jujutsussa tulee puvusta revittyä, joten siitä oli ehkä vähän apua.

Minkälaisia suorituksia on tullu teillä ekalla kerralla?
Mun mielestä kakkosen puristaminen ilman jousitreeniä on jo harvinaisen kova, vaikka
olis punttailutkin jonniin verran.
Ja onko jutut siitä, ettei "voimannostajat" tai "kehonrakentajat" saa vaikkapa
1,5:ta, kakkosta tai jopa ykköstä kiinni miten liioiteltuja..(?)
Tiedän, että jauhan p:tä, mutta tämähän onkin voorumi:dance2:

Minusta on tuntunut paremmalta tehdä alussa jopa trainerilla sarjoja, tosin olen 1,5:llakin kokeillut negatiivisia sarjoja, ei vaan tuntunut niin hyvältä.
Varsinkin vasurilla on tullut kehitystä treenamalla liikerataa rauhassa. Kolmisen viikkoa olen nyt puristellut.

coc2 puristaminen eka kerralla pohjaan on kova juttu, harvassa on sellaisetkin. miehestä ei sitten pysty sanomaan mitään millaisella se menee. sikaniskoiltakin on jääny coc2 eka kerralla sulkematta kun taas "normaalinnäköiset" ovat sen sulkeneet eka yrittämällä, tosin vain 2-3kpl on ylipäätänsä ekalla sulkenut. siis ne joilla itse olen testauttanut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minusta on tuntunut paremmalta tehdä alussa jopa trainerilla sarjoja, tosin olen 1,5:llakin kokeillut negatiivisia sarjoja, ei vaan tuntunut niin hyvältä.
Varsinkin vasurilla on tullut kehitystä treenamalla liikerataa rauhassa. Kolmisen viikkoa olen nyt puristellut.

Alussa kannattaisikin ottaa iisisti ja totutella käsiä hommaan. Myös pohjassapitoja suositellaan, eikä vähiten jänteiden ja ihon totuttamisen vuoksi.

Vuosi sitten Fitness Expossa ( 2007 ) näin ekan kerran gripperin kun Teemu Ilvesniemi nousi lauteille ja Sertifioi Coc#3 gripperin. Kokon Kimmo kertoi miten kova juttu se on jne....Tilasin heti #3 ja #4 kotiin. Eka yritys #3:lla täyden aukeaman sulusta ilman asettelua vajaa 10mm jäi auki. Soitin Ilvesniemelle ja hän neuvoi tekniikkaa. Loppu onkin historiaa.
Salilla kun porukkaa tulee seuraamaan mun ja Heiskasen grippitreenejä niin pääosin ne ketkä uskaltavat ottaa jousen käteen ja kokeilla niin ovat hoikkia poikia. En tiedä miksi. Paras mitä mun silmien alla on suoritettu mitatuilla jousilla niin on #2.5 NS sulku V/O. Ja päälle vielä oikealla #3 Parallel asetuksesta -3mm sulusta. Kaveri oli hoikka kuin balettitanssija ja puku päällä. Eipä olisi uskonut. No, listoille meni samantien. Eikä hänellä ollut aikaisempaa kokemusta jousista.

Minkälaisia suorituksia on tullu teillä ekalla kerralla?
Mun mielestä kakkosen puristaminen ilman jousitreeniä on jo harvinaisen kova, vaikka
olis punttailutkin jonniin verran.
Ja onko jutut siitä, ettei "voimannostajat" tai "kehonrakentajat" saa vaikkapa
1,5:ta, kakkosta tai jopa ykköstä kiinni miten liioiteltuja..(?)
Tiedän, että jauhan p:tä, mutta tämähän onkin voorumi:dance2:
Meidän salilla olen joskus jousia työntänyt porukalle testattavaksi ja tulokset on heitellyt laidasta laitaan. Muun muassa yli 800kg yhteistuloksen tehneeltä -110kg sarjan nostajalta on #1,5 jäänyt kilometrin päähän sulusta, kun taas sarjan -67,5kg nostajalla #2,5 jokusen millin päähän.

Voiko noista grippereistä olla hyötyä tälläselle puol vuotta salilla käyneelle? Vai onko niistä hyötyä vasta sitten kauan myöhemmin :D

Voiko noista grippereistä olla hyötyä tälläselle puol vuotta salilla käyneelle? Vai onko niistä hyötyä vasta sitten kauan myöhemmin :D

Voihan grippereillä treenata vaikkei kävisi salilla ollenkaan. Puristusvoima kehittyy normi salitreenissä aika heikosti, varsinkin jos käyttää remmejä. Siitä esimerkkinä juuri tuo Ghostriderin mainitsema, että isot ja muissa saliliikkeissä vahvemmat miehet saattaa olla heikompia puristajia kuin pienemmät äijät.

Vuosi sitten Fitness Expossa ( 2007 ) näin ekan kerran gripperin kun Teemu Ilvesniemi nousi lauteille ja Sertifioi Coc#3 gripperin. Kokon Kimmo kertoi miten kova juttu se on jne....Tilasin heti #3 ja #4 kotiin. Eka yritys #3:lla täyden aukeaman sulusta ilman asettelua vajaa 10mm jäi auki. Soitin Ilvesniemelle ja hän neuvoi tekniikkaa. Loppu onkin historiaa.
Salilla kun porukkaa tulee seuraamaan mun ja Heiskasen grippitreenejä niin pääosin ne ketkä uskaltavat ottaa jousen käteen ja kokeilla niin ovat hoikkia poikia. En tiedä miksi. Paras mitä mun silmien alla on suoritettu mitatuilla jousilla niin on #2.5 NS sulku V/O. Ja päälle vielä oikealla #3 Parallel asetuksesta -3mm sulusta. Kaveri oli hoikka kuin balettitanssija ja puku päällä. Eipä olisi uskonut. No, listoille meni samantien. Eikä hänellä ollut aikaisempaa kokemusta jousista.
Hoikilla pojilla ei ole tavallaan mitään hävittävää. Ison miehen mielestä voi olla noloa jos esim #1.5 jää auki. Kyllä se isommankin miehen tiedossa on, että jos ollaan aina treenailtu remmeillä niin puristus ei välttämättä ole kova. Itse allekirjoitan kyllä sen mitä Kimmo Koo:kin aina sanoo; kovat penkkaajat on yllättävän hyviä gripperin kanssa.

Hoikilla pojilla ei ole tavallaan mitään hävittävää. Ison miehen mielestä voi olla noloa jos esim #1.5 jää auki. Kyllä se isommankin miehen tiedossa on, että jos ollaan aina treenailtu remmeillä niin puristus ei välttämättä ole kova. Itse allekirjoitan kyllä sen mitä Kimmo Koo:kin aina sanoo; kovat penkkaajat on yllättävän hyviä gripperin kanssa.

Kyllä mä ajattelen asian niin että jos vetää maasta 300kg-350kg, penkkaa + 200kg ja painaa 120kg-170kg, rinnan ja pakinympärys on + 150cm eikä saa jotain #1.5 tai #2 kiinni niin voihan ahistus.

Koolla nyt ei tietenkään ole MITÄÄN tekemistä jousien puristelussa. Sitä vaan odottaa että salin paksummat pojat hoitaa jousetkin mennen tullen. :hyvä: Vaan eipä hoida. Kyllä se kynisosasto vaan rulettaa pitkälti tällä saralla. Onhan se vaikuttavamman näköistä " tavallaan " kun 70kg kaveri sulkee #3.5....;)

Joo näin on, ajattelin että ainakin kakkonen täytyy ostaa, ellei peräti 2,5. No, tapojeni vastaisesti järkiinnyin ja ostin sen numero ykkösen eikä sekään mene perkele kiinni vasurilla :nolo:

15 vuotta aina reenannu remmeillä niin tämmöseksi vahvatassuksi sitä kasvaa!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom