Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heh, jollain oli taas suuret luulot itsestään, ostin RB 180 gripperin ja eihän se menny kiinni. Oikealla jäi ~5mm ja vasurilla ~10mm. Todella paha tuo viimeinen sentti.

Heh, jollain oli taas suuret luulot itsestään, ostin RB 180 gripperin ja eihän se menny kiinni. Oikealla jäi ~5mm ja vasurilla ~10mm. Todella paha tuo viimeinen sentti.

Se oisikin ollut todella hyvin jos heti ensimmäisellä kerralla RB180 kiinni. Keskinmäärin kuitenkin jäykempi kuin CoC #2.

Itse ostin myös rb gripperin (130 tosin), noh hyvässä puristusvoimani luulossa ajattelin että ''Hehehhe kyllähän mä tommosen saan kiinni''

TOISIN kävin, Testailin tuossa äsken ja kummallakin handulla jää hyvän alun jälkeen reilu 10 - 30mm auki.

Eli mitäs nyt tehdään? Wänkätään tekniikka kuntoon ja ahkerasti negatiivisia?

Itse ostin myös rb gripperin (130 tosin), noh hyvässä puristusvoimani luulossa ajattelin että ''Hehehhe kyllähän mä tommosen saan kiinni''

TOISIN kävin, Testailin tuossa äsken ja kummallakin handulla jää hyvän alun jälkeen reilu 10 - 30mm auki.

RB130? Jos olet mies niin kyllä kyseinen jousi pitäisi mennä kiinni vaikka millä tyylillä. Oma tyttöystäväni sai RB130 suljettua aikas nopeasti. Nyt sillä menee Coc#2 parallelista. Laitat vaan magnesiumia käsiin ja kunnon runttaus niin varmasti menee kiinni.

RB130? Jos olet mies niin kyllä kyseinen jousi pitäisi mennä kiinni vaikka millä tyylillä. Oma tyttöystäväni sai RB130 suljettua aikas nopeasti. Nyt sillä menee Coc#2 parallelista. Laitat vaan magnesiumia käsiin ja kunnon runttaus niin varmasti menee kiinni.

Hhehe... olin aika :david: ja muistanut magnesiumia, kyllähän se menikin sitten komeesti pohjaan. Ilman tota valkosta pulveria kahva lähtee luisumaan hitaasti mutta rasittavasti peukkua ja näin estäen suorituksen.

:offtopic:eilen kokeilin ekaa kertaa rt(original oli). 62>>>72 ja 72 jäi kenttään :D, ehkä hivenen yritti liikahtaa. ei kyllä coc puristelu vaikuta tohon rt tulokseen juurikaan mitenkään, ainakaan positiivisesti. peukussa ei oo poweria pätkääkään ku aina remmeillä reenannu joten sitä ei paljoa ole tarvinnu käyttää. coc puristelussa taas ei haittaa vaikka peukussa ei voimia olekaan. ei toisaalta yllättänyt vaikkei 72 noussutkaan, mutta kyllähän se totuuden nimissä hävetti:D. yks jamppa vetäs sitten 92kg loppuasentoineen ja saattoineen. hänellä tais olla toinen kerta ku rt kokeili. toivottavasti hänellä pysyy kisoissa tanko käsissä viikon päästä ku pitää vetää :);)

edit: eikös se tuossa rt ole niin, että apina otteella ei virallisten sääntöjen mukaan saa vetää vaan peukalon pitää olle eri puolella kuin muiden sormien?

Kyllä peukaloon voimaa tarvitaan, ainakin noissa kovemmissa raudoissa. Tai no ei välttämättä tarvita, mutta kyllä siitä apua on mainittavasti.

Peukalo kun pyrkii pakenemaan alta kun sormet painaa jousta pohjaan. Peukalon voiman tehtävä on siis pitää kämmenen puoleinen kahva paikoillaan.. :)

joo siis tarvitan sen verran että sitä jaksaa puristaa/painaa tota kämmenen/peukun luuta vasten ettei jousi karkaa. aika minimaalista minusta kuitenkin se peukun voiman käyttö grippereissä verrattuna vaikkapa rt tai 50mb barbellin pitoon. vaatii kaksi jäljempänä mainittua huomattavasti monipuolisempaa puristusvoimaa kuin grippereissä minun mielestä. sen takia yritänkin tästä edespäin vain grippereitä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Puristelee vaan niin kai se siitä... :evil: Alussa voi varmaan olla aika nopeita harppauksia.
Ei hirveästi kokemusta näistä tosiaan ole, mutta itse ostin torstaina RB180 ja jäi oikealla ~5mm ja vasurilla 10mm auki, nyt äsken oikealla jäi enää pari milliä ja vasurilla ~5mm. Katsotaas kauanko menee että kahvat kilahtaa yhteen. :rock:

Sain Ironmindin Presidentiltä Randall J. Strossenilta eilen luvan yrittää Sertiä Captains Of Crush #3.5 Gripperin Fitness Expossa. Yksi ihminen koko maailmassa on pystynyt kyseiseen suoritukseen. ( Tex Henderson ). Saa nähdä tuleeko sunnuntaina klo 14.30-15 ensimmäinen Eurooppalainen sertijä Suomesta. Kaikkeni annan, se on varma se!

Sain Ironmindin Presidentiltä Randall J. Strossenilta eilen luvan yrittää Sertiä Captains Of Crush #3.5 Gripperin Fitness Expossa. Yksi ihminen koko maailmassa on pystynyt kyseiseen suoritukseen. ( Tex Henderson ). Saa nähdä tuleeko sunnuntaina klo 14.30-15 ensimmäinen Eurooppalainen sertijä Suomesta. Kaikkeni annan, se on varma se!
Eipä siinä sit kannata muuta ihmetellä kun vieteri lyttyyn vaan. Taidan tulla paikan päälle karjumaan kahvat yhteen, on se sellainen suoritus jo.

Ei tuo nyt vaa mene kiinni. Menee ihan nopeasti tai hitaastikin ihan pari milliä vaille kiinni mutta siihen tyssää. Mulla on vaan toi loppupuristus aika heikko ja sormetkin lähtee hiukan kiertymään ikävästi siinä. Huomaa kuitenkin muutenkin kuin tuolla gripperillä että vajaassa viikossa on grippi parantunut aika paljon. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom