Löytyykö nuita captains of crusheja mistään kaupasta Oulun alueelta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh, jollain oli taas suuret luulot itsestään, ostin RB 180 gripperin ja eihän se menny kiinni. Oikealla jäi ~5mm ja vasurilla ~10mm. Todella paha tuo viimeinen sentti.
Itse ostin myös rb gripperin (130 tosin), noh hyvässä puristusvoimani luulossa ajattelin että ''Hehehhe kyllähän mä tommosen saan kiinni''
TOISIN kävin, Testailin tuossa äsken ja kummallakin handulla jää hyvän alun jälkeen reilu 10 - 30mm auki.
Eli mitäs nyt tehdään? Wänkätään tekniikka kuntoon ja ahkerasti negatiivisia?
RB130? Jos olet mies niin kyllä kyseinen jousi pitäisi mennä kiinni vaikka millä tyylillä. Oma tyttöystäväni sai RB130 suljettua aikas nopeasti. Nyt sillä menee Coc#2 parallelista. Laitat vaan magnesiumia käsiin ja kunnon runttaus niin varmasti menee kiinni.
Puristelee vaan niin kai se siitä... :evil: Alussa voi varmaan olla aika nopeita harppauksia.Itse ostin myös rb gripperin (130 tosin), noh hyvässä puristusvoimani luulossa ajattelin että ''Hehehhe kyllähän mä tommosen saan kiinni''
TOISIN kävin, Testailin tuossa äsken ja kummallakin handulla jää hyvän alun jälkeen reilu 10 - 30mm auki.
Eli mitäs nyt tehdään? Wänkätään tekniikka kuntoon ja ahkerasti negatiivisia?
Eipä siinä sit kannata muuta ihmetellä kun vieteri lyttyyn vaan. Taidan tulla paikan päälle karjumaan kahvat yhteen, on se sellainen suoritus jo.Sain Ironmindin Presidentiltä Randall J. Strossenilta eilen luvan yrittää Sertiä Captains Of Crush #3.5 Gripperin Fitness Expossa. Yksi ihminen koko maailmassa on pystynyt kyseiseen suoritukseen. ( Tex Henderson ). Saa nähdä tuleeko sunnuntaina klo 14.30-15 ensimmäinen Eurooppalainen sertijä Suomesta. Kaikkeni annan, se on varma se!
Eipä siinä sit kannata muuta ihmetellä kun vieteri lyttyyn vaan. Taidan tulla paikan päälle karjumaan kahvat yhteen, on se sellainen suoritus jo.
Tuli hiukan äkkiä, jos olis kuukauden tässä piikkaillut niin olis voinut harkita. Näin äkkiä ei pysty edes ajattelemaan. Täysi treenikausi menossa, jos tätä nyt sellaiseksi voi edes sanoa.;)Mukaan lauteille!
Hoidetaan vieteri kimpassa niinkuin edellinenkin ;);)
Tuli hiukan äkkiä, jos olis kuukauden tässä piikkaillut niin olis voinut harkita. Näin äkkiä ei pysty edes ajattelemaan. Täysi treenikausi menossa, jos tätä nyt sellaiseksi voi edes sanoa.;)