Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
1 tyyppi on sulkenut ne joiden olen antanut puristella, siis sellaiset jotka eivät ole koskaan moista kokeilleet. puristelijoita on ollut kymmeniä. kerran mulla oli taskussa tuo niin grilli jonossakin löin porukalle kouraan tuota kokeiltavaksi :D. tosi harva tosiaan edes tuota kakkosta eka kerralla sulkee.

Sama vika, kaikki joille olen coc#1:stä kaupannut ei sitä ole sulkenut puhumattakaan kakkosesta. Yllättäen listalta löytyy putkimiehiäkin, mutta yhtään metsuria en toistaiseksi tunne nehän nyt puristais kolmosenkin ilman treeniä.

Sitten kun puhutaan salimiehistä niin kyllä se ykkönen aika monelle helpohko on, kakkosenkin jokunen puristanut ilman suurempaa "gripperi" treeniä kuin maastaveto :lol2:

Ikävä pilata hienot fiilikset ja todeta että ovat myös joskus todella veteliä, ja ehkä eniten gripperimerkeistä muuttuvat käytön aikana(lue löystyvät). En silti tarkoita, että just tuo sun 160 olis löysä...
Mulla on itsellä 2 kpl RB160 vietereitä, toisesta viilattu 5mm ja ne on silti mitattu about saman vahvuisiksi(~2.1) Siellä samalla listalla 160:t on 1.5-2.4 joten se voi olla ihan mikä vaan...

No perkele. Taidan toistaiseksi kuitenkin tyytyä noilla omilla jousilla ja kahvakuulalla treenaamaan.

Ehkä joskus törmään grillijonossa Neutraaliin ja pääsen testaamaan aitoa CoC # 2:a! :)

Mistä se muistaa minkä raitingin jousi mikäkin on?? :eek::D

Ne on merkitty joko tussilla, tai paperi kahvan ympäri jossa tiedot jousesta tai miten itse kukakin tykkää. Sitä mukaa kun niitä saa suljettua niin kummasti alkaa ratingit muistua otsalohkoon. :evil:

Itselläni on erivärisiä kuminauhoja, teippiä, muovisia nippusiteitä ym merkkinä. #3.5 ylöspäin kyllä muistan ilman merkkiä mikä mikäkin on. Temellä tosiaan on tuonne 5 ratioon ja ylikin noita jousia niin voi kyllä olla hieman tuskaisempaa. :hyvä:

Ainoa suora grippiharjoittelu mitä on tehnyt on muovisella gripperillä jotain maratonsarjoja. Iso mies ja iso koura. Tuosta olisi hyvä lähteä treenaamaan kun lähtötaso on #2.5 :)
Sairasta, tosta olis kyllä helvetin hyvä sen kaverin lähtee reenaamaa grippiää..

Avovaimoke yllätti ja osti gripperin. Traineria tai #1:stä odottelin kun olin niistä joskus puhunut, mutta ei.. RB 180:n kantoi kotiin. Oikealla (tumputuskäsi :D) jää n. 8-9 milliä auki.. Vasurilla vähän enemmän.

Jees, quottaanpa itseäni. Gripperitreeni on ollut melko epäsäännöllistä, lähinnä satunnaisia negatiivisia ja osatoistoja olen tuolla satakasikymppisellä tehnyt. Kilahtaa kuitenkin oikealla kädellä kiinni. RB 180 lienee jotain CoC #2:n luokkaa, eikö?

Kukaan tuttu ei ole tätä mallia ensimmäisellä sulkenut. Jos sulkee, niin ukko tulee varmasti tuolta LVI-, tai rakennusrintamalta. Maanviljelijät ja metsurit tietenkin mukana. Maanviljelijöistähän riittää aina legendaa, mutta tuollaisia vanhempia +50 -ikäisiä, ikänsä kovaa työtä tehneitä ukkoja kun tapaa, niin kyllä se kova grippi on ennemminkin sääntö kuin poikkeus.

Jees, quottaanpa itseäni. Gripperitreeni on ollut melko epäsäännöllistä, lähinnä satunnaisia negatiivisia ja osatoistoja olen tuolla satakasikymppisellä tehnyt. Kilahtaa kuitenkin oikealla kädellä kiinni. RB 180 lienee jotain CoC #2:n luokkaa, eikö?

Kukaan tuttu ei ole tätä mallia ensimmäisellä sulkenut. Jos sulkee, niin ukko tulee varmasti tuolta LVI-, tai rakennusrintamalta. Maanviljelijät ja metsurit tietenkin mukana. Maanviljelijöistähän riittää aina legendaa, mutta tuollaisia vanhempia +50 -ikäisiä, ikänsä kovaa työtä tehneitä ukkoja kun tapaa, niin kyllä se kova grippi on ennemminkin sääntö kuin poikkeus.

RB 180 on kait keskinmäärin jopa hiukkasen jäykempi kuin CoC #2. Ratio 1,93 ja 2,61 on ääripäät.

http://p2.foorumi.info/rautakoura/viewtopic.php?t=9

Tuossa Captains of Crush kirjassa oli tuosta ensikerralla sulkemisesta juttua;

As often as a No.1 Captains of Crush gripper will stop the average person who lifts weights on his first try, we occasionally see someone mash a CoC No. 2 on his first try. This is rare to be sure, but it does happen, and when it does, in our years of observation, it is more likely to be done by someone whose daily work involves his hands than it is to be done by someone who "merely" lifts weights.

Mulle tuli viime viikolla ne ironmindin jumppakumit. Miten usein kannattaa oikoa sormia niiden kans? Oon nyt yhdistänyt molemmat ja tänään oli ihan ihme puhdit gripperitreeneissä, meni paremmin kuin varmaan vuoteen !!

Kysymys Beef Builder grippereistä

Tuossa Beef Builder esittelyanimaatiossa sanotaan, että grippereitä saa kahdella eri leveydellä 2,75" (69,85mm) ja 2,375" (60,32mm). No tietysti kapeampi on kevyempi sulkea ja helpompi asettaa. Sitten lukee "gap between spring and handle is 1/16" (1,59mm), also available 1/8" (3,17mm) - 3/16" (4,76mm) - 1/4" (6,35mm).

Eikös se ole näin, että mitä isompi tuo jousen ja kahvan väli niin sitä helpompi gripperi on sulkea pidempien välityksien ansiosta? Mitä ideaa tuossa on, muuta kuin että on lukemattomia eri vahvuisia vaihtoehtoja?

Mitä ideaa tuossa on, muuta kuin että on lukemattomia eri vahvuisia vaihtoehtoja?
Juuri tuo, kovasti vaihtoehtoja. Ja onhan ne erilaisia puristaa. Ja loppujen lopuksi kaikki on kiinni siitä lopun voimasta ja alun räjähtävyydestä. Niitä pystyy noilla eri variaatioilla treenaamaan erilailla kuin tavis grippereillä.
Ps. parhaita grippereitä mitä maa päällään kantaa nuo Beeffit, kunnon karhennus...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Entäs nuo ironmindin kuminauhat? miten usein jumppaatte, piti toistaa ettei mee keltää vaan ohi. Tuli hurjasti boostia tehoon noilla.

Juuri tuo, kovasti vaihtoehtoja. Ja onhan ne erilaisia puristaa. Ja loppujen lopuksi kaikki on kiinni siitä lopun voimasta ja alun räjähtävyydestä. Niitä pystyy noilla eri variaatioilla treenaamaan erilailla kuin tavis grippereillä.
Ps. parhaita grippereitä mitä maa päällään kantaa nuo Beeffit, kunnon karhennus...

Juu, tuossahan tulee jokaista jousen vahvuutta kohti 8 eri variaatiota.

Mitäs tuossa kalibrointilistassa tarkoittaa joidenkin Beef Buildereiden perässä numero 1, 2 tai 3 ?
Esim. BBGM3

Juu, tuossahan tulee jokaista jousen vahvuutta kohti 8 eri variaatiota.

Mitäs tuossa kalibrointilistassa tarkoittaa joidenkin Beef Buildereiden perässä numero 1, 2 tai 3 ?
Esim. BBGM3
Pitää kysyä, näyttäis olevan Temen jousia kaikki nuo GM1-3joten siks ainakin on numeroitu erikseen, mutta saattaa olla upotuksella jotain tekemistä asian kanssa myös.

Entäs nuo ironmindin kuminauhat? miten usein jumppaatte, piti toistaa ettei mee keltää vaan ohi. Tuli hurjasti boostia tehoon noilla.
Tuleeks noi kuminauhat jenkeistä pienemmillä posteilla ku gripperit?

coc#2 meni tilaukseen, 26e ja postit päälle. Ei varmana mene kiinni mut saa nähdä miten käy. :D

Ajattelin testimielessä hommata CoC:ien rinnalle BB ja RB gripperit. Mitkäs noista BB ja RB malleista sijoittuvat keskinmäärin CoC #2 ja #2.5 välille. Ja mitkä #2.5 ja #3 välille?

Onko RB malleista 180 ja 240 narrow?

BB malleista Master ja Super Master?

Ajattelin testimielessä hommata CoC:ien rinnalle BB ja RB gripperit. Mitkäs noista BB ja RB malleista sijoittuvat keskinmäärin CoC #2 ja #2.5 välille. Ja mitkä #2.5 ja #3 välille?

Onko RB malleista 180 ja 240 narrow?

BB malleista Master ja Super Master?

Mulla oli BBM ja se oli pirun jäykkä. Siitä rautiksen listaltahan näet osviittaa, siellä on BBM (beefbuilder master) ja BBSM (beefbuilder supermaster). BBSM on karpaasien puristin, testasin kerran ja myin eteenpäin.:lol2:

EDIT: mulle napsahtanut BBSM taisi olla tuo 2,78 ja nykyään toisella kaverilla. Omaa BBM:ää en muista, sen sain kiinni joten 2,1-2,2

Mulla oli BBM ja se oli pirun jäykkä. Siitä rautiksen listaltahan näet osviittaa, siellä on BBM (beefbuilder master) ja BBSM (beefbuilder supermaster). BBSM on karpaasien puristin, testasin kerran ja myin eteenpäin.:lol2:

EDIT: mulle napsahtanut BBSM taisi olla tuo 2,78 ja nykyään toisella kaverilla. Omaa BBM:ää en muista, sen sain kiinni joten 2,1-2,2

Tein siitä listasta nopeasti excel-taulukon ja laskin ratioden keskiarvot.

Tulokset:
RB 180: Keskiarvo 2,20. Otanta 10 kpl. Ääripäät 1,93 - 2,61

RB 210: 2,49. Otanta 14 kpl. Ääripäät 2,25 - 2,7

RB 240: 3,00. Otanta 12 kpl. Ääripäät 2,7 - 3,26

RB 260: 2,86. Otanta 11 kpl. Ääripäät 2,42 - 3,2

BBM: 2,13. Otanta 2 kpl. Ääripäät 2,06 - 2,2

BBSM: 2,635. Otanta 9 kpl. Ääripäät 2,37 - 2,87

-------

Tuo on aika ovela homma, että RB 260:n keskiarvoratio on pienempi kuin 240:n.

Suositut

Back
Ylös Bottom