Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
By the Way = Osta tie

Kokeilin kaverin no1 gripperiä.
Aivan lelu musta.
Kakkosta en ole vielä päässyt kokeilemaan.
Traineri on liian kevyt jokaiselle joka on käynyt salilla n.1vuoden.
Kolmosta pakerran edelleen. :curs: :curs: No.3:curs: :curs: :itku:

mun mielesta ei kannata vaivautua tekemaan yli 5 toistoa grippereilla. Jos esim 1 menee kiinni viis kertaa kannattaa treenata otevahvuutta esim seuraavasti (sori monet termit on englanniksi koska en tiia niita suomeksi!):

- grinding: eli "jauhat" kahvoja vastakkain niin etta metelia lahtee, jos saat jauhettua noin 10 sekkaa niin hyva meno
- strapholds: pujota lisapainoja vetohihnoihin ja nosta paino maasta siten etta hihnan paa on grippreiden kahvojen valissa. Nosta ilmaan ja pida jotain 8-10 sekkaa ja sitten lisaa painoa seuraavalla kerralla. Siistein juttu naissa on se etta se sama valine joka aikasemmin on tehny sun otteesta heikon, palveleekin nyt sun otteen vahvistamiseksi!
- ylosalaisin sulkemiset: pista gripperi kiinni ylosalaisin, treenaa erityisesti etu ja keskisormea, mutta myos vahvistaa kammenta.
- sulje kolmella sormella, ja sitten sama ylosalaisin.

samira, tosiaan noi gripperit on tehty oikeakatisille, ei taida noiden coc #3:n sulkijoiden joukossa olla kuin yks tai kaks vasuria. Eli sitakin suurempi saavutus kun joskus suljet #2:n!

Mun mielesta grippereilla ei oo juuri vaikutusta tanko-otteen paranemiselle, ehka hieman mutta paljon parempiakin tapoja loytyy, esim. static holdit, mita nekin sit lienee suomeks :)

Ja Nyt olen kokeillut No 2Gripperiä.
Aivan Lässy verrattuna kolmoseen.
Tein eilen no.3 CC treenit
Ja tänään kokeilin No.2 CC gripperiä (en omaa)
Meni Helposti Oikealla kiinni ja vasemmalla jotenkuten.
Ja tänään on ihan turha ruveta riehumaan no.3 CC vehkeellä, Tarvin Monta päivää palautukseen.
No.3CC on vasemmalla n1cm päässä, Ja Oikealla max 5mm. päässä kiinnimenosta. Tänä Vuonna Se Menee Kiinni:wall: :wall: :wall: :wall: :evil: :evil: :wall:

En mä kyllä usko noita väitteitä, et gripperit sopisi paremmin oikeaan käteen. Mulla ollu nyt vajaat kolme mallit 2 ja 3. Eilen sain kakkosen ekaa kertaa kiinni ja onnistuin siinä molemmilla käsillä yhtä hyvin. Mutta ehkä toisilla on jonkun oikean käden puristusvoimaa vaativan työn ansiosta selvästi vahvempi oikea käsi. Kolmosella on hyvä asettaa välitavoitteita esim. kolikoiden avulla. Tällä hetkellä saan juuri ja juuri 20centin kolikon pysymään gripperien (nro3.) alaosassa kahvojen välissä (n. 22mm). Seuraavana tavoitteena 10centin kolikko. Jokohan gynecomastia on sen sulkenut?

hieno juttu v-selka! Hyvaa duunia!

mulla on muutama gripperi joiden pitais sijottuu noiden #2:n ja #3:n valiin, baraban 210 ja 240, vaikkakin toi 240 tuntuu kylla kovemmalta kuin #3!

#2 menee kiinni oikealla kädellä, ja vasemmallakin aina silloin tällöin :thumbs:

Jos joku on aikeissa ostaa kyseistä tuotetta, niin ei kannata traineria ostaa, koska sillä ei tee mitään.

:offtopic: ....en oikein tiedä kuinka verrata tuota gripperin puristusvoimaa "konkreettisesti" joten voisiko joku valaista uteliasta...

esim. minkälaisissa raudoissa puristusvoima alkaa pettämään esim. SJMV:ssä, mavessa, olankohautuksissa jne...160-200kg?

ja käytössä on tietysti vasta/myötäote, ei ristiote :david:

rautaP sanoi:
Jos joku on aikeissa ostaa kyseistä tuotetta, niin ei kannata traineria ostaa, koska sillä ei tee mitään.

niin, toi ois kun sanois ettei 10 kg:n kasipainoilla tee mitaan. Monet tavalliset punttiskavijat ei saa traineria kiinni - toisaalta taas jotkut vetaa #2:n samantien kiinni. Meita on moneen junaan.

Tarttis pyytää tuliaisiks jenkeistä kahdet gripperit. En oo viel tosin päättäny ottaisko trainerin ja ykkösen vai ykkösen ja kakkosen. Jenkeissä hinta on tossa 16 eeron tienoilla niin melkeen sais 2 yhden hinnalla.

haavevahva sanoi:
Tarttis pyytää tuliaisiks jenkeistä kahdet gripperit. En oo viel tosin päättäny ottaisko trainerin ja ykkösen vai ykkösen ja kakkosen. Jenkeissä hinta on tossa 16 eeron tienoilla niin melkeen sais 2 yhden hinnalla.

Pyydä vaikka kaikki kolme, kun kerran halvalla lähtee, niin ei tartte arpoa ja saat puuhaa vähän pidemmäksi aikaa. Itse tilasin joku aika sitten IronMindilta trainerin ja ykkösen, kun kaveri toimi tullittomana ja alvittomana kuriirina. Trainer sopii hyvin lämmittelyyn ja pidempiin sarjoihin, ja melko lyhyen totuttelun myötä tuo ykkönenkin kävi jo kovin kevyeksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pakko kyllä ostaa hyvät gripperit prkl! Rupeaa HIEMAN vituttamaan ja keräämään paineita päähän kun yhden käden kulmasoudussa loppuu puristusvoima kesken kun selkä jaksais vielä vaikka loppupäivän nostella niitä painoja. ROAAARRRRR :curs: :curs: :curs:

En ole vielä sulkenut no.3
Samassa pisteessä edelleen.
Mutta tänä vuonna......
Mulla on kanssa toi vasemman käden sopivuus ongelma, eli gripperi sopii paremmin oikeaan käteen.

arni sanoi:
:offtopic: ....en oikein tiedä kuinka verrata tuota gripperin puristusvoimaa "konkreettisesti" joten voisiko joku valaista uteliasta...

esim. minkälaisissa raudoissa puristusvoima alkaa pettämään esim. SJMV:ssä, mavessa, olankohautuksissa jne...160-200kg?

ja käytössä on tietysti vasta/myötäote, ei ristiote :david:

Saan #1 gripperin kiinni 2-4 kertaa kummallakin kädellä. Tänään maastaveto treenissä kokeilin nostaa ilman ristiotetta. 157,5 kg tuli kaksi kertaa, sitten joutui parantamaan otetta kun alkoi luistaa. Eli meikäläisen tapauksessa menee tuohon 160-200 haarukkaan.

suljen #2 muutamia kertoja ja viimeksi tuli 12 sekkaa pidettya 220kg painoa ennen kun alko lipsuu. En tiia onko noi verrannollisia.

uskon etta grippereista on hyotya otteen vahvuuteen mutta ei oikeestaan toisin pain, koska se viimenen millimetri on sellanen ettei sita oikeen tuu treenattua missaan painonnostotilanteissa.

Kertokaapas vähän miten treenailette noilla grippereillä, montako kertaa viikossa jne? Treenaatteko sormi/puristusvoimia myös muilla tavoilla esim. ranteet, pinch grip, mave ?

Ja onko joku kokeillut tuota KTA:ta(Kinney Training Adapted)?
http://www.cyberpump.com/ktaprogram/
Eikö siinä treenata aika kovalla volyymillä ja paljon negatiivisiä?

Kakkonen on mulla vielä sulkematta, mutta eiköhän se kohta puoliin mene kun olen alkanut vähän enemmän panostamaan siihen.

Itse tympäännyin grippereihin, kun huomasin kolmen viikon kattotöiden aikana toistomaksimini CoC 1:llä kasvaneen 15 --> 25 ilman yhtäkään varsinaista grippitreeniä.

Työt sisälsivät rälläköintiä yhdellä kädellä, tikapuissa kiipeilyä ja maalausta vaikeissa paikoissa.

hyvää reeniä on myös 5 millin popniittien niittaaminen perus niittipihdeillä ja konesauma peltikaton tekeminen.

lekatesti vaatii hieman tota rannevoimaa. Ottakaas lekanvarren päästä kiinni ja nostakaa käsi vaakatasoon ja leka pitäis olla käden suuntaisesti jotta testi "pääsee läpi" ...4 kilon lekalla saan vielä tehtyä...

JPK sanoi:
hyvää reeniä on myös 5 millin popniittien niittaaminen perus niittipihdeillä ja konesauma peltikaton tekeminen.

lekatesti vaatii hieman tota rannevoimaa. Ottakaas lekanvarren päästä kiinni ja nostakaa käsi vaakatasoon ja leka pitäis olla käden suuntaisesti jotta testi "pääsee läpi" ...4 kilon lekalla saan vielä tehtyä...

myös 50 kilolla levytangolla rannekäännöt tuntuvat mukavasti ja nivelet paukkuu :rock:

Rannekäännöillä ei ole mitään tekemistä näppivoimien kanssa, ne kasvattaa vaan forkkuja.jos haluaa maveen pitoja niin kannattaa tehdä ns.pito harjoituksia, eli tankoon rautaa myötäotteella pitämistä..esim.3xpuoli minuuttia ja lisää rautaa next time, jos menee helposti...lisänä gripperitreenejä...noita pitoja kannattaa tehdä kumminkii aika harvoin, sillä hermosto jumittuu aika helposti sormissa...

bodaus on sitten erikseen....

Pakko kysyä että onko noita coc:tä myynnissä jossain Hki-Hml-Tre akselilla? Puristusvoimaa pitäis parantaa mutta kun ei osaa sanoo et oisko traineri hyvä vai meniskö no.1 sittenkin. Ja hintakin ois aina mukava tietää. (Sakella nykyään 39egee!!.. hirvee hinta)

Ps. Elkee pistelkö linkkejä ettei mike suutu ;)

Back
Ylös Bottom