Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Gripboardilla isot pojat sano, että Heavy Gripeistä pitäis vähentää 50 paunaa siitä mallimerkinnästä ja se olis suunnilleen se oikea vahvuus. Jenkeissä on vielä Beef Builder -grippereitä mutta en tiedä saako niitä mistään päin Eurooppaa. http://www.wwfitness.com/

Turisas sanoi:
Voi vitalis.

Sain just tilaamani Heavy Grip 100 ja 150 paunaset.

Heti ensiyrittämällä meni 150:lläkin 20 toistoa (heikommallakin kädellä). Tämä vastaa siis paunoiltaan CoC #1:stä.

Nähtävästi saan pistää heti uuden tilauksen vetämään. Mitäs näillä tekis sen aikaa kun odottelen jäykempää mallia?

Tavoitteena saada pitoa esimerkiksi maveen ja puristusvoimaa niin perkeleesti.

Niin ja itse olen täysi kynis, mavessa 110 kiloa ei meinaa kestää kutosen sarjaa käsissä myötäotteella. Eli jos voimaa on vähänkin niin kannattaa jättää löysemmät mallit ostamatta. Toki lämmittelyyn voi yksi löysempi olla kätsä.

Otat vaikka overcrusheja eli puristat gripperin kiinni ja pidät kiinni niin kauan kuin menee. Tai sitten jos sulla on vetoremmit niin sopivanpainonen levy siitä roikkumaan ja gripperin kahvojen väliin, puristat niin kauan kuin menee.

Kannattaako tuolta Wrangen sivuilta tilata tuo tarjouspaketti jossa saa valkata 3 CoC gripperiä 129e hintaan? Vai onko järkevämpää tilata vaa yks. :rolleyes:

miQ sanoi:
Kannattaako tuolta Wrangen sivuilta tilata tuo tarjouspaketti jossa saa valkata 3 CoC gripperiä 129e hintaan? Vai onko järkevämpää tilata vaa yks. :rolleyes:
Tarkoititko oikeasti Wrangea, vai Saken voimaharjoittelu kauppaa? Itse en ainakaan löytänyt Captains Of Crush puristimia Wrangelta.

Ilman muuta kannattaa tilata yksittäiskappaleina. 43€ vs 39€, tosin silloin et saa kirjaa mukana, mutta mitäpä sillä tekee. :rolleyes:

Tosin jos olet useampaa ostamassa, kannattaa myös pirauttaa Fillari Centteriin, josko he suostuisivat lähettämään. Niinkuin aiemmin tuli ilmi, nuo saken hinnat on silkkaa riistoa.
Belfortti sanoi:
Hyvinkäältä ainakin löytyy Fillari centeristä. Sopivasti kohtuu lähellä rautatieasemaa, jos Hyvinkään ohi on menossa. Fillari Center; Sahakuja 4; 05800 HYVINKÄÄ; 019-431 400.

äkkiä saa paikat tulehduksiin ku liikaa puristelee, #2 pohjaan, ei hirveän paha, kohta ostaa #3, mainittakoon, että en ole koskaan harjoitellu puristusvoimaa ja omaan äidin puolen huonoista geeneistä lyhyet sormet ja pienen kouran, maastavedolla, kulmasoulla ja ylätaljalla saa aika hyvin puristusvoimaa, eikä tarvi erikseen harjoitella :D

Turisas sanoi:
Voi vitalis.
Tää nyt tulee vähän myöhässä mutta koitappa kääntää se gripperi ylösalaisin. Eli siis niin että se jousi osottaa alaspäin. Itsellä ainakin paljon vaikeampaa sulkea gripperi näin.

janne31 sanoi:
Jos saa COC #1:llä 20 toistoa, niin onkohan mitään jakoja #2:n kanssa??

Pitäis mennä pohjaan. CoC:n sivuilla sanotaan että kun kahdentoista sarjoja pystyy tekemään niin sopii ostaa seuraava. Tehdä ekaksi sillä millä saa sen kakstoista ja sitten pari "maximipuristusta" kovemmilla grippereillä - sitten alkaa tehdä esim 8x3 sillä jäykemmällä ym.

Itte saan ihan suvereenisti CoC #1:llä tehtyä parikymmentä toistoa, mutta silti treenaan max 6 toiston sarjoja sillä. Voimaahan tässä haetaan. Ostin just #2:sen ja nyt teen sillä 3x3. Ihan hyvältä tuntuu. Vasurin kanssa pitää varoa ettei jää jälkeen, oli aloitustasot sillä puolella vähän huonommat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nostetaanpas hieman vanhempaa aihetta...
Todennäköisesti tästä on jo puhuttu, mutta en nyt jaksa selata koko thrediä läpi. Pahoittelen...
Eli itselläni loppuu mavessa noin 140kg kohdalla näpeistä voima. Noin 3 toistoa saa tehtyä ennen kuin tanko alkaa lipeämään käsistä, muuten tuntuisi menevän vielä muutama toisto. Lisää puristusvoimaa siis tarvitaan. Kysymys kuuluu: minkä numeron Captains of Crush olisi sopiva? En haluaisi mitään pitkiä sarjoja puristella. Paras olisi tietysti sellainen millä jaksaisi aluksi vain pari toistoa. Siis Trainer - 45 kg vai Nro 1 - 65 kg vai Nro 2 - 90 kg?

tuo ykönen on semmonen että riski normikaveri puristaa sillä muutaman toiston, kakosen taas harva saa kiinni kylmiltään, joten ykönen ja kakonen lienee sopivat...

Jos 140 mavessa on jo tiukka puristus niin traineri/1. kakkosella et tee yhtikäs mitään muuta kuin masennat itsesi.
Itse saan kakkosella 2-3 toistoa ja polven päältä olen vetänyt yli 300 romuja ilman ongelmia otteen kanssa.Myötäotteella olen vetänyt parhaimmillaan 190 kiloa ilman peukalolukkoa,ykkösellä saan puristettua noin 20-25 toistoa.

...
Eli itselläni loppuu mavessa noin 140kg kohdalla näpeistä voima. Noin 3 toistoa saa tehtyä ennen kuin tanko alkaa lipeämään käsistä, muuten tuntuisi menevän vielä muutama toisto. Lisää puristusvoimaa siis tarvitaan. Kysymys kuuluu: minkä numeron Captains of Crush olisi sopiva? En haluaisi mitään pitkiä sarjoja puristella. Paras olisi tietysti sellainen millä jaksaisi aluksi vain pari toistoa. Siis Trainer - 45 kg vai Nro 1 - 65 kg vai Nro 2 - 90 kg?

#1 on sulle sopiva muutamaan toistoon, #2 sulkeminen vaatii jo reiluhkon tuplamarkan mavetuloksen pohjille gripin puolesta.

Morjesta!

Mikäli porukasta löytyy sellaisia jotka ovat jo runkanneet CoC nro 1. -puristimen puhki ja mahdollisesti olisi siitä halukas luopumaan niin ostaisin mielelläni sellaisen pois.

Lähetätkö sähköpostia osoitteeseen niko.eerola@gmail.com niin neuvotelkaamme lisää hinnasta!

#1 on sulle sopiva muutamaan toistoon, #2 sulkeminen vaatii jo reiluhkon tuplamarkan mavetuloksen pohjille gripin puolesta.

Suljin oikealla kädellä #2:n pari kertaa, ja vasemmalla jäi 2-3 mm vajaaksi. Maastavedossa ei mene kuin n. 170 kg. Olin kylläkin pari viikkoa treenannut Captains of Crush grippereillä tuota ennen.

Suljin oikealla kädellä #2:n pari kertaa, ja vasemmalla jäi 2-3 mm vajaaksi. Maastavedossa ei mene kuin n. 170 kg. Olin kylläkin pari viikkoa treenannut Captains of Crush grippereillä tuota ennen.

No tarkoitinkin lähinnä verrannollista puristusvoimaa että normiliukas tanko pysyy näpeissä, en absoluuttista mavekuntoa..

Jos 140 mavessa on jo tiukka puristus niin traineri/1. kakkosella et tee yhtikäs mitään muuta kuin masennat itsesi.
Itse saan kakkosella 2-3 toistoa ja polven päältä olen vetänyt yli 300 romuja ilman ongelmia otteen kanssa.Myötäotteella olen vetänyt parhaimmillaan 190 kiloa ilman peukalolukkoa,ykkösellä saan puristettua noin 20-25 toistoa.
Onko noin? Itsellä veto max ehkä 140kg, en ole kokeillut ainakaan vuoteen. Meinaan tilata ton kakkosen, kävi sitten miten kävi!! Yhdellä kädellä pystyn roikkumaan tangossa helposti yli puoli minuuttia..

Back
Ylös Bottom