Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by trebla
Selkäinahon Sakarilla noita on myynnissä ja sieltä tilasin, urlin varmaan tiedättekin tai saatte ainakin selville jotenkin. Hinta oli suolaiset 29e, mutta toivotaan nyt, että ovat sen arvoiset.

Paljos on postikulut kun tuolta tilaa? Ja kuinka nopeasti tulee?

Originally posted by Penneck
Tässä olisi linkki wrangen nettikauppaan, jos kapteenin sakset tuntuvat liian kalliilta tai et tiedä mikä on puristusvoimasi. Nuo säädettävät voisi olla ok. Säätösysteemi tosin voi tehdä grippereistä vempulat pidemmän päälle..

Nuo ovat kyllä vempulat alun alkujaan raskaimmillaankin, jos tanko pysyy yhtään käsissä ei noista hyödy mitään. Wrange ilmoittaa säätöväliksi 4-30kg, Captains of Crusheista trainer-mallillekkin ilmoitetaan vastusta jo 45kg ja sekin on hieman liian kevyt jos tarkoitus olisi sitä voimaa kehittää.

Originally posted by gynecomastia

Tampereen lähistöllä asuvat käykää 2UNCLES putiikissa, siellä saa kokeilla mikä tuntuu sopivalta

Missä toi liike on? Ja miten paljon gripperit siellä maksaa?

Kuninkaan kadulla. Anttilan parkkihallin sisäänkäynnin puoleisessa päässä. Eli lähellä Heseä. Vastapäätä Anttila tavarataloa siis. Maksaa saman kuin selkäinaholla. Mut on se mahdollista et saa pari euroa alennusta (sain vissiin 3e halvemmalla kuin sakelta), ku näyttää isolta ja uhoo kovaa...(heh:kakka: heh)

Originally posted by Daug
Paljos on postikulut kun tuolta tilaa? Ja kuinka nopeasti tulee?

Postikulut tais olla 8e. Tilasin torstaina ja maantaina kävin hakemassa postista.. eli tilauksesta 2 arkipäivää tms ?

Onko yhtään tietoa paljon näissä ns. tavallisissa grippereissä on vastus mm. Energitics (tjsp) gripperit tai body sculpturen? Paketeissa ei mitään lukenut eikä myyjätkään tietänyt asiasta sen enempää... Hintaa noilla on jotain 5-8 euron väliltä ja helposti meni pohjaan. Saisi jotain käsitystä captains of crush trainerin tehosta.

Originally posted by Daug
Onko yhtään tietoa paljon näissä ns. tavallisissa grippereissä on vastus mm. Energitics (tjsp) gripperit tai body sculpturen?

"Trainer @ 100 lb.
2 to 3 Times stronger than grippers you have ever owned before

#1 @ 140 lb.
Stops most guys who lift weights

#2 @ 195 lb.
Rarely closed

#3 @ 280 lb.
Only closed by about 75 men in the world

#4 @ 365 lb.
Fully closed by only two men under authenticated conditions"

Jos tuo osuu yhtään kohdilleen niin Trainer on siis 2-3 kertaa markettijousta jäykempi.

Kävin hypistelemässä noita ja traineri tuntui melkolailla samalta kuin aiemmin testatut markettijouset. Ykköstä ei ollut hyllyssä, joten se jäi testaamatta. Kakkonen jää senttiä vaille, joten sillähän on hyvä reenata. 29€ hintaa ja rojektia ainakin toviksi.

Originally posted by Äijä
Kakkonen jää senttiä vaille, joten sillähän on hyvä reenata.

Mä en heti tajua, mitä järkeä on tehdä jotain liikettä sillaisilla painoilla, joilla ei saa edes yhtä kokonaista toistoa suoritetuksi ? Valaiskaas mua miten puristusvoima eroaa muista voimista ?

Mä en heti tajua, mitä järkeä on tehdä jotain liikettä sillaisilla painoilla, joilla ei saa edes yhtä kokonaista toistoa suoritetuksi ? Valaiskaas mua miten puristusvoima eroaa muista voimista ?

29:n euron verran? Kyllä se liikerata kasvaa, vaikkei alussa saisikaan täyttä toistoa tehtyä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by gnut
29:n euron verran? Kyllä se liikerata kasvaa, vaikkei alussa saisikaan täyttä toistoa tehtyä.

Varmasti menisi tuo nro2 nopeammin kiinni jos tekisi sarjaa nr1:llä, mutta onhan 29e tosiaan iso raha pelkästä puristusvoimasta.

Tuleeko sitten kehitystä vaikka tekisi koko ajan samoilla grippereillä? Vai pitääkö aina siirtyä vahvempaan? Tulee kalliiksi :itku:

Taidan tyytyä 7 euron grippereihin ja pitkiin sarjoihin :wall:

Varmasti menisi tuo nro2 nopeammin kiinni jos tekisi sarjaa nr1:llä, mutta onhan 29e tosiaan iso raha pelkästä puristusvoimasta.

Enpähän minä ainakaan tuota miksikään jumppavehkeeksi tarkoittanutkaan. Lapaset huutaa enivei melkein joka päivä kun on selkäpäivää ja suorinjaloin maastavetoa ja vielä pitäisi väkkyrätanko pysyä käsissä hauiskääntöjen ajan. Välipäivinä rutistelen pari kertaa ja jännään päivän tulosta. Joskus se vielä rasahtaa kiinni.

Mahtaakohan muilla olla samanlainen ongelma kun oikealla on mukava väännellä ja saa kunnon puristuksen päälle, mutta vasen on jotenkin tunnoton. Onhan se tietty hieman heikompi, mutta jotenkin tuntuu ettei saa edes niitä vähiä voimia käytettyä. Onko tämä nyt sitä paljon puhuttua hermotusta ja sen puutetta.

Originally posted by Äijä
Mahtaakohan muilla olla samanlainen ongelma kun oikealla on mukava väännellä ja saa kunnon puristuksen päälle, mutta vasen on jotenkin tunnoton.

Se vieteri on hieman heikommassa asennossa kun tekee toista kättä? Näin ainakin itse järkeilin, kun huomasin saman asian. Siis kun ne kahvat ovat ylhäältä katsoen malliltaan:

_|
|

Vasempaan lapaseen kun tuon istuttaa niin gripperi ei ole enää niin hyvin liikkeen suuntainen, kuin oikeassa, vaan pyrkii kiertymään samalla kun puristaa.

Treenaatteko molempia käsiä yhtä paljon vai kannattaisiko panostaa enemmän heikompaan (vasuriin), kun se ei saa samalla tavalla harjoitusta vaikka mailapeleissä?

Itse hommasin juuri trainerin ja ykkösen. Ykkönen menee oikealla kädessä kiinni suht helposti, mutta vasemmalla viimeinen sentti jää auki...

On muuten vehkeessä melko karhea pinta: pikkurillit meni molemmista käsistä jo alkuinnostuksessa rakoille.

No niin, eilen tuli meikäläisellekin toi nro 1. Hampaat irvessä sain kolme toistoa tehtyä kiinni asti molemmilla käsillä :nolo: :kakka:
Vaikuttaa kuitenkin lupaavalta laitokselta. Saas nähdä minkälainen rautakoura tästä vielä kehittyy!!11! :D

Originally posted by IronMind
Se vieteri on hieman heikommassa asennossa kun tekee toista kättä? Näin ainakin itse järkeilin, kun huomasin saman asian. Siis kun ne kahvat ovat ylhäältä katsoen malliltaan:

_|
|

Vasempaan lapaseen kun tuon istuttaa niin gripperi ei ole enää niin hyvin liikkeen suuntainen, kuin oikeassa, vaan pyrkii kiertymään samalla kun puristaa.

Tulihan toi traineri mullekin postissa ja kyllä huomaa, et ei olekaan niin kevyt kuin luulin.
Mulla taas toi puristus ote toimii toisinpäin, eli on helpompi puristaa vasemmalla kuin oikealla kädellä.

Tosin olen vasuri.. :joulu8:

Kävin ite tossa paikan päällä kokeilemassa traineria (1 ja 2 ei ollut) ja markettijouselta se vaikutti, niin kuin edellä mainittiin.

Huomenna taitaa yhdestä paketista löytyä CaptainOfCrushi.
Toivottavasti 1-levelin peli on sopivan kireä peli meikäläisen tumpulle.

Ostin Trainerin ja nro.1 muutama kuukausi sitten ja yritän puristella 3x viikossa.
Trainer 5x15
1 3x2

saa nähdä auttaako:rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom