Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by gynecomastia
No siksi ei ole pehmusteita että ne pysyis paremmin kourassa, jos tarvit pehmusteita osta itelles joku Niken geeli pallo jota puristella...:arvi: :arvi: ..tuntuu samalta kuin tämän miehen kulkuset...
Originally posted by Körmy
Hei pistäkääs vaikka rannekääntörautoja kehiin, niin tietää itekkin tilata oikean vahvuset härpäkkeet! Tai jokin systeemi minkä perusteella voisi katella oikeaa vastusta. Kun ei nuo kilot noissa grippereissä sano ainakaan mulle mitään.Valaiskaa minua tietäväiset.
Originally posted by mtk77
Nro 4. joka on 165 kg. Nelosen on valvotuissa olosuhteissa puristanut yksi mies mailmassa ja kolmosen 98 miestä.
Originally posted by IronMind
Tilaa #1 ja #2. Se trainer on liian löysä jos sinulla yhtään tanko pysyy käsissä (monta kertaan markettijousta tiukempi tosin) ja kakkosen kanssa saat tehdä tosissaan hommia että saat sen kiinni asti. Ykkösellä voit sitten pusata sarjaa jonkun aikaa ennenkuin alkaa kakkonen taipua.
Originally posted by gnut
Maksimivoimaa niillä hankitaan, ei kestävyyttä.
Originally posted by gnut
Mun mielestä kannattaa jättää #1 tilaamatta, aivan liian kevyt. Jos jotain Körmyn selän kuvasta voi päätellä, niin sen että vetoraudat on kovaa luokkaa, joka tarkottaa sitä, että forkuissa on puristusvoimaa. Tilaa #2 ja #3. Maksimivoimaa niillä hankitaan, ei kestävyyttä.
Originally posted by Juha1
Pakkikselle myyntiin:kippis1:
Nimittäin minulla pitäisi nuo ykköset vaihtaa jo suurempaan lukuun
Originally posted by Kunta Kinte
Mistäs tilasit? Paljos makso?