Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
no mulla toi näppitreeni ainakin autto mavessa...

Kyllähän tuo puristusvoiman lisääminen varmaan auttaa leukoihin. Mulla ainakin leuoissa väsyy ekana tuo forkut/grippi osasto. Kuinka paljon noista grippereistä sitten on hyötyä leuanvetoon riippuu varmaan siitä onko grippi se heikoin lenkki.

Itellä on tuo #2, pakkotoistoja oon sillä tehny, tosin vähän epäsäännöllisesti.

gynecomastia: Toivottavasti saat sen 3:sen pian kiinni. :thumbs:

Pitää itekki käydä kourimassa jotain, kun saan tuon 2:sen kiinni. :joulu1:

Hei pistäkääs vaikka rannekääntörautoja kehiin, niin tietää itekkin tilata oikean vahvuset härpäkkeet! Tai jokin systeemi minkä perusteella voisi katella oikeaa vastusta. Kun ei nuo kilot noissa grippereissä sano ainakaan mulle mitään.Valaiskaa minua tietäväiset.

Etsi liike jossa niitä myydään ja käy paikan päällä kokeilemassa.
Tampereen lähistöllä asuvat käykää 2UNCLES putiikissa, siellä saa kokeilla mikä tuntuu sopivalta
:kakka: VAI:kakka: x2

Originally posted by gynecomastia
No siksi ei ole pehmusteita että ne pysyis paremmin kourassa, jos tarvit pehmusteita osta itelles joku Niken geeli pallo jota puristella...:arvi: :arvi: ..tuntuu samalta kuin tämän miehen kulkuset...

No mulla on tommoset Energetics gripperit ja kyllä ne pysyy ihan hyvin kourassa vaikka niissä on pehmusteet. Ja kenenkään kasseja en rupee puristelemaan. ;)

Originally posted by Körmy
Hei pistäkääs vaikka rannekääntörautoja kehiin, niin tietää itekkin tilata oikean vahvuset härpäkkeet! Tai jokin systeemi minkä perusteella voisi katella oikeaa vastusta. Kun ei nuo kilot noissa grippereissä sano ainakaan mulle mitään.Valaiskaa minua tietäväiset.

Tilaa #1 ja #2. Se trainer on liian löysä jos sinulla yhtään tanko pysyy käsissä (monta kertaan markettijousta tiukempi tosin) ja kakkosen kanssa saat tehdä tosissaan hommia että saat sen kiinni asti. Ykkösellä voit sitten pusata sarjaa jonkun aikaa ennenkuin alkaa kakkonen taipua.

Originally posted by IronMind
Tilaa #1 ja #2. Se trainer on liian löysä jos sinulla yhtään tanko pysyy käsissä (monta kertaan markettijousta tiukempi tosin) ja kakkosen kanssa saat tehdä tosissaan hommia että saat sen kiinni asti. Ykkösellä voit sitten pusata sarjaa jonkun aikaa ennenkuin alkaa kakkonen taipua.

Mun mielestä kannattaa jättää #1 tilaamatta, aivan liian kevyt. Jos jotain Körmyn selän kuvasta voi päätellä, niin sen että vetoraudat on kovaa luokkaa, joka tarkottaa sitä, että forkuissa on puristusvoimaa. Tilaa #2 ja #3. Maksimivoimaa niillä hankitaan, ei kestävyyttä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by gnut
Maksimivoimaa niillä hankitaan, ei kestävyyttä.

No miksi niillä ei voisi kestävyyttä treenata ? Mulla on tarkoituksena näillä (+ parilla muulla puristusvoimaliikkeellä) lisätä leuanvetotulokseen hieman lisätoistoja, sillä yleensä sarja jää kesken otteen petettyä. Eikös tällöin juuri olisi kyse kestävyyden hankkimisesta ?

Originally posted by gnut
Mun mielestä kannattaa jättää #1 tilaamatta, aivan liian kevyt. Jos jotain Körmyn selän kuvasta voi päätellä, niin sen että vetoraudat on kovaa luokkaa, joka tarkottaa sitä, että forkuissa on puristusvoimaa. Tilaa #2 ja #3. Maksimivoimaa niillä hankitaan, ei kestävyyttä.

Nyt olen kyllä eri mieltä. Täytyy muistaa, että esim maastavedossa käytettävä puristusvoima on vain yhdessä asennossa eikä sillä siten juuri ole vaikutusta gripperin alku tai loppupään puristukseen. Tästä kertoo sekin, että näitä grippereitä on testattu monilla kehonrakentajilla ja voimanostajilla ja mm. Greg Kovacs, Lee Priest sekä monet muut kehonrakentajat ja voimanostajat eivät saaneet edes #2 kiinni.
Itse taistelen #3 gripperin kanssa ja viimeistään ensi kesäksi olisi tarkoitus sulkea se kokonaan. :)

Voi niillä treenata kestävyyttäkin, vaikka niitä yleensä käytetään lähinnä maksimivoiman treenaamiseen. Ei niillä kannata kuitenkaan mitään mielettömiä maraton-sarjoja tehdä (jos nyt joku sattuu saamaan :D).

Kuten imodnar_ tossa ehti jo laittaa, siitä tangosta kiinni pitäminen vaatii erilaista voimaa kuin sen gripperin sulkeminen.
Leuanvetoon saattas auttaa enemmän tangossa roikkuminen lisäpainojen kans.

Originally posted by Juha1
Pakkikselle myyntiin:kippis1:

Nimittäin minulla pitäisi nuo ykköset vaihtaa jo suurempaan lukuun

Ei hullumpi idea! :kippis1:

Tänään tuli postissa tuo Trainer tasoinen gripperi ja voi itku, että onkin raskas ;) Luulin jo tilanneeni liian löysän kapistuksen, mutta onneksi en yliarvioinut puristusvoimiani tilatessani. Nyt sitten vaan puristelemaan pitoa hanskoihin.

Niin, olin juuri itekin kysymässä paljon makso :) Pakkikseen tommosii vaan myyntiin, tänään yritin ettii ni löysin vaan semmoset 7 euron lelut jotka menee kahdella sormella kiinni :D

Originally posted by Kunta Kinte
Mistäs tilasit? Paljos makso? :rolleyes:

Selkäinahon Sakarilla noita on myynnissä ja sieltä tilasin, urlin varmaan tiedättekin tai saatte ainakin selville jotenkin. Hinta oli suolaiset 29e, mutta toivotaan nyt, että ovat sen arvoiset.

Tarvii itekin kehua grippereitä, nimittäin tuossa keväällä maastavetomaksimiyritys 140kg :) jäi siihen että sormissa ei pito riittänyt, myötäotteella kun vedin (ristiote ei oikein tuntunut jostain syystä mukavalta). Noh, siitä sisuuntuneena tilasin trainer-tason gripperit, ja kuinkas ollakkaan 3-4 viikon päästä nousikin jo 155kg myötäotteella, ja sen jälkeen ei mavessa sormet ole ollut se heikoin lenkki.

Back
Ylös Bottom