Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tsekkailin tossa vähän aika sitten noita grippereitä , paljon tuliss maksamaan kun tilaisi 4 kpl USA:sta .
yksi kappale maksaa 19.95 X 4 on n. 80 dollaria eli 54 e .
niin paljon tuohon tulee vielä muita maksuja päälle ?
kukaan tilannut ?
Sä olet Heimo kone.Tänään runttasin Coc#3 kiinni kortilla molemmilla käsillä. Ensimmäisenä Suomessa. Coc#3.5 jäi harmittavasti 2 millin päähän sulusta. Aloitin ylivaterista puristuksen ja snadisti jäi auki. Sain myös BBMM2 jousen vasurillakin kiinni. Ratio on 3.20 eli tiekempi jousi suhteessa Coc#3:seen.
Video http://www.youtube.com/watch?v=C-yPxDN-5Eg
Sä olet Heimo kone.
Kyl mä nyt annan tuon sertin odotella jonkun aikaa. Jos kesän korvalla koittais uudestaan.:hyvä:
Oletko miettinyt sitä Sertihommaa?? Ajattelin että jos sitten tulisin samaan aikaan Sertimään sun kanssa? Itselläni ei ole niin kiirus kun on noita muitakin tavoitteita mutta muutama muu kyllä hokee sitä Sertiä aikas taajaan mulle :whip:
Testattu jo kotona grippereillä. Mä oon marjanpoimijaTorstai 7.2 2008 kello 16 alkaen Pitäjänmäessä Karvaamokuja 4 "Metalilla" mahdollisuus tulla puristelemaan grippereitä ym Rautakoura lajeja kokeilemaan. Kimmo Kokko järjestää silloin Rautakoura mittelöä kyseisellä salilla. Myös voimaleuanvetoa. Tule testaamaan oletko tosimies vai marjanpoimija :wtf: :hyvä:
Testattu jo kotona grippereillä. Mä oon marjanpoimija
Heimopäällikö on kyllä päällikkö! Millonkas se kolmonen saapuu paketissa jenkkilästä? Ja ootko #4 kanssa puljaillu?
Onko kahden gripperin tilaaminen kerrallaan ironmindilt oikeasti halvempaa kun jos vaikka tilais kolme tai neljä? Tulisko paljon halvemmaks jos tilais vaikka esim. ekaks kaks gripperii ja sit kahen viikon pääst toiset kaks? Tarkkaa tietoa tulli- ja rahtikuluista?
Joo edellisillä sivuilla oli juttua mutten täyttyny noista.
e. ja miten maksut voi suorittaa?
Nyt on pakko sanoa et siinä on kyllä mies löytäny oikean lajin! Ens kesänä pitää tulla jäkeen kyllä kisoihin jos tässä vaan jonkinlaiseen kuntoon pääsee! Ja tuolla treenihistorialla nelonen kuristettuna kiinni, huhhuh!! Varo nyt ettei hajoa paikat koska saumoja on vaikka mihin ja kiirehän siulla ei periaatteessa ole! Tuo on varmaan nopein korttisulku ikinä!
kuinka moni on sulkenut nelosen nykyisin?