Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eikä ihan heti oo tulossa uusia nimiä listalle, on se senverran raju temppu kortilla #4 sulkea. Typerää pitää tuota listaa, jossa on nimet vanhoilla säännöillä mukana.
Saattais Ruotsin jättikäpäläkin olla ihmeessä uudella säännöllä, eikä ainakaa kolmella sormella vois sulkea.
(koska ei kahvat näy onko kiinni vai ei)
Vuosi pari menee varmaan vielä, kyllä sen sitten joku sulkee, jos ei muut niin Teemu I...

No niin eilen lähti tilaukseen trainer ja nro. 1. Tarkoituksena kasvattaa hieman puristusvoimaa. Treenikertoja viikkoon olisi tarkoituksena laittaa kaksi yhdistettynä aerobiseen ja lihashuoltoon. Saas nähdä kuinka jäykältä nuo tuntuvat. Kokemusta grippereistä ei ole. Lähinnä erilaisia roikkumisharjoituksia on tullut tehtyä näpeille.

Pöhnäspäiten pumppasin #2:lla 10 toistoa....:dance:

Millasia rautoja liikuttelet esim. mavessa tai leuoissa. Olen tässä just noita tilailemassa 2kpl ja arvon et mitkä pitäis alkuun tilata...

Millasia rautoja liikuttelet esim. mavessa tai leuoissa. Olen tässä just noita tilailemassa 2kpl ja arvon et mitkä pitäis alkuun tilata...

En sit tiedä miten noi siihen vaikuttaa...myötäotteella mavea jollain 230kg-240kg, siitä eteenpäin ei pysy enää näpeissä hyvin(joutuu heittään remmit tai vaihtaan otetta), joskus oon vissiin vetäny 50kg lisälimpulla leuan...painoa itellä tais olla sillon joku 115kg...#3 coc ei mene kiinni....VIELÄ! En oo noita kyllä nyt treenannutkaan. RB Rolling handle 70mm kahvalla taisin roikotella 67,5kg.

Ite olen vetänyt 3x380kg polvilumpion päältä ja 1x400kg. Lattiasta vedettynä pysyy esim 5x 270kg hyvin näpeissä. Niin sitä vaan luuli että #3 menee kiinni ilman grippitreeniä. Heti kun tuli postista niin paketti auki ja manssit kouraan, tyylivapaa ote ja 3 kertaa 10 mm päähän sulusta. :D

Kyllä olin ihmeissäni että mitä helvettiä.....ei mee kii niin ei mee kii :rolleyes:

Nyt menee ja nöyränä tajusin että vaikka kuinka paljon olisi raakaa voimaa niin se ei pelkästään riitä. :itku:

Tuli itekki viikko sit hommattuu Coc #1. 10 toistoo menee molemmilla käsillä. Kukaan kavereista (myöskään niistä jotka on pari vuotta salilla käyny) ei saa suljettua. :)
Montahan toistoo pitäis tulla suunnilleen et uskaltais tilata #2?

Tuli itekki viikko sit hommattuu Coc #1. 10 toistoo menee molemmilla käsillä. Kukaan kavereista (myöskään niistä jotka on pari vuotta salilla käyny) ei saa suljettua. :)
Montahan toistoo pitäis tulla suunnilleen et uskaltais tilata #2?

Likemmäks 30 niin pitäis mennä kakkonen kiinni.

ite oon puristanut parhaillaan 2# 18kertaa sillain että ole tukenut jousi osasta toisella kädellä, en siis auttanut/puristanut toisella kädellä. olin tuossa sairaana ja muutenkin reenamatta 2.5viikkoa ja ajattelin että nyt tulee varmasti 20toistoa. no gripperi kouraan ja tiukka kakkonen samalla tyylillä:D. en voi käsittää miten tollanen romahdus on mahdollista. kokeilin varmuuden vuoksi vielä useampaan otteeseen mutta ei niin ei. tuon 18kertaa olen saanut vain kerran tehtyä kylläkin. yleensä ne on menny 8-15väliin joten jumalattomia heittoja on muulloinkin ollut, mutta tuo nyt oli aivan pohjanoteeraus.

olen välillä 3kokeillut ja voin sanoa että silloin kun 2gripperiä ei ollut ollenkaan pääsin 3lla paljon lähemmäksi sulkua(ilman tukea) kuin myöhemmin ku aloin reenaan 2lla, eli vaikka 2lla tuli kehitystä toistoissa 3lla sulku jäi kauemmaksi, aika oudolta kyllä kuulostaa mutta noin se vain on mennyt. kerran olen 3sen sulkenut tuettuna, nyky kunnolla ei puhettakaan. eli parasta reeniä lienee autetut toistot jäykällä jousella ainakin omien kokemusten mukaan. siis jos haluaa sulkea sen 3sen mahdollisimman nopeesti. pitäs melkeen se #2 hävittää:), muuten saa tilata jo vuoden päästä trainerin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
RB 240 puolta senttiä vaille pohjaan. Ihan viivottimella mitattu! :hyper:

Kakkosen oon joskus puoli vuotta sitten puristanu helposti pohjaan. :)

Nyt satelee kysymyksiä jälleen :D
Kuinka moni omistaa IMTUG:n? Millanen kannattas hankkia tämmösen jol menee n.9(oikeel kädel tietty) puhasta toistoo CoC:n ykkösel?

Montako toisto suunnilleen pitäs saada CoC #1,5 että sais vaikka CoC #2 esim. lähemmäs senttiä vaille kiinni?
Aattelisin että jos #1.5 menee kiinni, niin kyllä #2 pitäis alle senttiin mennä??? Riippuu millaiset jouset on sattunut saamaan.

Perjantaina sain vahvuudet 1.5 ja 2.5. Aikaisemmin oli jo nro 2. Kakkosella on mennyt parhaillaan muistaakseni oikealla seiska ja vasurilla nelonen. No eilen sain kahteen otteeseen oikealla tuon 2.5 kiinni ja vasurilla jäi varsin sentin auki. On se vaan saatanan jäykkä, vaan vielä täältä tullaan.

Kuukausi sitten oli senttiä vaille, mutta nyt menee vihdoin #1 kiinni molemmilla käsillä.

Hirvee rautakoura. :david::david::david:

Eiköhän imtug 5 kannata ostaa siinä vaiheessa ku sen CoC #1 saa 9 kertaa. :)
Juu on se aika vaikeaa sanoa kuinka monta toistoa jollaki gripperillä saa ennenku saa isomman kiinni. Siihen vaikuttaa treenimuodot ja se millanen mörkö siitä isommasta sattuu tulemaan.

Iltaa ketjuun!

Syyskuun lopulla viime vuonna hommasin #1 ja 2:n, ja nyt sitten #2.5:n. Kivaa näitä on ollu puristella, ja on näistä kivasti ollu apuja maveen ja leukoihinki gripin vahvistuessa.:thumbs: Tänään siis 2.5 paketista ja salilla testiä, niin menihän se. Säikähin aika paljo. :) 8 oli paras sarja kakkosella ennen tätä.

Eteenpäin sano mumma lumihangessa.

Jumalauta et on kyl kauheita voimia ihmisillä näpeissä.:curs:
Itse en taho saada coc2 kiinni. Mitenkä paljon sormien pituus vaikuttaa näissä?

COC 2,5 ja 3 on hyllyssä nyt RB: gripperien kaverina.

En nuita hirveämmin ole käpistellyt kun pirut vaikeuttavat penkkailuja kovasti näemmä mutta 2,5 meni heti kolme toistoa. Kolmosen aukasen paketista kun joku tuolla 2,5 tekee puolenkymmentä. extrahuomautus. Tuo 2,5 on hemmetin paljon kevyempi kun RB:n 210 tai 240 mitä mulla on vaikka hieman ohuemmilla kahvoilla varustettuna vika millin puolikas oli aika tappava RB:n jälkeen suorilta. Tuon 210:n jousi on silminnähden 240:stä isompi ja aukeaakin likimain puoli senttiä enemmän.. ihme mittavirheitä nuissa!! RB:n 180 kans mitä on käsien kautta kulkenut jo monta on hirveen vaihtelevia..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom