Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aargh Tilasin viime tiistaina ironmindilta kahdet gripperit, eikä vieläkään näy

Mites muilla luki ironmindin "order history":ssa?

Itellä -> Web Confirmation Number "********" Order number "N/A" Ordered date "10/16/2007" Status "Web order received"

Kaksi postia ironmindilta tullu ja rahat lähteny tililtä().

Tarkottaako toi status nyt sitä, että eivät ole saanneet muuta aikaiseksi, kuin vastaanottanut tilauksen? Voiko tota lähetystä seurata mistään? Order number löytyy, tuli yhdensähköpostin mukana.

Pistetään vie tälle sivulle myös :david:

Jos tekee puristimilla 2-5 toiston sarjoja,
onko parempi tehdä toistot mahdollisimman nopeasti/räjähtävästi vai hitaasti puristaen?

Mitä hitaammin puristat, sitä todennäköisemmin et saa kahvoja yhteen. Painottaisin itse sitä täyttä liikerataa ja jos se vaatii nopean puristuksen, niin sitten tehdään sellaisia

Hohhoijaa, tänään tuli postista nro 1,5 ja nro 2,5, tuli pikkasen luultua liikoja itsestään =)
Ajattelin että 1,5 menisi muutama toisto kummallakin kädellä, mutta muutaman millin jäävät auki :(

Kuinka paljon epäilette, että mittaus menee pieleen jos puristaa vaakaa vasten kiinni gripperin aivan kahvan päästä? Katselin tuolta rautakoura-foorumilta heavygrippien tuloksia ja HG100 osalta sain samat, mutta HG200 ja 250 ja 300 on sitten huomattavan paljon jämympiä, kuin sen listan tulokset. Toisaalta oli siellä 2x HG300 joiden ero oli tosi suuri, toinen oli alle 2 ja toinen reippaasti yli 2 ratingiltaan. Omaa 300 en saanut edes painettua kiinni kahvan päästä ilman lipsumista, ja vaaka näytti n. 65kg lukemia, kahvat jäi n. sentin auki.

Oletteko muuten puristanut vaakaa? Itse sain 125kg kun kokeilin tavan henkilövaakaa.

Oletteko muuten puristanut vaakaa? Itse sain 125kg kun kokeilin tavan henkilövaakaa.

148,75 oli viimenen lukema mikä välähti, sitten tuli ----.

Ilmeisesti loppuu mittaus 150kg asti..

On muuten hieman vittumainen puristaa tommosta lasireunaista vaakaa, terävähkö reuna painuu perkeleellisen syvälle lihaan!!

itellä tämmönen RB 160lb jousipuristimen tilasin p-storesta.. aika jäykähkö.. jää vajaan sentin et menis pohjaan, mitähä vastaa COC#-asteikolla.. kuitenki pelkällä magnesiumilla parin sadan rautoja oon ottanut maasta..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siksi suosin itse CoC vietereitä, ja nyt on pari BB (Beef Builder) vieteriä matkalla Usa:sta kohti Suomea. Ne ovat myös tosi laadukkaita. Niitä vaan ei kai kukaan tuo maahan.
Eilen sain vihdoin uudet vieterit käteen. Hurjaa tavaraa. Ei mitään kirjahyllykamaa vaan selviä työkaluja.
BB:t GE ja Pro olivat tilauksessa. Narrow malleina, eli aukeama on hiukan pienempi kuin normaalisti. (N.58 mm).
Ilmoitetut jäykkyydet GE 365 paunaa ja Pro 450 paunaa. (normaalileveydet).
Vertailua, vasemmalla BB Pro, oikealla Coc #3...:rock:
Kuva4.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom