Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla on kyllä puristusvoima surkea. Ylä- ja alataljassakin välillä tuskaista pitää ote, vaikka teen pienillä painoilla, jostain maastavedosta nyt puhumattakaan. Hittolainen kun näillä CoC-grippereilläkin tuota hintaa on näköjään "riittävästi" :(
Eihän noi nyt kalliita ole siihen nähden minkä riemun noista saa irti. Itsekin tilasi vain yhden, mutta nyt niitä on jo 13kpl. Hintaahan ei kannata enää miettiä, tulee vain paha mieli..

Pakko oli sitten itekkin laittaa em. värkit tilaukseen Ameriikan maalta. 1,5:t otin kun en oikein ollu varma.. jos oli väärä tiukkuus niin lähtee samantien myyntiin ;)
Saahan noita Suomestakin, hintaan 39,90. Tuleeko halvemmaksi ostaa jenkeistä asti? Vaikka hinta olisi halvempi, niin ne postikulut?

Tilasin just testimieleksi ironmindiltä coc#1:sen. Tais mennä maksu normaalisti läpi OP:n electronillakin, ei ainakaan valittanu missään vaiheessa vielä. 16dolsua tuli postikuluja, eli yhteishinnaks 35.95$, euroiksi muutettuna (nykykurssilla) n. 25e.

EDIT: ei vielä ainakaan näy katevarauksissa. Pitäskö sen heti näkyä?

Tilasin just testimieleksi ironmindiltä coc#1:sen. Tais mennä maksu normaalisti läpi OP:n electronillakin, ei ainakaan valittanu missään vaiheessa vielä. 16dolsua tuli postikuluja, eli yhteishinnaks 35.95$, euroiksi muutettuna (nykykurssilla) n. 25e.

EDIT: ei vielä ainakaan näy katevarauksissa. Pitäskö sen heti näkyä?

:dance: yön aikana oli menny katevarauksiin summa ja pari konfirmaatiomailia napsahtanu. Sitte vaa tuskallinen viikon odotus.

:dance: yön aikana oli menny katevarauksiin summa ja pari konfirmaatiomailia napsahtanu. Sitte vaa tuskallinen viikon odotus.

Onnistuuko muka Visa electronilla tuo tilaus??? Onko se edes mahdollista?:eek: Voiko electronilla sitten maksaa muissakin nettikaupoissa, joihin kelpaa luottokorttimaksu? Ite lainasin isän visaa tilaukseen, kun en moisesta tiennyt.

Niin ja tulee paljon halvemmaksi jenkeistä tilata. 43€/2 gripperiä postimaksuineen.

Onnistuuko muka Visa electronilla tuo tilaus??? Onko se edes mahdollista?:eek: Voiko electronilla sitten maksaa muissakin nettikaupoissa, joihin kelpaa luottokorttimaksu? Ite lainasin isän visaa tilaukseen, kun en moisesta tiennyt.

Niin ja tulee paljon halvemmaksi jenkeistä tilata. 43€/2 gripperiä postimaksuineen.

Ainaki joihinkin eri pokeripaikkoihin ja joihinkin nettikauppoihin on menny electron läpi visana. Ja kyllähän tuo näytti tonnekin verottavan oikean summan electronilla.

Oot varmaan mankkua koittanu käsiin laittaa? Niin ja ota ihmeessä ristiote käyttöön! Harva tyyppi jaksaa mitään kunnollista sarjaa ilman ristiotetta tehä kun ote pettää (minä en ainakaan saa)
Oon mä mankullakin koittanu, hieman paremmin toki pitää, mutta ei ratkaisu ole. Ylipäätäänkään en kanna mankkua mukana vaan vedän paljaaltaan :rolleyes:

Ristiotetta en käytä, koska se ei tunnu niin näppärältä ja jotenkin pelkään tuota ristiveton muodostamaa ongelmaa. Toisekseen, on se silläkin valunut, mutta ei niin pahasti.

Kuten CMFleh kertoi, niin about 25€ tuli maksamaan samasta paikasta. Yhtä kerrallaan vissiin voi tilata kun taitaa muuten tulli napsahtaa päälle.

Ihan normi-visalla lähti multa et kaippa se tulee.

Oon mä mankullakin koittanu, hieman paremmin toki pitää, mutta ei ratkaisu ole. Ylipäätäänkään en kanna mankkua mukana vaan vedän paljaaltaan :rolleyes:

Ristiotetta en käytä, koska se ei tunnu niin näppärältä ja jotenkin pelkään tuota ristiveton muodostamaa ongelmaa. Toisekseen, on se silläkin valunut, mutta ei niin pahasti.

Kuten CMFleh kertoi, niin about 25€ tuli maksamaan samasta paikasta. Yhtä kerrallaan vissiin voi tilata kun taitaa muuten tulli napsahtaa päälle.

Ihan normi-visalla lähti multa et kaippa se tulee.

Tilasin 2 gripperiä kerralla -> laittoivat siellä paketin kylkeen arvoksi 40 dollaria.. eli niiten kapistusten hinnan ilman postikuluja. Ilmeisesti jossain noilla kulmilla liikkuu tullivapaan hinnan raja, joten fiksusti toimivat siellä päässä ainaski rautamielellä.:hyvä:

Noniin, tämän tredin innoittamana pistin ironmindilta Trainerin ja no.1 tilaukseen. :hyvä: Saa nähdä tuleeko ilman alveja. 41.81E näyttää olevan hintana. Eli kaks gripperia + postit.

Maksoin nordean visa-electronilla, eikä vielä näytä siltä ettei tilaus olisi menny perille. Katevaraus näkyy ja kaksi vahvistus sähköpostia tullut :dance:

Kohta (toivottavasti) pääsen treenaamaan olemattomia puristusvoimia :) (100kg mavessa, eikä pysty ku 5-6 toistoa tekeen ennenkun ote lipuaa)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Meninpäs tänään ostamaan CoC #1 mutta eipä ollu varastossa. :( Mukaan tarttui RB:n 160 paunainen vastine joka vastaa suunnilleen #1,5 CoCia.. On aika tiukassa vielä mutta kyllä sillä vitosia puristelee. ;)

Helmikuussa tuli tilattua gripperi mutta se hukku jonnekkin kunnes viikko sitten löyty jonkuu lehtipinon alta.
CoC#1 on kyseessä ja 4 puhasta toistoo meni nyt kun kokeilin oikeel kädel ja vasemmal 2-3 :D

Nyt ois pakko alottaa treenaus tällä pikku pedolla joten millasii treenei suosittelisitte?
Jos joku kokenut grippimies laittas jonkulaisen esimerkkiohjelman..? :) Sunnuntain on mavea. Ktos!

Pakko oli sitten itekkin laittaa em. värkit tilaukseen Ameriikan maalta. 1,5:t otin kun en oikein ollu varma.. jos oli väärä tiukkuus niin lähtee samantien myyntiin ;)
Tänään tuli jo postissa :hyper:

Eli toimitusaikana oli vain viikko :rock:

Tuo 1,5 tuntuu oikein sopivalta. Mennyt nyt harjoitellessa, että mikä on paras ote puristaa. Yhteen menee oikealla just ja just(ei kuitenkaan 2 putkeen) ja vasemmalla jää 3-4mm vajaaksi. Eli varmaankin oikein sopiva. Semmosia 6-8 sarjoja olen nyt naputellu meneen että tuntuu. Noin 1-1,5cm jää auki mut kyllä tassut tuntuu menevän aika kipeeks.

Hienot värkit.

Tuo 1,5 tuntuu oikein sopivalta. Mennyt nyt harjoitellessa, että mikä on paras ote puristaa. Yhteen menee oikealla just ja just(ei kuitenkaan 2 putkeen) ja vasemmalla jää 3-4mm vajaaksi. Eli varmaankin oikein sopiva. Semmosia 6-8 sarjoja olen nyt naputellu meneen että tuntuu. Noin 1-1,5cm jää auki mut kyllä tassut tuntuu menevän aika kipeeks.
Öö... Tarkoitus olisi kai saada nimenomaan puhtaita toistoja. Jos ne vaikeimmat viimeiset millit eivät koskaan sulkeudu treenissä, niitä on paha kehittää. Itse odotan RB:n grippereitä saapuvaksi tällä viikolla. Vähän mietityttää, onko 130-paunainen (n.59kg) liian jäykkä aloittelijalle. Toinen on 180-paunainen (n.81.6kg) ja ostin sen, koska CoC#2 oli loppu. 180 paunaa on sitten jonkinlainen rajapyykki ja ensimmäinen tavoite. Maasta on noussut 220 ilman suuria pito-ongelmia, mutta onneton puristusvoima on aina kiusannut meikäläistä selkätreenissä ja töissä, jossa pitää kantaa jotain käsissä. Toivotaan grippereiden auttavan ongelmissa

-JJ sanoi:
Aattelit sitten vähän kauempaa tilata. Saishan noita suomen maaltakin..

Vastaanpa penan puolesta; kyllähän niitä suomestakin saa vaan itse säästin sellaset 15-20e kun tilasin ironmindilta.

Öö... Tarkoitus olisi kai saada nimenomaan puhtaita toistoja. Jos ne vaikeimmat viimeiset millit eivät koskaan sulkeudu treenissä, niitä on paha kehittää. Itse odotan RB:n grippereitä saapuvaksi tällä viikolla.
Oli tossa flaierissa (mikä tuli mukana) treeniohje jos ei kiinni mene kiinni. Ja helppohan on toisella kädellä jeesata noi viimeiset millit.. sen aikaa kun tarvii.

Itse asiassa olis menny myyntiin jos ois menny kiinni. Nyt on tavoitetta. Ja kun tuolla menee 10 peräjälkeen pohjaan, niin vaihto.

JJ: ~puolet halvemmalla kun sai, niin kannatti mun mielestä. Suomessa kun se kait on 39+postit.

Ja netti on samanhintainen :jahas:

Joku oli saanu puristettua salin cocista (1) jousen poikki, eikä uutta oo tilattu:curs:. Pitää yrittää salin omistajaan vedota, muttei kuulemma luultavasti oo hommaamassa uutta tilalle.

Haa, tänään tuli itellekki :dance: On kyllä saatanan onnettomat puristusvoimat meikällä kun en edes tota #1:stä saa puristettua oikealla kokonaan kiinni. No tästä ei voi muuta kuin kehittyä

Ensimmäistä kertaa innostuin grippereistä tän vuoden expossa.. kävin ostoksilla ja testailin hyllyssä jollonka tuo RB:n 240 meni puolta senttiä vaille kiinni. Arvelin et kai toi nyt sitten kohta menee :D Harhaluulo taisi olla... Kattelin netistä noitten arvoja ja näyttäisi toi 240 vastaavan COC#3:ta? Miten paljon erilainen kahva noissa on?

Hommasin nyt kaveriksi RB:n 180 jonka pitäs olla kait COC2:n tienoolla.. Toistoja saa koko läjän heti alkuun, kai toi 240 kohta kiinni menee jos ei sitten innostuksissaan tulehduta paikkoja :)

Tarkotus olis tilata COC#3 kunhan toi 240 menee pari kertaa kiinni..

Kivaa hommaa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom