Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
^Mä saan tolla samalla vehkeellä kevyesti yli viis toistoa per handu, varmaan lähemmäs kymmenen, mutta CoC #1 ei mene täysin kiinni kuin oikealla. Jyväskylässä en ole ikinä käynytkään, mutta mä neuvoisin sua tilaamaan CoC #0.5 & #1:n.

Edit: JOS siis kyselit siinä mielessä, että olisit gripperiä hankkimassa.

Itse ostin Intersportista tommoset KARHUn gripit ja on toimineet ainakin hyvin. Puristusvoimaa on saavutettu ja mukavaa reeniä vaikka koneella istuessa. Maksoivat parilta 10e.
Captains of Crushing on sitten eri asia, koska nuo karhun kappaleet saa helposti yhteen ilman minkäänmoista harjottelua.

Olisiko kenelläkään tietoa, saako suomesta hankittua enään säädettäviä grippereitä?

Voisin myös ostaa käytettynäkin tuollaisen säädettävän mallin, jos joltakin nurkista löytyy tarpeettomana...!

Laitetaanpas vielä lisäkysymys aiheesta... Eli onko noilla perus rb/coc grippeillä kestävyys-takuuta?

Hyllyssä makaa 3coc/1rb poikki mennyttä puristinta. -Vai onko se enemmänkin ominaisuus, kun niitä päivittäin melko pitkiä sarjoja puristelee?

Ei millään viitsisi rahaa sijoittaa enempää särkyvään tavaraan -ja siksi etsinkin tuollaista säädettävää mallia, kun uudet vetojouset eivät huikeita summia maksa.

Hyllyssä makaa 3coc/1rb poikki mennyttä puristinta.

Millä vitulla oot kaptaanin jousia poikki saanu? Mulla on #guide -#2,5+ rb 210 ja vaikka kuinka oon puristellu, pitäny kuristuksis, heitelly päin lattiaa ku vituttanu (joo ei oo aina menny kiinni :D), puristanu esim. guidella niin lujaa kuin
pystyny (tai noilla pienemmillä) ja kahvat on liukunu toisiaan pitkin niinku gripperistä olis hiottu kahvoista puolisenttiä pois jne. ja ei pienintäkään särkymisen merkkejä.

Ja en oo koskaan kuullu et kaptaanista olis joltain jousi menny poikki :eek:

Ellet sitte oo ruuvipenkin kans leikkiny oikein kunnolla.

Jos tajusin oikein eli sulla on menny paskaks 3 Captains of Crush puristinta ja 1 Rb?

Oikein käsitit;) Coc trainer, 1.5, 2 ja rb160 poikki!!! Tällä hetkellä nitkuttelen rb240:n kanssa, ja se on toistaiseksi hengissä:D

Lelut tilattu sakelta ja ironmindista aikanaan. Ja en ole mitään ihmetreenejä tehnyt vaan painanut niin pitkiä sarjoja kun vain on mennyt. Aikalailla ns. jousen juuresta jokainen napsahtanut poikki. Onkohan nuo pitkät sarjat syynä tähän?

Ja tiedän, että näillä kuuluisi puristusvoimaa treenata lyhyillä sarjoilla, mutta itse tykkään rutistella niin pitkälle kuin vain menee ja muutama vajaa vielä päälle... Ja toisaalta, ei ole mitään intressejä ostaa miljoonaa eri jäykkyydellä olevaa gripperiä, eivät kuitenkaan ole ihan ilmaisia:

Sisätiloissa jousia säilytän sekä puristelen, jos sillä nyt jotakin merkitystä on.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En ollut ikinä edes jousia nähnyt ja kun Kimmo Kokko tuuletti fitness expossa 2007 että 300kg penkki on samaa tasoa kuin #3 sulku niin tilasin kolmosen ja nelosen. Ekalla yrityksellä kylmiltään hirveällä tekniikalla jäi 10mm auki. Pari viikkoa rävelsin yksin ja sitten otin yhteyttä Ilvesniemen Teemuun ja hän neuvoi hieman tekniikkaa. Sitten pamahti kolmonen kiinni. Tämän jälkeen menikin kiinni läjä kovempia jousia ja aloin päästä hommasta jyvälle. Kovaan kehitykseen on auttanut suht iso perusvoimataso. Esim kun porukka tuskailee #4 asettelun kanssa että on nihkeää niin jos on kova penkki ja vahva yläselkä niin eipä se asettelu paljoa töki.
Sen jälkeen kun suljin Grip Boardin listoille Beef Builder Super Eliten ( Heimopäällikkö BBSE_3 / 90 kg / 198.67 lbs / rating = 3.82 ), mikä on kovin Suomessa Mash Monster asetuksesta suljettu täyden aukeaman gripperi niin tajusin että tää homma sopii mulle. Aloitin pro harjoittelun ja nyt ollaan karvan päässä siitä mitä haen. Se on MM7 tason sulku Paul Knightin ja Tim Strusen lisäksi maailman kärkeen. :)

En ollut ikinä edes jousia nähnyt ja kun Kimmo Kokko tuuletti fitness expossa 2007 että 300kg penkki on samaa tasoa kuin #3 sulku niin tilasin kolmosen ja nelosen. Ekalla yrityksellä kylmiltään hirveällä tekniikalla jäi 10mm auki. Pari viikkoa rävelsin yksin ja sitten otin yhteyttä Ilvesniemen Teemuun ja hän neuvoi hieman tekniikkaa. Sitten pamahti kolmonen kiinni. Tämän jälkeen menikin kiinni läjä kovempia jousia ja aloin päästä hommasta jyvälle. Kovaan kehitykseen on auttanut suht iso perusvoimataso. Esim kun porukka tuskailee #4 asettelun kanssa että on nihkeää niin jos on kova penkki ja vahva yläselkä niin eipä se asettelu paljoa töki.
Sen jälkeen kun suljin Grip Boardin listoille Beef Builder Super Eliten ( Heimopäällikkö BBSE_3 / 90 kg / 198.67 lbs / rating = 3.82 ), mikä on kovin Suomessa Mash Monster asetuksesta suljettu täyden aukeaman gripperi niin tajusin että tää homma sopii mulle. Aloitin pro harjoittelun ja nyt ollaan karvan päässä siitä mitä haen. Se on MM7 tason sulku Paul Knightin ja Tim Strusen lisäksi maailman kärkeen. :)

-Mitä tuo pro-harjoittelu sinun kohdallasi käytännössä tarkoittaa?

Suositut

Back
Ylös Bottom