Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ykkönen tuli postissa ja oikealla tänään suljin sen. Mitenkäs kun tuota maksimipuristusvoimaa haluaa treenata niin mistä löytäs hyvän ohjelman sen kehittämiseen. Nykynen "treeni" on lähinnä gripperin puristelua aina kun se silmään sattuu. Ja kun 1# saa suljettua räjähtävästi ja helposti niin kannattaako siirtyä suoraan 2# vaikkei sitä saisikaan heti läheskään kiinni?

Ykkönen tuli postissa ja oikealla tänään suljin sen. Mitenkäs kun tuota maksimipuristusvoimaa haluaa treenata niin mistä löytäs hyvän ohjelman sen kehittämiseen. Nykynen "treeni" on lähinnä gripperin puristelua aina kun se silmään sattuu. Ja kun 1# saa suljettua räjähtävästi ja helposti niin kannattaako siirtyä suoraan 2# vaikkei sitä saisikaan heti läheskään kiinni?
Mä treenasin #2:sella vaikka ykkönen meni hädin tuskin pari, kolme kertaa kiinni. Laitat sen kakkosen väkisin kiinni molemmin käsin ja sitten puristat niin kauan että lähtee aukeemaan, toimi mulle.

#2,5 tuli justiinsa postista ja yllättävän helppo sulku oikealla kädellä, vasurilla muutama milli vajaa. Täytyynee pistää #3 tilaukseen tässä lähiaikoina, kalliiksi tulee tämä harrastelu :D

#2,5 tuli justiinsa postista ja yllättävän helppo sulku oikealla kädellä, vasurilla muutama milli vajaa. Täytyynee pistää #3 tilaukseen tässä lähiaikoina, kalliiksi tulee tämä harrastelu :D

Itselläni on tuossa joku muuri ettei mene. 2#:lla olen saanut joku kuusi toistoa, mutta jostain millin kuristuksestakaan en saa tuota kahta puolta. Saattanut osua itselle joku jäykemmästä päästä oleva yksilö, toisaalta kevyttä kauraa sulkea siihen paralleriin (pistäen jotain kahvojen väliin siis). Pitäisiköhän sitä lähteä toisella kädellä pakottamalla vaan jauhamaan? Tuntuu moineinen olevan vaan melko rankkaa kun sitten ei saa kevyemmillä oikein sarjoja alle enää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^ Kevyeltä näytti :D

oioioi, postissa COC #2,5....
Perhanan #2, millin pääs kiinni paraller... Nyt pääsee tekee sitte rankkoja negatiivisia+ sulkuja kuristetulla jousella :P

Ai saakeli, 10-12 milliä jää auki parallerista. Noh koko kesä aikaa, ku ei oo kesätöitä eli voi panostaa tohon otevoimailuun :evil:

+ tuli eilen tehtyä ehkä paras löytö ikinä ku hain pakoputkensiteitä ja pultteja että saa kuristettua ton gripperin niin huomasin naulauslevyn mikä on tasan 4cm leveä, oon kauan aikaa miettiny et mistä sais tollasen 4cm leveen "kortin" mikä kestäis, perkele sai hyvälle tuulelle.

230820_472x472.webp

Kyllä sitä kaikkee tähänki lajiin keksii ostella :D

Onkos jyväskylän alueella mitään puljua missä vois kokeilla vaikka aluks tuota 1 :F ei ole varmaa meneekö tuommoinenkaan. nyt on tämmönen anttilasta ostettu halppis missä on 10-40kg(tiedä kylä pitääkö tuo paikaansa) niin vasurilla menee yks ja oikeella pari. mutta tuo on niin kummallisen mallinen, kummatkin kahvat tollei kaarevat eikä sovi yhtään käteen. ja on niin lyhyet kahvatkin että hankala saada edes alkuasentoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom