Viltsulla samanlaiset crocsit ku mulla. Onko noi isot mötikät jäälyhtyjä tms? Aika siistejä -> tekee mieli asumaan omakotitaloon. :haart:
Joo jäälyhtyjähän ne kelpais kyllä, isolla lämpimällä tallilla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viltsulla samanlaiset crocsit ku mulla. Onko noi isot mötikät jäälyhtyjä tms? Aika siistejä -> tekee mieli asumaan omakotitaloon. :haart:
Mä treenasin #2:sella vaikka ykkönen meni hädin tuskin pari, kolme kertaa kiinni. Laitat sen kakkosen väkisin kiinni molemmin käsin ja sitten puristat niin kauan että lähtee aukeemaan, toimi mulle.Ykkönen tuli postissa ja oikealla tänään suljin sen. Mitenkäs kun tuota maksimipuristusvoimaa haluaa treenata niin mistä löytäs hyvän ohjelman sen kehittämiseen. Nykynen "treeni" on lähinnä gripperin puristelua aina kun se silmään sattuu. Ja kun 1# saa suljettua räjähtävästi ja helposti niin kannattaako siirtyä suoraan 2# vaikkei sitä saisikaan heti läheskään kiinni?
#2,5 tuli justiinsa postista ja yllättävän helppo sulku oikealla kädellä, vasurilla muutama milli vajaa. Täytyynee pistää #3 tilaukseen tässä lähiaikoina, kalliiksi tulee tämä harrastelu :D
On se jumalauta HURJA!! Ja komeet lasitki päässä.20 toistoa Coc#3 gripperillä 20mm blockilla
Video: http://www.youtube.com/watch?v=fX01aV6cIeI