Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sinullekin vielä, älä aloita liian kovaa! Kolme kertaa viikossa, jopa kaksi. Gripperittömät päivät sitten myös ovat gripperittömiä päiviä! Ensimmäisinä viikkoina kädet ottavat helposti itseensä jos paukuttelee liikaa. Ja nyt puhuu kokemuksen ääni. Se ärsyttää jos jotain kipeytyy kun käden vammat ovat aika hitaita kavereita parantumaan. Kipu seuraa yllättävän kauan perässä ja reenit eivät ole siten kovin mielekkäitä.

Onnea ja tervetuloa grippereiden maailmaan! :)

Aivan oikeassa olet, itellä parin viikon jälkeen oli jo kyynärpäät ihan tohjona grippereiden takia, mutta nytten olen yrittänyt muistaa välipäivät että ruppi kestää...

Oisko toi trainer -malli sopiva tällaselle voimaa janoavalle kohta 16v pojalle? En oo kai ihan ripuliranne, 145 maastaveto ja 92,5 penkki ja kunnon reeniä joulukuun alusta lähtien ja puristuskin ihan kohallaan.
Onko hyvä ja miten mukava kädelle? Noi yhet halppisgripperit on niin tuhoi et alus oli mustelmil sormet.

Niin joo tiiviste. Suositteletteko? Aattelin laittaa ton postist tulee :)

Niin joo tiiviste. Suositteletteko? Aattelin laittaa ton postist tulee :)
suosittelen että otat captains of crush #1. uskosin että sulle on vähän liian hepponen tuo traineri.
mutta eipä ne rahat todellakaan hukkaan mene vaikka trainerinkin tilaisit, on ne niin paljon kovempia värkkejä kuin marketti höpöhöpö puristimet.

aika vaikea se on sanoa toiselle mikä kannattaa hommata, hyvä juttu olis jos pääsis koittamaan noita jossain ennen ku menee ostamaan..
ite tilasin suoraan #2, mikä ei ollut kovin viisasta.

montako kertaa te ootte yleensä puristellu ton 1# kiinni että menee kakkonen ? itellä on tuo ykkönen ja se menee oikeella 10x kiinni ja vikassa 10sekunnin stoppi äskön kun huvikseen kokeilin. Alotellessa meni pari kertaa :) oisko viellä mitään toivoa kakkosen sulkemisesta? :p

montako kertaa te ootte yleensä puristellu ton 1# kiinni että menee kakkonen ? itellä on tuo ykkönen ja se menee oikeella 10x kiinni ja vikassa 10sekunnin stoppi äskön kun huvikseen kokeilin. Alotellessa meni pari kertaa :) oisko viellä mitään toivoa kakkosen sulkemisesta? :p
Ei välttämättä kovin kaukana ole kakkosen nöyryytys. Riippuu kuinka "räjähtäviä" nuo sun 10 toistoa on. Jos viimeisessä pystyt vielä sitä 10 sekkaa kiinni pitämään niin lähellä on kakkonen.

ite en oo ikinä koittanut #1, vaan tilasin heti kakkosen jonka sain vasta pari päivää sitte ekan kerran kiinni, jes. :)
kuulemma jos #1:lla menee 10 toistoa niin on kakkonen jo aika lähellä.. pistä ihmees tilaukseen.

e: hidas.

Ykkösen tilasin vaikka en saanut sitä kertaakaan suljettua, nyt menee muutaman kerran. Vaikka sitä ei saisi pohjaan suljettua kertaakaan saa sillä silti harjoiteltua. Ja onhan mulla vielä tuollainen markettipuristin millä lämmittelen ja teen välillä pitkää sarjaa.

oukkei. vois tässä kakkosen tilailla ja jättää ton ykkösen viellä hetkeks vasurin treenaamiseen. :)

Varmaan tuolta löytyyki voimaharjottelun sivulta mutta paljonko postimaksu tossa ja kuinka nopeasti toimittaa noi? Kai toi nro. 1 lähteepi sitte tuleen :D
Iskä lupailili synttärilahjaks jotka on tän viikon sunnuntaina. Kelpaapi kätellä sitte oikee "lämpimästi" että naksuu käsi kiintoluusentiks :D Pitiki noitten maksaa toi 39 ekee, ei toimita alle 40e tavaraa. Mitä hyödyllistä ja halpaa tuolta löytyisi ton täytteeks et sais ton 40 täytee?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaupalle mailia, niin eiköhän nuo sen gripperin lähetä.

Joo ei toi patukka lisäks maata kaada. Mutta onko noi postikulut vakio 10e ja kuinka nopeasti nää toimittaa tuotteen perille?

Kyllä voimaharjoittelu miulle ainakin lähetti yhden gripperin.. Ja jos tilaat tänään, se on jo torstaina postissa!

Voimapuristelu enemmänkin auttaa siihen että isommat raudat pysyy näpeissä ykkösissä, siis että ne ylipäätään saa irti maasta ilman että sormet lipeää. Kestävyyttä sitten sarjoja pidentämällä ja pidoilla.

Näin on. Mulla jäi yhden murtuman jälkeen paha tapa käyttää vetoremmejä. Luovuin remmeistä vasta n. puoli vuotta sitten ja ärsytti suunnattomasti kun näpeissä mavessa ei pysynyt edes 130x6 kilon sarja vaan viidennellä aukes jompi kumpi käsi. Nyt pysyy 170x6 kiloa ilman mitää vaivaa.

Teen lähinnä ykkösiä tyyliin 5x1 kun mun RB160 on rankattu melkoisen jäykäksi n. CoC2.2 (mitattu kalibrointilaitteella). aluksi ei meinannut mennä edes CoC#1:nen.

Ja forkkujen kokoon niin kyllä mulla on pari-kolme senttiä tullut lisää mutta se on ehkä lihasmuistista.

......

Teen lähinnä ykkösiä tyyliin 5x1 kun mun RB160 on rankattu melkoisen jäykäksi n. CoC2.2 (mitattu kalibrointilaitteella). aluksi ei meinannut mennä edes CoC#1:nen.

....

Pertana, ei ihmekkään ettei 1# jälkeen mee tuo mun rb 180....

Pari senttiä on mullakin tullut forkkuihin paksuutta mutta kämmenten jänteet paksuuntunu ja forkuissa näkyy ihan uusia lihaksia...

Pertana, ei ihmekkään ettei 1# jälkeen mee tuo mun rb 180....

Pari senttiä on mullakin tullut forkkuihin paksuutta mutta kämmenten jänteet paksuuntunu ja forkuissa näkyy ihan uusia lihaksia...

Noi RB:t heittelee miten sattuu. Esim. RB160 voi olla jäykempi kuin jopa RB210 huonolla tuurilla. RB:t on hyviä grippereitä, mutta tuo jäykkyyden epätietoisuus on syvältä.

Lähes varmaa on kuitenkin että RB180 on jotain 2.x luokkaa, voi olla jopa CoC2.5 tasoa.. Esim. mun oma RB210 kalibroitiin CoC2.86:ksi.

Lisäksi RB malleissa ainakin kaikissa 5 mitä oon kokeillut on loput 5 mm ihan uskomattoman jäykkiä. Kevyttä kauraa johonkin cm päähän sulusta mutta sitten vastus kasvaa reippaasti. On helpompi puristaa tasajäykkä gripperi CoC tyyliin kuin semmoinen, joka jäykistyy yhtäkkiä loppupäässä.

Noi RB:t heittelee miten sattuu. Esim. RB160 voi olla jäykempi kuin jopa RB210 huonolla tuurilla. RB:t on hyviä grippereitä, mutta tuo jäykkyyden epätietoisuus on syvältä.

Lähes varmaa on kuitenkin että RB180 on jotain 2.x luokkaa, voi olla jopa CoC2.5 tasoa.. Esim. mun oma RB210 kalibroitiin CoC2.86:ksi.

Lisäksi RB malleissa ainakin kaikissa 5 mitä oon kokeillut on loput 5 mm ihan uskomattoman jäykkiä. Kevyttä kauraa johonkin cm päähän sulusta mutta sitten vastus kasvaa reippaasti. On helpompi puristaa tasajäykkä gripperi CoC tyyliin kuin semmoinen, joka jäykistyy yhtäkkiä loppupäässä.

Näin on, mitä oon lukenu niin yleensä tuo rb180 asettuu sinne 2.0-2.5 paikkeille, mutta mahtanee sattunu tuommonen jäykemmän mallin rb, kun tuo ykönen menee sen ~10-15 kertaa jo oikealla, mutta rb 180 menee jonnekkin 3.5cm päähän...

Joo tänää päiväl lähti tilaus netin kautta. Ovatko näin nopeita että toimittavat muutamassa päivässä niinkuin joku täällä keroili?

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom