Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En tiedä haittaako se voiman kehitystä, mutta ainakin gripperi on lähes mahdoton sulkea jos se kämmenessä oleva kahva kovinkin taakse liukuu.
Magnesiumia kädet täyteen vaan.

Ylläolevan youtube ohjeen mukaan aseteltaessa ei tunnu ollenkaan luontevalta.
Eli pidän itse gripperin siten kädessä, että kahva huomattavasti alempana kämmenessä ja tukee peukalolinjaan. CoC 1.5 ja 2.0 menee kiinni helposti, vasemmalla kädellä 2.0 jää 5mm vajaaksi

Kuten aiemmin jo sanoin, niin sulkeutuu mulla ainakin ihan hyvin jos gripperin asettelee heti alussa hieman alemmas.

Paljos tohon MM7 tarvii kiloja että menee kiinni?Force varmaan osaa kertoo:)..On se käsittämätön kaveri,isot respectit.

Tuota virallista MM7 gripperiä ei ole mitattu, mutta Paul Knight on sulkenut 90,5kg mitatun CoC #4:n video. Sanoi, että tuo MM7 oli kovempi, eli luulisi vaativan yli tuon 91kg RGC-masiinalla mitattuna.
Vertailun vuoksi esim. CoC #2 on keskinmäärin 50kg ja CoC #3 68kg.

Esimerkiksi CoC #3 tasoinen puristaja ei saa tuota liikkumaan mihinkään.

Mikäs nyt on iskenyt kun ei ole saanut vähään aikaan ollenkaan gripperiä kiinni kun tossa varmaan viikko sit meni jopa 7 kertaa kiinni..

Ei saa sit millään asetettua gripperiä kunnolla ja on vaikea saada hyvä ote gripperistä..Oireita ei ole jännetupentulehduksesta, mut tollanen patti on tullut vasemman käden kämmenselkään. Se sattuu aika mukavasti kun yrittää puristaa gripperiä joten senkään takia ei kiinni saa enää, oikealla kädellä taas asettelu ei ole ollenkaan luontevaa joten se kusee sen takia.

Saattaa olla jonkin sortin tulehdus, itsellä oli ja aina kun joutui puristamaan jotakin kovaa niin sattui, lepo auttoi ainakin itselle.

Mitkä ne kilomäärät nyt sitten on noissa coc:eissa? Kun puristimen paketissa lukee että 1.5 165lbs=75kg ja 2 205lbs=93kg ^^^

Nuo paketissa lukevat on suunnilleen niitä kilomääriä mitä tarvitaan kun mitataan kahvan keskeltä.

Sitten kun noita grippereitä oikeasti mittaillaan niin standardiksi on tullut mitata kahvan päästä 1 tuuman leveällä hihnalla.

Tuolla tavalla #1.5 on keskimäärin 42kg ja #2 keskimäärin 50kg.

Kaks puolikkaan kahvat kolautettu yhteen, pitäis laittaa kolmonen tilaukseen.. Muistan kun välillä tuntui tuo 2.5 että miten tuon voi kiinni saada mut kyllä se sieltä tuli, oma gripperi treeni on kyl tosi satunnaista nyt kerran viikkoon muutaman viikon ajan puristellu ennen sitä oli pitkä tauko grippereistä kokonaan.. Kehittyy näköjään puristusvoima muussa treenissä niin et ei hirveesti tartte puristella noita.. Millanen olis hyvä sarja ja toisto määrä grippereille?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt mulla on dilemma. Mulla on siis useampikin jousi mutta peruskombo on yleensä: coc 1.5 helppo menee tns kiinni jos haluaa. Baraban 160 ratioitu 2.12 menee kiinni helposti asettamalla, mutta sitten coc2.5 ei saakeli kun tekee tiukkaa. Oon nyt koettanut klemmarilla kaventaa rakoa ja puristaa vaikka ne loput, mutta siinä menee mielestäni nopeasti tukkoon.

Temput on vähissä, itelläni kävi mielessä että pitäs ostaa toinenki coc2.5 ja toivoa että se osuis johonkin ratioon 2.3 tai puristella tuota RB160(2.12) pirun kauan. Ainut ongelma on se ettei se 2.12 ole edes vaikea. CoC2.5 on ratioimatta vielä, veikkaan että menee taas mun tuurilla johonki 2.7 nurkille :(

Treenivälit on jousissa viikko, treenasin välillä kahdesti viikkoon mutta se oli liikaa. Ma selkätreenis tulee mave ilman remmejä, ke gripperit ja perjantaina kädet (joskus oon vetänyt pinchiä tai muuta). Onks jotain parempia ideoita kuin ostaa lisää sikoja säkissä ? ;)

Ihan mielenkiinnosta kyselisin teiltä puristelijoilta et mites noi jännetupet tms teillä. Eli onko tullut ongelmia? Ne sormen koukistajalihakset mitä noilla treenataan on kuitenkin niin pienet et varmaan suht helposti saa tulehdusta aikaan jos oma HC-puristelija-asenteen...

Entä reenaatteko sormen ojentajia ollenkaan? Ne siis sijaitsee toisella puolella kättä kun koukistajat.. ENkä nyt tarkota et niitä pitäis mitenkää bodata,m mut ihan tasapainosyistä..

Ihan mielenkiinnosta kyselisin teiltä puristelijoilta et mites noi jännetupet tms teillä. Eli onko tullut ongelmia? Ne sormen koukistajalihakset mitä noilla treenataan on kuitenkin niin pienet et varmaan suht helposti saa tulehdusta aikaan jos oma HC-puristelija-asenteen...

Entä reenaatteko sormen ojentajia ollenkaan? Ne siis sijaitsee toisella puolella kättä kun koukistajat.. ENkä nyt tarkota et niitä pitäis mitenkää bodata,m mut ihan tasapainosyistä..

Juu mulla tulehtu kerran kyynärvarret (sormien koukistajat myös) niin hitosti ettei kärsinyt edes nukkua. Pidin 3 pvää saikkua töistä kun ei pystyny kirjottamaan koneella, pitää maitoa kädessä eikä edes ajamaan autolla (melkein itkemättä). Sillo olin ihan tosissani kipeä. Lääkkeeksi tuli jokin jyty tulehduslääke, en muista mikä. Mutta kyllä se sillä helppas.

EDIT: muistaakseni avauduin siitä tähän samaan threadiin.

Itsellä tulehtu joskus toisesta kädestä kyynärvarsi niin että kun otin dvd-levyn kannen käsiin niin sekin sattui jotenkin. 2 viikkoo totaalilepoa koko toisen käden puristusjutuista ja salillakaan en paljo käynyt. Tämä tuli siis kun joka päivä puristelin coc. guidea ja jotakin rb:n 240 grippereitä (rb:tä yritin saada kiinni), monia kertoja päivässä. Aina kun kulki oman huoneen oven alta niin roikuin maximiajan jne.

Nyt mulla on dilemma. Mulla on siis useampikin jousi mutta peruskombo on yleensä: coc 1.5 helppo menee tns kiinni jos haluaa. Baraban 160 ratioitu 2.12 menee kiinni helposti asettamalla, mutta sitten coc2.5 ei saakeli kun tekee tiukkaa. Oon nyt koettanut klemmarilla kaventaa rakoa ja puristaa vaikka ne loput, mutta siinä menee mielestäni nopeasti tukkoon.

Temput on vähissä, itelläni kävi mielessä että pitäs ostaa toinenki coc2.5 ja toivoa että se osuis johonkin ratioon 2.3 tai puristella tuota RB160(2.12) pirun kauan. Ainut ongelma on se ettei se 2.12 ole edes vaikea. CoC2.5 on ratioimatta vielä, veikkaan että menee taas mun tuurilla johonki 2.7 nurkille :(

Treenivälit on jousissa viikko, treenasin välillä kahdesti viikkoon mutta se oli liikaa. Ma selkätreenis tulee mave ilman remmejä, ke gripperit ja perjantaina kädet (joskus oon vetänyt pinchiä tai muuta). Onks jotain parempia ideoita kuin ostaa lisää sikoja säkissä ? ;)

Mulla oli samainen ongelma kun hyppäys RB180 (1,76) jousesta seuraavaan RB240 (2.64) oli aika iso. Klemmarilla kuristus kymmeneen milliin ja siitä 5x1 3sek pidoilla. Tämä kun meni niin millin auki ja sama sarja. Näin voi edetä niin pitkään kuin kehitys jatkuu. Kun kuristetut ei enää kulje niin asettelet gripperin alle parallerin ja toisella kädellä avustat kiinni jos ei muuten tärähdä. Siitä sitten pikkuhiljaa asettelua leveämmälle :thumbs:
Sitten kyllä tilasin BBSM joka sattui silloin hyvin ratioltaan 2.42 välijouseksi vasemmalle kädelle.

Mulla oli samainen ongelma kun hyppäys RB180 (1,76) jousesta seuraavaan RB240 (2.64) oli aika iso. Klemmarilla kuristus kymmeneen milliin ja siitä 5x1 3sek pidoilla. Tämä kun meni niin millin auki ja sama sarja. Näin voi edetä niin pitkään kuin kehitys jatkuu. Kun kuristetut ei enää kulje niin asettelet gripperin alle parallerin ja toisella kädellä avustat kiinni jos ei muuten tärähdä. Siitä sitten pikkuhiljaa asettelua leveämmälle :thumbs:
Sitten kyllä tilasin BBSM joka sattui silloin hyvin ratioltaan 2.42 välijouseksi vasemmalle kädelle.

Täytyy kokeilla tuota, mutta vain kerran viikkoon. Tukottaa niin pirun äkkiä muuten. Pääasia, että kehittyy. CoC2.5:sta kiskoin välillä tosiaan kuristettuna 15 millistä, mutta pari viikkoa sitten se meni jo huonommin kun treenasin ilmeisesti liikaa.

Saakos beefbuildereita jo jostain euroopasta? Mulla oli BBGM ja jokin muu, möin ne pois.

Saakos beefbuildereita jo jostain euroopasta? Mulla oli BBGM ja jokin muu, möin ne pois.

Ei saa Beeffejä euroopasta.
Nyt on tullut uusi Brittiläinen gripperivalmistaja Atomgripz, jonka gripperit on laatukamaa kuten Beeffit. Kahvojen karhennuksessa 3 eri vaihtoehtoa ja aukeama valittavissa regular tai narrow. Jousi valittavissa musta tai krominen kiiltävä.

http://www.griptraining.co.uk/shopatomgripzgripper.htm

CoC 2 menee kiinni oikealla n.10 kertaa, vasurilla 1-2. Kannattaistko ostaa seuraavaks suoraan 3 vai pitäskö välissä ostaa 2 gripperi kun on rahat vähän vähissä...?:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom