Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
onko teillä kellään miesten grippereiden lisäksi jotain halpismalleja (kauppojen) joissa menee kymmeniä toistoja, olis vähän vertailtavaa. sanokaa toki "puristimen" nimi ja ostopaikka.

On noita muutama. Kevyin on paljon kevyempi kuin CoC Guide, sillä menis varmaan yli 200 toistoa helposti. Raskain on ehkä karvan verran Guidea raskaampi. Mikään ei ole lähelläkään CoC Traineria. Grippereiden nimiä en tiedä, ne on vanhoja ja sieltä täältä hommattu.

#1 menee kiinni n.5-7 kertaa, riippuen päivästä ja noilla tulisi tehtyä aika paljon staattisia toistoja yms. Just tota ittekki mietin, että noi Beefit on aikalailla saman vahvusia, siksi kyselen nyt vähäsen mielipiteitä, en oo missään päin päässyt kokeilemaan näitä.

+ koitin siis #1 kaverilla

Vai tilatakko vaan Trainer - #2,5?

Vai tilatakko vaan Trainer - #2,5?

Yksi mitä suosittelen on joku gripperi, joka on varmasti reilusti #1:tä vahvempi mutta #2 heikompi. Mulla on löysä #1.5, joka ei ole yhtään vahvempi kuin mun #1. Jouduin viilaamaan siitä 4mm toisesta kahvsta pois jotta se olisi haastavampi. Silti se on liian löysä. Ikinä ei #2 mee kiinni :( :(

Eli siis joku #1 ja #2 välistä? Sellasta oon ajatellu, mutta sitten oon tenhyt myös (yllätys yllätys) kaverin luona staattisia toistoja vähäsen isommilla grippereillä ja siitä ainakin tykkäsin. ( Siis tein niitä vahvuudella #2 tai #1,5) Ja näillä reenais myös velipoika jolla on mua "hitusen" kovempi puristusvoima.

soitin tuosta tilaushommasta tulliin, ja vastasivat sen mitä itsekin epäilin = useampi tilaus samasta paikasta lyhyellä aikavälillä lasketaan yhdeksi tilaukseksi. Eli 3 tilausta, jokaisessa 2 gripperiä = yksi kuuden gripperin tilaus = maksat alvit ja tullit.

^ Pitänee tilata 1 paketti itse, 1 paketti serkulle ja 1 paketti toiselle serkulle.

Jos tilaat CoC 1 ja 2 niin omasta mielestäni toi 1,5 on melko turha. Tohon kakkoseen kumminki pääsee sitte kunnolla käsiksi noilla staattisilla ja negatiivisillä toistoilla. Voin kyllä olla huono sanomaan kun oma 2 on vielä matkan päällä mutta kumminki :D

Ok, tässä (taas...) eri vaihtoehto:
Captains of crush:
Trainer
Beef Builder:
super master

sitten vielä #2,5 tai grand master?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
soitin tuosta tilaushommasta tulliin, ja vastasivat sen mitä itsekin epäilin = useampi tilaus samasta paikasta lyhyellä aikavälillä lasketaan yhdeksi tilaukseksi. Eli 3 tilausta, jokaisessa 2 gripperiä = yksi kuuden gripperin tilaus = maksat alvit ja tullit.

Tuli itellä tuo sama mieleen. Kuinkakohan pitkä aika pitää olla tilausten välissä ettei lueta yhdeksi tilaukseksi. Luulisi jonkun 3 viikkoa ainakin riittävän..

:wtf: Eikö olis vähän hauskempaa käydä kiipeilyseinällä roikkumassa kuin puristella jousikahvaa?

No alkaa tässä nyt kysymään kaverilta vaikka kerran viikossa kyytiä, ajamista yhteensä 1 reissulla 100km päälle ja vielä kiipeilyhallin sisäänpääsymaksu.... Kumpikohan on järkevämpää :D

Ok, tässä (taas...) eri vaihtoehto:
Captains of crush:
Trainer
Beef Builder:
super master

sitten vielä #2,5 tai grand master?

Jos haluat jousten olevan selvästi eri vahvuisia niin Grand Master, koska #2.5 ja Super Master on keskimäärin lähellä samaa. Super Master yleensä hitusen tulisempi, mutta voi olla kummin päin vaan. Grand Master taas on CoC #3:n kanssa samaa luokkaa.

Yksi hyvä vaihtoehto on viimeiseks (vaikeimmaksi)i jouseksi Super Master 5/8" kahvoilla. Kapeammat kahvat vaikeuttaa sulkua, koska jousi pitää puristaa enemmän lyttyyn, että kahvat kohtaa ja käsi pitää olla enemmän kiinni.

Näitten puheiden perusteella taidan ostaa:
Captains of crush:
Trainer
Beef Builder:
super master
Super Master 5/8"

Siis tuo 5/8" gripperi tuohon lisäksi, ymmärsin ainakin että se olisi parempi kuin #2,5?

No alkaa tässä nyt kysymään kaverilta vaikka kerran viikossa kyytiä, ajamista yhteensä 1 reissulla 100km päälle ja vielä kiipeilyhallin sisäänpääsymaksu.... Kumpikohan on järkevämpää :D

Kuulostaa aika hankalalta kieltämättä :) - ja jos Kapteenin puristeluun käyttää max 20 min palautuksineen kaikkineen pari kertaa viikossa, on se vähän näppärämpää kuin alkaa harrastamaan kiipeilyä vain forkkujen takia.

Salilla, missä mä käyn, on pieni vähän käytetty kiipeilyseinä, ja usein ihmetyttää että miks ihmiset ei käytä sitä hyväkseen vaan puristelee mielummin jotain jousia.:rolleyes:

^ Tosin kiipeilyssä saa hauikset rasitusta myös, selkä saa varmaan parhaimman reenin siinä.

totta tuo, kyllä nekin siinä hyvää treeniä saa, mutta itellä kyllä tulee semmonen kunnon pumppi, vähän vastaava kuin punttitreenissä, yleensä ainoastaan kyynärvarsiin.

Jep, siinä tarvitaan aika kovaa grippiä ja kuten jto on jo monesti sanonut, että kiipeilijöillä on kovimmat gripit. (ei nyt varmaan missään puristimissa, mutta roikkumisissa)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom