Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt taitaa olla 29.....amatööri. Temellä yli 100 ja pääosa BEEFFEJÄ!
Ajattelin tilata grippersuperstoresta 3 kaptaania ja yhden beef builderin, tuleeko mitään muita maksuja kuin noitten summat ja toimituskulut? Siis tässä jossain vaiheessa.
+ paljonko maksaisi Suomeen toimituskulut tälläisestä ja tulisiko mitään muita maksuja kuin postikulut???:
http://ironmind-store.com/NEW-CoC-Training-Center/productinfo/1331-TC/
Talveksi grippereitä hankkimassa... :evil:
Eli jos tilaan vaikka 6 gripperiä superstoresta niin tilaan 3 tilausta, 2 gripperiä per tilaus ja ei tule aina kuin 2 gripperiä+ postikulut per tilaus?
Tarkoitus olisi tilata 3 kaptaania ja 3 beef builderia (tai) 2 beef builderia ja 1 RB. Kumpi jälkimmäisistä olisi parempi? Noissa on ilmeisesti eroja, joten eikö siitä tulisi "vaihtelua" kun puristelisi erilaisia grippereitä? Vai onko RB gripperit niin huonoja, että 4 kaptaania ja 2 beefiä? :D
Oon ajatellu tälläsiä:
Captains of crush:
Trainer
#1,5
Beef Builder:
Advanced
Master
Mielipiteitä? Noi kovimmat menee vielä ainakin sillain, että jää vähää vaille ja toisella kädellä autetaan.
Itse jättäisin ehkä Trainerin pois, jos haluaisin säästää vähän, tai ottaisin jonkun kovemman tilalle, jolle myöhemmin tulee käyttöä. Kävi ainakin meikäläisellä hyvin nopeasti turhaksi tuo Trainer, varsinkin jos ykkönen menee vaivattomasti useampia kertoja.
Oon ajatellu tälläsiä:
Captains of crush:
Trainer
#1,5
Beef Builder:
Advanced
Master
Mielipiteitä? Noi kovimmat menee vielä ainakin sillain, että jää vähää vaille ja toisella kädellä autetaan.
Trainerilla voi treenata pinch-grip tyylisiä sulkuja. Lisäksi voisi kuvitella sen olevan hyvä lämmittelyyn jos saa #2.5 tai kovemman suljettua.
Mikä taso tällä hetkellä? BB Advanced on todennäköisesti Trainerin ja #1:n välissä. Aika turha mielestäni siihen väliin ottaa gripperiä. BB Master taas on keskinmäärin hyvin samoissa CoC #2:n kanssa, joten ottaisin ehkä yhden asteen kovemman, eli Super Masterin tilalle. Kyllä sitä tarvitsee suht nopeastikkin kun rupeat kunnolla treenaamaan. #2 menee nopeasti kiinni.