Call Of Duty: Modern Warfare 2 - PS3 ONLINE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fuufaa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ohan toi Xboxi vähän menneen talven lumia :D. Vois olla toistekki päin, jos HD-DVD ois voittanu kilvan blurayn kanssa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mitä noi HC:n mainittemat custom slotit on, jotka aukeilee kun saa uuden prestigen?
Ite ajattelin etten aio avata ees sitä ensimmäistä kun siihen joskus mahollisuus tulee, vituttaa kun pitää kerätä vaivalla hankitut tavarat ja challanget uuestaan.:D

Millä aseilla porukka pelaa, ite en oo pelannu muulla ku Famasilla.

Mitä noi HC:n mainittemat custom slotit on, jotka aukeilee kun saa uuden prestigen?

Alussahan on 5 "create a class" slotia, siis mihin voi ite modata aseet ja perkit valmiiksi. Mutta noita tulee sit lisää Prestigen myötä, ja lopussa niitä on sitten 10. Helpottaa elämää kun ei tarvi kokoaika vaihdella settiä.

Millä aseilla porukka pelaa, ite en oo pelannu muulla ku Famasilla.

Pirusti hyviä mutkia tässä, tulee vaihdeltua aika usein mutta esim. SCAR/FAL/UMP45/Ak47 .. TMP lisälippaalla aika kova kans.

Oisko pelaajia linjoilla?

Otin tavotteeksi että pelaan vaan yhdellä aseella, kunnes sen aseen kaikki challanget on suoritettu. Famasilla sain just 250hedua täyteen, ja tuulettelin että nyt on kaikki kerätty, mutta eiköhän sinne ilmestyny vielä yks expert challange, kumpa toi nyt olis se vika niin pääsis testaamaan m16..:D

Ite olen ollut samoilla linjoilla. M4:sesta tuli suoritettua melkein kaikki jo. Nyt vähän taukoa siihen kun alkoi kyllästyttää. Nyt hoitelen jengiä sillä AUG LMG:llä. On muuten hyvä peli. Bling prolla punapiste ja kahva kiinni, niin jo on tarkka...

Jos täältä saa peliseuraa ni lisätkää miut kaveriks, ps3 nick: lepposasti ois jees painaa jotai suomipelejä menemää jos on tarpeeks porukkaa.

Oisko pelaajia linjoilla?

Otin tavotteeksi että pelaan vaan yhdellä aseella, kunnes sen aseen kaikki challanget on suoritettu. Famasilla sain just 250hedua täyteen, ja tuulettelin että nyt on kaikki kerätty, mutta eiköhän sinne ilmestyny vielä yks expert challange, kumpa toi nyt olis se vika niin pääsis testaamaan m16..:D

Ite olen kans sellanen suorittaja pelaaja et pyrin tekee aina kaikki täyteen. Codi 4:ssa olin ihan täpinöissäni ku sai kultasen AK:n kun kaikki rifle challenget oli suoritettu täyteen. Tässäkin keräilen kaikilla rifleille tasaisesti noita challengeja. Onko muuten mitään tietoa et saako mitään cuulia jos tekee kaikki?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite olen kans sellanen suorittaja pelaaja et pyrin tekee aina kaikki täyteen. Codi 4:ssa olin ihan täpinöissäni ku sai kultasen AK:n kun kaikki rifle challenget oli suoritettu täyteen. Tässäkin keräilen kaikilla rifleille tasaisesti noita challengeja. Onko muuten mitään tietoa et saako mitään cuulia jos tekee kaikki?

Eipä ole itsellä ainakaan havaintoa mitä saa kun on suorittanut ne kaikki vai saako mitään. Tuli hankittua muuten 1000 tappo M4:sella. :rock: Enää tarttee viitisen kymmentä headshottia ko. aseella niin challenget on suoritettu. Sittenpähän sen näkee saako siitä mitään.

Eipä ole itsellä ainakaan havaintoa mitä saa kun on suorittanut ne kaikki vai saako mitään. Tuli hankittua muuten 1000 tappo M4:sella. :rock: Enää tarttee viitisen kymmentä headshottia ko. aseella niin challenget on suoritettu. Sittenpähän sen näkee saako siitä mitään.
Aika kova heduprosentti sulla, jos tappoja on vähä reilu tuhat, ja heduja n. 450. Lähes joka toinen päähän.:D

Niin, siis 1000 tappoa on tullut osumista muihin kohtiin kuin päähän. Headshotit on siis tilastoitu erikseen. Hieman yli 100 M4:llä hankittu jo.

Eikös se 150 headshottia ole viimeinen headshot challenge? Jos ei, niin tässähän tulee tukalat paikat...

Ite oon menossa Famasin kanssa ExpertVII:ssa, jossa vaaditaan 500hedua. Kumpa noita ei tulisi lisää. Oon jo pari kertaa ehtiny tuulettamaan että nyt kaikki on suoritettu, mutta eipäs ollutkaan..:D

Tän päivän saldona 96 hedua.

Mites tässä nyt pitäisi onnistua kaverin kanssa pelaaminen joko MP tai Spec Ops? Sinne lobbyyn venaamaan mistä säädetään classit ja joinataan peleihin josta sitten XMB-puolelta kutsu kaverille?

Eilen koitin ekaa kertaa tuota nettipeliä tos free-for-all systeemissä ja huomasin olevani kyseisessä pelissä aivan luokattoman huono :D Mutta kai se tästä, tänään en ole edes lähes joka kerta ollut viimeinen vaan siinä yhden tai kaksi, jopa KOLME sijaa ylempänä about 12 hengen turnamenteissa :D

Vituttaa muuten noi vitun idiootit jotka soittaa stereoitansa ja huutelee mikkiin välillä jtn paskaa.

Jopas oli pelit, ihan hiki hatussa sai vääntää jos halusi pärjätä.:)
Ihan kun oisin kuullut jonkin sortin vittuilun tynkää latEDilta ja sen kaverilta..?:D

Nyt on famasilla kaikki challanget suoritettu, enkä ainakaan nopeella silmäyksellä huomannut mitään uutta. Eiköhän tässä oo sama juttu kun nelosessa, että kultaseen aseeseen (jos tässä ylipäätäs semmosta saa) vaaditaan täydet hedut kaikilla sen ryhmän aseilla..

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom