Call Of Duty: Modern Warfare 2 - PS3 ONLINE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fuufaa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Dominationiin oon ainakin ite tykästyny. Groundwar ? Meitähän ois yli 20 pelaajaa, jos vaa sais kaikki tiettyyn aikaa paikalle.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Dominationiin oon ainakin ite tykästyny. Groundwar ? Meitähän ois yli 20 pelaajaa, jos vaa sais kaikki tiettyyn aikaa paikalle.

Joo laskin just eilen et mul on ainakin 30 frendiä jotka pelaa tätä. Ja kaikki suomalaisia. Jos sais vaan vaik sen 16 samaa aikaa onlinee nii ois jees. Mun ei vaan kannata Hostaa ku mun netti flippaa välil/aina aika mukavasti.
Tänään taas illemmalla oon messissä. Fuufaa, oon huomannu et hakkaat tätä aika paljon. Niin kyl mäkin. Mut koht oot kans jossai 48h paikkeilla. :rock:

Perhana ku ei pääse pelaamaan kahteen viikkoon... piti töihin lähtiä ja näyttäs että olis kahen viikon törni. Vähän kismittää kun meillä ei laivassa oo vielä nettipallo asennettuan, vois muuten pelailla lastauksen aikana ;)

noniin... kattellaas koska sitte pääsee takasin peleihin.. Uus järjestelmäpäivitys kusahti ja sen jälkeen ei suostunu asentaa ees ulkoselta kovalevyltä tietokoneen kautta ladattua päivitystä.. Edes varmuuskopiointi ei onnistunu koska se vaati käyttöjärjestelmäpäivityksen...

Että tämmöstä tälläkertaa ja laitteen palauttamisessa oletusasetuksiin kestää enää 5h 10min...

Viimeksi muokattu:
Hohoh :D

noniin... kattellaas koska sitte pääsee takasin peleihin.. Uus järjestelmäpäivitys kusahti ja sen jälkeen ei suostunu asentaa ees ulkoselta kovalevyltä tietokoneen kautta ladattua päivitystä.. Edes varmuuskopiointi ei onnistunu koska se vaati käyttöjärjestelmäpäivityksen...

Että tämmöstä tälläkertaa ja laitteen palauttamisessa oletusasetuksiin kestää enää 5h 10min...

No sillälailla. Toivottavasti se laite virkoaa uudestaan. Eilen oli kovat mätöt itsellä. Tuli pari prestigeä jo vastaan. Sain välillä näköön niin ettei mitään järkeä, mutta onneksi saivat nekin osansa.

Joutuu varmaan opettelee uutta taktiikkaa, kun aikaisempi taktiikka "täysillä päin ja paareilla pois" alkaa vähän kyllästyttää.

Mul on tullu pari kertaa aika sama fiilis. Tosi usein jään kakkoseksi kun joku keijo vetää 20 killstreakkia. Btw läppä ku kirjoittelen pakkista uudella luurilla. Kyllä nää puhelimet on menny niin oudoiks. :DD

Kattellaan tässä jos pikkuhiljaa rupeis pääsee takas kohti areenoita. Lähestytään taas päivityksessä maagista 60%:in kohtaa.

Edit: Voi vitun vitun vittu.

"Virhe on tapahtunut. (8002F997)"

Viimeksi muokattu:
Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noniin nyt päästään pikkuhiljaa taas peleihin käsiks.

Vinkkinä vaan, että tästäkin rumbasta ois selvitty jos vaan ois lukenu ees vähän niitä ohjeita. :hyper:

Off topic. Pelaako kukaan WAWia ps3lla online?

Itse päätin vähän aikaa sitten aloittaa tämän ns. trendikkään pelitavan ja voi helevetti kun menee hermot niihin mikkiin kimittäviin 10v- poikiin/tyttöihin(ei saa selvää kumpi on). Eilen jollakin välähti ja piti stereonsa täysillä ja mikki koko ajan samaan aikaan päällä ja lisäksi välispiikit yksinään koko ajan. Pelaaminen olikin ihanaa. Miten nuo saa mykistettyä vai saako?

Muistaakseni pelin aikana painat Selectiä josta tulee esiin pelaajalista.. siitä sitte nuolilla oikeen pelaajan kohalle ja neliöllä Mute.

Ja vielä tähän päivitysrumbaan ettei vaan ois liian helppoa. MW2:n 1.04 päivitys lyö erroria asennusvaiheessa.. kohta hajoo pää. Ei kellään ois heittää vinkkiä mistä sais MW2 1.04 updaten ladattua tietokoneella ja jotenki sais sitte asennettua sen ulkosen kovalevyn kautta?

Jos sitä tänää kerkeis vähän taas pelaa! Ei anna toi pentu kyl armoo yhtää :D Eilenki väsytti nii, ettei pysyny ohjain käes vaikka miten yritti jaksaa.

Lisätkääpäs Paztak toverilistalle niin on taas yks Suomalainen lisää vääntämässä peliä. Josko tuo lagittaminen sitten vähenis.

Aika hiljasta on ollu. Itellä n. 20 tyyppiä kaverilistassa, jotka pelaa MW2 ja parhaimmillaa tänää 3 online samaa aikaa. Meni kyllä sen verra pahasti iltapäivästä hermot tän kanssa, että taitaa pelailut jäädä huomiseen :D

Mikä ihme siinä on että tuolla mw2 xbox360 ketjussa on 3 sivua ja täällä 18? Mitä parempaa siinä pleikka kolmosessa, muutakun blu-ray asema?

Ainakin se, että pleikkaria ei tarvi joka toinen kuukausi kantaa huoltoon:D

Xboxista löytyy tämmönen ketju -->http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=56653

Pleikalle ei tietääkseni vastaavaa ketjua ole. Itelle myös ainakii plussa pleikkarille on se ettei nettipelistä tarvii maksaa ja onhan tuo PS3 ihan loistava laite.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom