Call Of Duty: Modern Warfare 2 - PS3 ONLINE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fuufaa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oisko ollu niin että sun on kuoltava Nukeen (joku vastapuolen tyyppi saa 25 tappoa kuolematta ja tiputtaa ydinpommin jolloin peli lopppuu siihen paikkaan).

Mulla kävi noin eilen ja jonkun challengen siitä sai, mutta ei muistaakseni emblemiä, olisko et jos ite nukettaa niin saa tuon.

Mulla kävi noin eilen ja jonkun challengen siitä sai, mutta ei muistaakseni emblemiä, olisko et jos ite nukettaa niin saa tuon.

Mulla on emble, mutta en ole nukettanut. Taisin saada sen kun olin tuli toinen nuke. Minut on nukettanut oma ja vihollinen... Onkohan tolla väliä...?

Vittu! Äsken kutsuin 2 care packetsiä ja 2 emergency airdroppia samaa aikaa, nii eiköhän joku sit tapa prkl.

Jossain hektisessä kohtaa kun tilaat care packagen, mutta et ihan heti ehdi avaamaan sitä (ammut vihuja tms), ni eikös siellä ole joku oma tiimikaveri sun pakettia pöllimässä. Syö miestä. :hyper:

Jossain hektisessä kohtaa kun tilaat care packagen, mutta et ihan heti ehdi avaamaan sitä (ammut vihuja tms), ni eikös siellä ole joku oma tiimikaveri sun pakettia pöllimässä. Syö miestä. :hyper:

Tai sitten oma ampuu sut ja ottaa paketin... Kerran käynyt ja vieläkin olen katkera.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Kakspiippunen juttu. Vituttaa meinaan vielä enemmän jos vihu saa sen oman jengin carepackagen.

Nyt nettipeliä kokeilleena pippeli otsassa alkaa kasvamaan näiden snipujen yms kanssa jotka ampuvat heti jostain talon katolta selkään. Eikö nämä pelit ole muuten k18? Tuntuu että jo pelkästään nämä kaikki joilla on mikit päällä ovat alle 15 vuotiaita. Sinänsä huolestuttavaa.

Äsken kyllä Tupafro kuritti mua oikeen isän kädestä Demolitionissa :itku: Ja itse en osu M16A4:llä yhtään mihinkään...

Zone-sarja -42%
Tästä illasta en tiedä, mutta huomena kun muija lähtee evakkoon, niin meikä codaa niin maan perkeleesti!:rock:
Samalla kun tiputtelen teitä kalsarit jalassa, niin voisin naukkailla muutaman oluen ihan vaan tasotukseksi..:D

Pistän paremmaks ja vedän munasillaan jekkubatteri kädessä!

Petrovzky: Kyllä pädillä ja sen näköstä toi mun touhu on :D. Oliskin hiiri ja näppis ja pelinä CS niin napsuis vanhalta etusivun pr0gammerilta heduja ;)

Viimeksi muokattu:
Hah, aika paha! toivottavasti sulla ei ole heijaria samaan aikaan tai mistä sitä tietää...

Mulla menee jonkun aikaa ennen kun pääsee mättöihin. Pitää saada mukelo ja eukko nukkumaan ensin...

Vidu, mä meen hakee kohta sen toisen tv:n.

Käyny kans mieles kytkee tähän koneen näyttöö, kun ois 2 hdmi paikkaa ja tää on 26". Sit vaa senheiserit päähän ja menoks.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom