Call Of Duty: Modern Warfare 2 - PS3 ONLINE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fuufaa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
en tajuu miks toi ottaa mulla aina vähä välii clan tagin pois ja sit saa uudellee taas laittaa.. tekeeks muilla samaa?

Mietin judt ihan samaaaaa. Vittu mul katkeilee netti vähä välii. Mun ei kannata olla HOSTi ettei kstkee koko ajan.;DDDD

Zone-sarja -42%
mjötööh.. nyt hyppäs peukalo keskelle kämmentä.. mistä tommonen "frendit" kohta löytyy.. MW2:ssa on Friend list ja siitö se menee sit psn friendlistiin.. mut en löydä mistään mitään join hommaa

edit löytyhän se.. ja tietty eri tiimiin ku muut [P]

Viimeksi muokattu:
Onpas menny pelit tänään suorastaan päin vittua!

Lisätkääs Lurkki_ listoille, niin pääsee itsekkin pelailemaan kunnon porukalla. Tosin tällä viikolla on nenä kiinni koulukirjoissa suurimman osan aikaa, mutta eiköhän sitä hieman ehdi sotiakkin.

Nyt lvl 60, viikonloppuna pääsee varmaan painamaan Prestigee. :whip:

Huippu online, niinkun arvelinkin. Single tylsä, niinkun arvelinkin.

Mikäs se prestige oikein on ?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikäs se prestige oikein on ?

Sama homma kun COD4 ja WaW online, eli kun olet maks levelissä (tässä lvl70) niin saat option painaa Prestigeä. Tämän jälkeen kaikki asesaavutukset ja lisäkilikkeet nollaantuu, eli alkaa ns alusta. Saat uuden merkin ja yhden custom slotin lisää (muilla prestige tasoilla lisää custom sloteja). Prestigeä voi painaa 10 kertaa eli 10 x 70 leveliä.

:puntti: Eikun hommiin.

Mä kattelinki kun jollain oli joku ihan outu merkki nimensä edessä :)

Täällä ois kans yks jantteri, PSN tunnus Monsterpit, Deathmacheja ja HQ prota vääntelen lähinnä. Muutkin käy... Saapi lisäillä...

Mikä ois hyvä pelimuoto mitä pelata porukalla? S&D, Sabotage?

7h30min pelattu, lv27, tappoja 910, kuolemia 647, ratio 1,41, streak 16....;)
:D

Melkeen joku pelimuoto jossa on tavoite, pelkän TDM:n pelaaminen ei niin hirveästi sytytä. Vaikkakin aika moni pakkislainen tuntuu Team Deathmatchiessa viihtyvän.

Itse olen ainakin tykästynyt tuohon HQ Pro pelimuotoon.

Prskles. kun vaimo meni poikimaan, niin on pelailut jäänyt vähän vähemmälle parina päivänä. Toivottavasti ei lopu kokonaan sinappitehtaan kotiutuessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom