Call Of Duty: Modern Warfare 2 - PS3 ONLINE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fuufaa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jopas oli pelit, ihan hiki hatussa sai vääntää jos halusi pärjätä.:)
Ihan kun oisin kuullut jonkin sortin vittuilun tynkää latEDilta ja sen kaverilta..?:D

Joo, hyvät pelit oli eilen, vaikka itse tosin olinkin lähinnä tykinruokana :D

Pitäis varmaan itsekin ostaa joku headset, että ei tarvii tuppisuuna pelailla...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kuinkahan moni ns. hyvistä pelaajista pelaa ps3:lla jonkinlaisella hiiriohjaimella tätä, mitään ideaa? Nähtävästi PS3:een saa jotain ohjainkomboja missä on hiiri mukana. Oma näkymykseni on että keskinkertainen hiiripelaaja voittaa hyvän padipelaajan koska vaan, hiiri kuitenkin sen verran tarkempi.

ite en kyl ehkä pärjäis hiirel mitenkää :D tuntuu et olis aika hankala alkaa tähtää tolla, menis varmaa mihi vaa :D

Kuinkahan moni ns. hyvistä pelaajista pelaa ps3:lla jonkinlaisella hiiriohjaimella tätä, mitään ideaa? Nähtävästi PS3:een saa jotain ohjainkomboja missä on hiiri mukana. Oma näkymykseni on että keskinkertainen hiiripelaaja voittaa hyvän padipelaajan koska vaan, hiiri kuitenkin sen verran tarkempi.

mulla on toi FragFX ps3:selle mikä on tavallaan katkaistu ohjain ja toimintanäppäin puoli korvattu hiirellä.
eipä ole kummoinen mutta paremmin sillä pelaa kuin normi padilla kuhan harjoittelee, mutta jos meinaat että tähtäät nopeammin niin se sensitivy on silti täysin sama kuin padissa eli joudut runkkaamaa hiirtä ees taas koko ajan

ite en kyl ehkä pärjäis hiirel mitenkää :D tuntuu et olis aika hankala alkaa tähtää tolla, menis varmaa mihi vaa :D

Hiiri nyt vaan sattuu olemaan ihmiselle luontevampi...ja absoluuttisesti tarkempi ohjausväline kuin padi. Toki jos sensitivityä ei saa todella korkeaksi (eikös tossa ollut joku custom-asetus?) niin on hankalaa. Miksi luulette että konsoli fps-peleissä on järjestään jokin aim-assist ja pc:llä ei?

Zone-sarja -42%
Jopas oli pelit, ihan hiki hatussa sai vääntää jos halusi pärjätä.:)
Ihan kun oisin kuullut jonkin sortin vittuilun tynkää latEDilta ja sen kaverilta..?:D

Nyt on famasilla kaikki challanget suoritettu, enkä ainakaan nopeella silmäyksellä huomannut mitään uutta. Eiköhän tässä oo sama juttu kun nelosessa, että kultaseen aseeseen (jos tässä ylipäätäs semmosta saa) vaaditaan täydet hedut kaikilla sen ryhmän aseilla..

Haha läppää vaan, Mut oot kyl tosi kova sen Famasin kaa. Sillon yks päivä sult tuli yksityisviestii et 250heduu täynnä ja varmaa pari päivää vaa myöh. et 500 täynnä. Se on ihan sika hyvin konsolilla vedettynä. Meitsi harvemmin saa hedui mut kyl tappoi tulee. Paljon sul muuten on ylipäätään heduja koko pelissä, ku nehän näkyy siin leaderboards-kohdassa kans?.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Haha läppää vaan, Mut oot kyl tosi kova sen Famasin kaa. Sillon yks päivä sult tuli yksityisviestii et 250heduu täynnä ja varmaa pari päivää vaa myöh. et 500 täynnä. Se on ihan sika hyvin konsolilla vedettynä. Meitsi harvemmin saa hedui mut kyl tappoi tulee. Paljon sul muuten on ylipäätään heduja koko pelissä, ku nehän näkyy siin leaderboards-kohdassa kans?.

Afrolla on aimbot!! :lol2:

Myös WH, high fps modelit ja bunnyhop scriptattuna ;)

Oon nyt pelannu 16h ja oon levelillä 19.
Minkä helvetin takia 90% muista pelaajista on aina levelillä 45 tai yli ?
Missä kaikki muut n00bit luuraa?

Mitä muotoa oikein pelaat? tai onko toho laskettu yksinpeli mukaan?

Miulla on alle 4h peliä takana netissä ja leveli just tuolla 18. Pelimuotona DTM, outoa jos siulla on noin pien leveli.

Heduja on 620, tappoja n. 4500. Tänää menny aika huonosti, kills/death ratio laskee..:(

E. Pelattu 1d9h01min, lv 55.

Johtuu varmaan siitä että oot jo kuitenkin iäkäs kaveri. 90vuotta on kunnioitettava ikä.

Joo mullaki on leveli 19 vasta menossa. Ja tunteja en nyt muista..

Quarryssä on muuten se 30ft droppi ainakin.

Saatana noita challengeja, just kun aattelee et nyt ne loppuu ni sieltä tulee joku VIII ja neljä miljoonaa tappoa pitäs saada lisää. Erityisesti Headshot-challengeissä tämä raivostuttaa:hyper:

8h pelattu ja level on jotain ~30.

Niin, siis 1000 tappoa on tullut osumista muihin kohtiin kuin päähän. Headshotit on siis tilastoitu erikseen. Hieman yli 100 M4:llä hankittu jo.

Eikös se 150 headshottia ole viimeinen headshot challenge? Jos ei, niin tässähän tulee tukalat paikat...
siis hetkinen, eikös tossa leaderboardsissa ole tohon "kills" kohtaan laskettuna mukaan alempana löytyvät "headshotit" ?

On.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom