MULTI Call of duty 4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
PCllä oli ihan hauskaa, vähän kuin leffaa pelaisi, mutta varsin putkimainen peli oli, kuten kuulema COD4 kans.
e: arvostelut: Xbox360 ja PS3

Eikös tuo kolmonen oo vain konsoleille? Vai onko tämä menny multa täysin ohi :eek:

Nelonen oli kyllä hyvä, mutta lyhyt. Hardilla meni läpi ja oli ihan sopivasti vastusta. Nyt easylla uuvestaan keräilemään läppäreitä. Kranaatit sai jo muutettua cluster bombeiksi nii hyvin jytisee :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ette ole missanneet mitään, COD3 oli ja on edelleen ainoastaan konsoleille. Tekijänä myös eri firma kuin muissa, eli Treyarch.

Jep. Kuten MTM1977 sanoi pelin on tehny eri porukka kuin muut COD pelit eli 1,2,4 .... ja tuota COD3:sta ei ole pidetty mitenkään loisteliaana verrattuna muihin COD:hin. Se ei kuulemma tarjoo oikeestaan mitään mitä ei oltaisi jo jossain COD:ssa nähty. Ei se siis huono peli ole, mutta ei selvästi yllä samaan tunnelmaan ku noi muut COD:t.

Nämä arvostelut siis kaverien suusta, ei mistään kriitikoilta, vaikkei se COD3 ole loistanut kriitikoidenkaan silmissä.

Pitää sitten sekin hommata.

Ei kannata hommata!! cod3 oli monelle suuri pettymys ja cod4:n jälkeen (ainakin alun perusteella) se on lähinnä säälittävä. Melkein sanoisin et mieluummin cod2,mutta se on jo 2 vuotta vanha peli..
Mutta mitä olen tänään pelannut cod4:sta niin täähän on aivan mahtava:5:. Ainut mikä on miinusta on noi aseet..aivan liian helppoo. Kyllä siinä on tunnetta ku saa paukutella pulttilukko KARilla:rock:(cod2&cod3)

Ei kannata hommata!! cod3 oli monelle suuri pettymys ja cod4:n jälkeen (ainakin alun perusteella) se on lähinnä säälittävä. Melkein sanoisin et mieluummin cod2,mutta se on jo 2 vuotta vanha peli..
Mutta mitä olen tänään pelannut cod4:sta niin täähän on aivan mahtava:5:. Ainut mikä on miinusta on noi aseet..aivan liian helppoo. Kyllä siinä on tunnetta ku saa paukutella pulttilukko KARilla:rock:(cod2&cod3)

Kyllä toisenmaailman sodan pelejä on jo tarpeeksi. Ne on aika kuopata!

Zone-sarja -42%
COD 4 pelattu läpi, yksi kaikkien aikojen peleistä mitä oon pelannut!
Erittäin hienoa on eritoten se, että vihollinen reagoi osumiin, esimerkiksi menemällä polvilleen jos ampuu jalkaan. Vähän lyhyt oli, tosin olisin voinut pelata vaikeamalla tasolla niin olisi kestänyt pitempään. Nyt tosiaan vaan niitä inteleitä etsimään :)

no kylläpä on hehkutettu cod4:sta.. ja mä menin boksin myimään. onko toivoa että toimis tietokoneella, jos kävis anttilasta tuon hakemas.

amd a64 3500+, 1gt ram, GeForce 7600GT 256mb, 120gt kovo. (xp käyttis)

NetAnttilan laitteistovaatimusten perusteella pitäis pelittää(?) mutta onko noi nyt jotain minimivaatimuksia.. ei huvittais laittaa 50€ peliin joka pätkii vaan. en mä sitä aikoiskaan täysillä asetuksilla pelata mutta kunhan pyöris suht jouhevasti.

joten haluaisin varmistuksen, kitoos jo etukäteen!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
no kylläpä on hehkutettu cod4:sta.. ja mä menin boksin myimään. onko toivoa että toimis tietokoneella, jos kävis anttilasta tuon hakemas.

NetAnttilan laitteistovaatimusten perusteella pitäis pelittää(?) mutta onko noi nyt jotain minimivaatimuksia.. ei huvittais laittaa 50€ peliin joka pätkii vaan. en mä sitä aikoiskaan täysillä asetuksilla pelata mutta kunhan pyöris suht jouhevasti.

Tsekkaa tuolta: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Voit saada vähän parempaa infoa kuin anttilasta.

Itelläni lähes sama kokoonpano (näyttis, muisti ja prossu) ja hyvin pyörii 1280x1024 resolla, kuhan ottaa varjot pois päältä.

AW88: hyvä linkki, tänks. mutta tuolla koneella ei nettiin pääse just nyt. kannettavalla tässä näpyttelen.

shidox: oukkei, hyvä homma. lähdenkin tästä kauppaan. =P

Nyt on tahkottu läpi (xbox).. Eihän toi ny pituudella ollu pilattu,mutta mahtava fiilis on peliin saatu ja se pysyy alusta loppuun!
Paras yksinpeli mitä boxilla olen pelannut.
Nyt liveen antaan porukalle präiskettä!:hyvä:

Olisihan tuo voinut vähän pitempi olla, mutta helvetin kova silti. Hakkaa esim airbornen mennen tullen. Sniper-tehtävä oli kyllä loistava

aika hienolta näyttää ja en olis uskonu että omalla koneella näinkin hyvin pyörii.

mutta minkäs ihmeen takia semmosen puolen tunnin pelaamisen jälkeen tulee sininen näyttö jossa lukee jotain tällaista. "windows sammutettiin tietokoneelle aiheutuvien vahinkojen välttämiseksi..."
tuollanen ilmoitus on aiemminkin tullu pelatessa.

???

Eiköhän tuo toimi. Omalla koneella pyörii hyvin 1280x1024 resolla. Koneena on AMD a64 3200+, 2gt ram, GeForce 7800GT 256mb.

Edit. Näköjään vähän myöhässä.

aika hienolta näyttää ja en olis uskonu että omalla koneella näinkin hyvin pyörii.

mutta minkäs ihmeen takia semmosen puolen tunnin pelaamisen jälkeen tulee sininen näyttö jossa lukee jotain tällaista. "windows sammutettiin tietokoneelle aiheutuvien vahinkojen välttämiseksi..."

???

Kaiken tommosen takia onki hyvä vaan ku omistaa konsolin :)

???

Tsekkaappas koneen lämmöt, tulis ekana mieleen että näyttis tahi prossu kuumenee liikaa.

en usko että lämmöistä johtuu..mutta mites ne tsekkaan, joku ohjelma? äsken tuli bluescreen n.10minuutin pelaamisen jälkeen :S

mistäs muusta tuollanen vois johtua kuin lämmöistä? näyttiksen ajurit on uusimmat jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom