MULTI Call of duty 4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jeke, olethan poistanut vanhat näytönohjaimen ajurit kokonaan pois ennenku olet asentanut uudet? ... ja tietenkin boottinu koneen aina poiston/asennuksen jälkeen.

Ei noi sun lämmöt nyt mitenkään pahoilta vaikuta. Näytönohjaimet kestää jopa yli 100 asteen kuormitusta.

Kokeile olla ensi kerralla nopea ja lukase mistä windows valittaa siinä bluescreenissä. Yritä kirjottaa johonkin paperille nopeesti ylös minkä tiedoston/muistilohkon toiminnasta se herjaa. Samoin ota se virhekoodi ylös. Sen jälkeen voi koittaa Googlettaa kyseisellä virhekoodilla ja kato mitä sanotaan.

Onko jengillä millaiset rankingit multiplayerilla? Ite taidan olla lvl 15 Staff Sergeant II, tänään vasta alotin räiskii :D

Onko jengillä millaiset rankingit multiplayerilla?

lvl 26 menossa. Online peliä joku 15h takana. Lähinnä free-for-all ja deathmatchia. Vituttaa muuten jäkittäjät, jotka hakee jonkun nurkan ja menee sinne piiloon snaippaamaan. Sellaset vellihousut etsitään ja tuhotaan heti ensimmäiseksi. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
onko muuten xbox 360 versiossa millaset grafiikat? varmaan ihan kattottavat? ei varmaan oo suuria eroja ps3 ja boxin välillä?

kyllä sen boksin joutuu varmaan hommaamaan, viimeistään gta 4:sen julkaisun aikoina. onko ne "luotettavammat" ja hiljaisemmat mallit tullu jo markkinoille?

onko muuten xbox 360 versiossa millaset grafiikat? varmaan ihan kattottavat? ei varmaan oo suuria eroja ps3 ja boxin välillä?

kyllä sen boksin joutuu varmaan hommaamaan, viimeistään gta 4:sen julkaisun aikoina. onko ne "luotettavammat" ja hiljaisemmat mallit tullu jo markkinoille?
Käsittääkseni identtiset pelit molemmilla alustoilla. Elite-malli on tullut ulos boksista joo.

joo tarkotin siis grafiikoita..että tuskin on paljoa eroa jos ps3:seen vertaa. kun niin ylistävät sitä pleikkaria.

elitehän on ollut jo jonkin aikaa mutta eikös niiden Falcon-boksienkin pitänyt jossain vaiheessa ilmestyä..? eli xbox 360 premium jossa on uutta tekniikkaa jne. voi olla että oon aivan kujalla.

Jeke:

Xbox360 siirtyi 65nm prosessoreihin --> vähemmän lämpöä --> vähemmän rikkinäisiä boxeja.
Eli kauppoihin on toimitettu jo noita uusia 65nm piirillä valmistettuja boxeja, mutta kun menet kauppaan, et voi oikein olla varma saatko nyt sen uuden 65nm version vai vanhan 90nm version, koska kauppojen hyllyt notkuu vielä noita vanhoja. Jos ostat joulun alla voit olla noin 99,9% varma, että tulet saamaan sen uuden 45nm version.

Käytännön suorituskyvyssä, et tuu huomaa eroa, että onko uus vai vanha, mutta noi uudet syö vähemmän virtaa ja eivätkä lämpee nii paljoa.

lvl 26 menossa. Online peliä joku 15h takana. Lähinnä free-for-all ja deathmatchia. Vituttaa muuten jäkittäjät, jotka hakee jonkun nurkan ja menee sinne piiloon snaippaamaan. Sellaset vellihousut etsitään ja tuhotaan heti ensimmäiseksi. :D

Kuten minä :D Mä ny en muulla pelaa ku sniperilla. On se vaan niin hienoo miinoittaa piilopaikkaan tulevat tiet ja jäädä sinne snippaan :D Vielä kun laittaa semmoset jutskat, että luodin teho kasvaa ja samoin porautuu seinän läpi ;)

On se vaan niin hienoo miinoittaa piilopaikkaan tulevat tiet ja jäädä sinne snippaan :D Vielä kun laittaa semmoset jutskat, että luodin teho kasvaa ja samoin porautuu seinän läpi ;)

Hehhe. Se on muuten hyvä kun ekan kuoleman jälkeen näkee missä se snaipperi piileksii, sitten sinne vikkelää tetsaten ja kasa granaatteja niskaan. Oi sitä nautintoa kun saa jäkittäjän räjäytettyä. :D Mun tyyli on enemmänkin juokse koko ajan ja tapa niin monta kun ehdit.

Oon vissiin hakannu liikaa (12h) vlopun aikana. Silmät verestää ja päätä jomottaa. Vois pitää tän illan paussia. Ei taida tehä kovin hyvää silmille istua 1m päässä 37" teräväpiirtotelkusta monen tunnin ajan putkeen, :curs:

shidox: kyllä tuo bluescreen on muidenkin pelien aikana tullut.

Minulla oli sama ongelma joskus aikoja sitten. Jos nyt puhutaan siitä bluescreenistä, jossa lukee "IRQ_LESS_THAN_EQUAL", tjsp. Eli eikös siinä ole jotain tekstiä, joka viittaa jonnekkin rekisteriin tai tiedostoon? En ole ihan satavarma kumpi. Sen kautta muistaakseni itselläni netin avulla selvisi, että vika oli tosiaan näytönohjaimessa. Eli jos vain on mahdollisuus, niin revi se näyttis irti ja käytä jotain muuta näyttistä hetken ja tutki miten käy. Itse ehdin ennen sitä ehdin jo repiä Creativen äänikortinkin pois. Oli muistaakseni Radeon-kortti silloin, joka aiheutti tuota ja sitten vaihdettiinkin takaisin GeForceen tuon seurauksena.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom