MULTI Call of duty 4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hehhe. Se on muuten hyvä kun ekan kuoleman jälkeen näkee missä se snaipperi piileksii, sitten sinne vikkelää tetsaten ja kasa granaatteja niskaan. Oi sitä nautintoa kun saa jäkittäjän räjäytettyä. :D Mun tyyli on enemmänkin juokse koko ajan ja tapa niin monta kun ehdit.

Oon vissiin hakannu liikaa (12h) vlopun aikana. Silmät verestää ja päätä jomottaa. Vois pitää tän illan paussia. Ei taida tehä kovin hyvää silmille istua 1m päässä 37" teräväpiirtotelkusta monen tunnin ajan putkeen, :curs:

Siihenki tottuu, että ei enää silmiä jomota. Kokemuksella voin sanoa 2m päästä 47" teräväpiirtotelkkaria 1920x1080 ;)

Ja kyllä siinä useamman kerkee sniperi tappaa, ennen kuin pääset sniperin kimppuun. Siinä vaiheessa kun omat miinat pamahtaa ja pointsit tulee himaan, niin on aika hypätä ikkunasta ja lähteä juoksemaan :D Se vituttaa, jos pelaajilla on se lisä health päällä, niin ne ei kuole niihin miinoihin. typerää! Snippaamalla harvoin pääse listan kärkeen killseissä, mutta samapa se.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
3 metriä ja noin 200 tuumaa. Ei tunnu missään silmissä.

Duunikaveri kysy oonko dokannu viikon. En, olen pelannu CoD4 koko viikonlopun. Silmät ei vissiin ihan tottunu vielä. :D

Muutaman tunnin pelaa helposti, siinä 6-7 h jälkeen alkaa verisuonet poksumaan silmissä.

Vois ens sessiosta jättää maiharit ja taisteluvyö pois. Jos pelais ihan verkkareissa. Silmiin purkillinen aseöljyä ettei pala karrelle. Ah, pääsispä jo kotia.

Emäntä pitäs vielä saada hiljennettyä, ettei pääse vihu yllättämään.

Mulla oli silmäs elohiiri aluksi jonkin aikaa. Hyppi koko silmä :D sitte se loppu. Onkohan tää ihan terveellistä? Pitää pian ostaa varmaan pullonpohjarillit, et näkee eteensä.

Tota on kyllä tullu tahkottua varmaan liikaakin viime aikoina. varmaan 20h liveä takana ja ränkki on jonkin sortin majuri. Tuo koukutti kyllä jo betan aikoihin pahasti.

Boksipelaajat tyrkätkää vaikka Haukifile kaverilistaan niin jörnitään yhdessä.

Onhan tuohon vapaa aika uponnut aika hyvin... pelattuna jokin 35 tuntia ja leveli 52... PC puolella meikäläisen voi ounata jos näkee tagin FrZn Torkku...

Perskele ku tossa rankan peli-illan jälkeen olin menos nukkumaan ja ku ehtisin laittaa silmät kiinni ni heti tuli kranaattivaara:rock: mut onneks sain heitettyä sen pois ja sain jatkettua unia

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitäs eksoottisia pelimoodeja pelaatte? Team Deathmatch on ainakin omaan makuun. Ja tietenkin free-for-all kun tekee mieli lahdata kaikkia.

:D Muija hyppäs sänkyyn vai.

Haha. :D "cover me im reloading!" Ennustan itselleni suurta riippuvuutta tähän peliin.

Mitäs eksoottisia pelimoodeja pelaatte?

Itsellä on ainakin tuo Hardcore muto vienyt mukanaan. Paljon mukavempaa ja tietenkin realistisempaa mättöä. Siinä pitää jo vähän miettiäkin eikä vain juosta ympäriinsä. Tietenkin nuo nuubituubit on vähän ylitehokkaita siinä mutta eipä se ole reilua oikea sotakaan... Pelimuodoista parhaita on Domination ja Search & Destroy...

domination ta teamdm, vaikka aika kuivia mun makuun noi kaikki, tahtoo mennä sellaseksi quake juoksenteluksi todellakin. mikäs se yks rata on just nimeltään, jossa on vaan niitä merikontteja pienellä alueella, huh.

Team Deathmatchia on tullu tahkottua varmaan 95% ajasta, ja Ground warin kautta dominationia. Headquarters vaikuttaa mielenkiintoiselta kans, pitää varmaan sitä ruveta tahkoamaan kunhan saa team player challenget suoritettua.

free for allila tulee hankittua nopsaan xp:tä, hardocorea pitäs varmaa piakkoin koittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom