Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pelatkaa COD4 vaikeimmalla, huhhuh että tässä kuolee herkästi :D Helvetin hyvä peli ja haastetta riittää yksinpelissä.
Snipukentässä sitten maisemia katselemaan siellä aavekaupungissa, aivan mahtavan näköistä.
Ihan mukava peli, grafiikat ainakin huippuluokkaa. Tuo skriptaus on vähän kaksipiippuinen juttu, sillä saa hyvin tehtynä mukavasti poistettua yksinolemisen tunnetta mutta välillä meinaa järki lähteä kun ei tiedä missä pitäisi seisoa jotta loputtomasti spawnaavat vihut loppuisivat. Toisinsanoen sitä osumaa on itse pakko ottaa rynnimällä eteenpäin, varsinkin reilummalla vaikeustasolla.
Oma järkeily ja päätöksenteko puuttuu tuosta kokonaan, mutta on kokemus sen verran elokuvamainen että enköhän veivaa tuon loppuun.
Ehkä olen vain tottunut liian hyvään. HL2 Episode 2 on meinaan edellinen pelaamani peli.
Nyt meni hermot tuohon snipukentän loppuun. Sitä ei vaan voi päästä läpi. En tiedä millä vaikeustasolla olette läpäisseet, mutta itsellä on hardest ja varmaan 20 kertaa jo yrittäny. Yritän piileksiä siinä kopis lattialla, ku kranua sataa toisensa perään ja lopulta joku lentää sisälle asti, tms.
hardened tasolla oon hakannu 90min tota snipukentän loppua, enkä tiedä miten sen pääsis, sain jo oltua niin kauan hengis että sain kopterin maahan mutta en kerenny siihen.... grrr
e: ja pieni tauko tekee ihmeitä, heti meni ekalla yrittämällä tauon jälkee läpi.