MULTI Call of duty 4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ite tuli kans vedettyä äsken läpi:rock: muna pystyssä kattelin ohjusten lentoa :kuola: mut onneks sain pelastettua kaikki ihmiset :haart: nyt sit vaan vääntämään lisää moninpeliä

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pelatkaa COD4 vaikeimmalla, huhhuh että tässä kuolee herkästi :D Helvetin hyvä peli ja haastetta riittää yksinpelissä. Snipertehtävä oli ehkä parasta FPS:ää koskaan :rock:

Pelatkaa COD4 vaikeimmalla, huhhuh että tässä kuolee herkästi :D Helvetin hyvä peli ja haastetta riittää yksinpelissä.

Saa nähdä koska tuon yksinpelin edes jaksaa pelata läpi kun onlinepelin makuun pääsi. En oikeen välitä ton yksinpelin etukäteen määritellystä toimintatavasta vs online = tee mitä lystäät.

2 aikaan pääsin nukkumaan, sain nostettua itseni rank 10 tasolle (Sergeant) ekan illan aikana. ;) Nooooh, pikkuhiljaa "Commander"iksi

Kovat olis poltteet päästä tätä kokeilemaan mutta uusi tietokone tulee vasta ensi viikolla! :(

Ihan mukava peli, grafiikat ainakin huippuluokkaa. Tuo skriptaus on vähän kaksipiippuinen juttu, sillä saa hyvin tehtynä mukavasti poistettua yksinolemisen tunnetta mutta välillä meinaa järki lähteä kun ei tiedä missä pitäisi seisoa jotta loputtomasti spawnaavat vihut loppuisivat. Toisinsanoen sitä osumaa on itse pakko ottaa rynnimällä eteenpäin, varsinkin reilummalla vaikeustasolla.

Oma järkeily ja päätöksenteko puuttuu tuosta kokonaan, mutta on kokemus sen verran elokuvamainen että enköhän veivaa tuon loppuun.

Ehkä olen vain tottunut liian hyvään. HL2 Episode 2 on meinaan edellinen pelaamani peli.

Vittu tuossa snipukentän toisessa puoliskossa palaa hihat. Taidan keskittyä ihan vaan tuohon moninpeliin. Sitä vartenhan tuo tulikin hankittua.

On kyllä sikasiisti peli. Tuli nyt hakattua 4h putkeen isolta screeniltä, niin että silmät on punaisena :D Enkä vittu päässy vielä snipu kenttään. Hardest levelillä pelaan, ja kyllä siinä ei kauaa hengissä pysy. Rynnimällä melkein pitää mennä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vittu en pääse snipu kentän loppukohdasta läpi :D Sain jo omat kopterit sinne, mutta panokset vähis ja muutenki ei tiedä mihin suuntaan pitäs ampua, ku niitä on joka puolella stna. Ja vaikeusaste toiseksi vaikein.

Oltais lyöty 15v sitte tämmönen peli tiskiin, niin olis ollu porukalla suu auki :D
Missähän mennään 10v päästä taas.

Nyt meni hermot tuohon snipukentän loppuun. Sitä ei vaan voi päästä läpi. En tiedä millä vaikeustasolla olette läpäisseet, mutta itsellä on hardest ja varmaan 20 kertaa jo yrittäny. Yritän piileksiä siinä kopis lattialla, ku kranua sataa toisensa perään ja lopulta joku lentää sisälle asti, tms.

Ihan mukava peli, grafiikat ainakin huippuluokkaa. Tuo skriptaus on vähän kaksipiippuinen juttu, sillä saa hyvin tehtynä mukavasti poistettua yksinolemisen tunnetta mutta välillä meinaa järki lähteä kun ei tiedä missä pitäisi seisoa jotta loputtomasti spawnaavat vihut loppuisivat. Toisinsanoen sitä osumaa on itse pakko ottaa rynnimällä eteenpäin, varsinkin reilummalla vaikeustasolla.

Oma järkeily ja päätöksenteko puuttuu tuosta kokonaan, mutta on kokemus sen verran elokuvamainen että enköhän veivaa tuon loppuun.

Ehkä olen vain tottunut liian hyvään. HL2 Episode 2 on meinaan edellinen pelaamani peli.

Pyranhan kanssa täysin samaa mieltä. Ja jotenkin tiedostamatta vertaan aina FPS:iä HL2:een. Jäin tosin hieman kaipaamaan aseisiin rekyyliä, mutta taitaa olla jätetty pois ihan konsoleiden takia, kun muuten konsoleilla ammuskelu olisi vieläkin vittumaisempaa puuhaa.

Mainio pelihän tuo on, sitä en kiellä. Elokuvamaisuus on tervetullut lisä, mutta silti osaa epäilyttää pelin pituus, juurikin elokuvamaisuuden takia. Joululoma on nyt aika taattu, kun Gears of War ja tämä pelaamisen alla :)

Nyt meni hermot tuohon snipukentän loppuun. Sitä ei vaan voi päästä läpi. En tiedä millä vaikeustasolla olette läpäisseet, mutta itsellä on hardest ja varmaan 20 kertaa jo yrittäny. Yritän piileksiä siinä kopis lattialla, ku kranua sataa toisensa perään ja lopulta joku lentää sisälle asti, tms.

hardened tasolla oon hakannu 90min tota snipukentän loppua, enkä tiedä miten sen pääsis, sain jo oltua niin kauan hengis että sain kopterin maahan mutta en kerenny siihen.... grrr

e: ja pieni tauko tekee ihmeitä, heti meni ekalla yrittämällä tauon jälkee läpi.

hardened tasolla oon hakannu 90min tota snipukentän loppua, enkä tiedä miten sen pääsis, sain jo oltua niin kauan hengis että sain kopterin maahan mutta en kerenny siihen.... grrr

e: ja pieni tauko tekee ihmeitä, heti meni ekalla yrittämällä tauon jälkee läpi.

Sain mäki kerran kopterin tuleen tai kaksikin kertaa, mut eihän sinnekkää asti pääse, ku joku ampuu. Piileksitkö jossain vai heilutko aseen kans ympäriinsä :D Se loukkaantunu kapu ei kyllä kuole vaikka istuu keskellä kenttää, mut ite ei pysy hengis vaikka missä olis :jahas:

näin "huijaamalla" menin sen helikopteri odotuksen ...

Eli siihen aukiolle tultiin sieltä uima-altaalta, ja siellä on ulos aukosta vasemmalla pitkähkö talojen muodostama väli. otin kaksi konekivääriä en muista mitä, mutta panoksia paljon !! Juoksin sinne kun kopterit tulivat, miinoitin sumpun suuaukkoa ja itse menin perälle odottamaan että jengi tulee ja aika kuluu. yritä säästää loppu juoksua varten pari valokranaattia ym. Sitten kun helikopteri tulee lähelle niin ei kun menoksi. siellä mä kyttäsin pahimman ruuhkan ajan..

Kyllä loistava peli. Snipu kenttä tosiaan aivan loistava. Jotenkin moninpelissäkin jäi kaipaamaan sitä vanhaa call of duty 1. Pakko etsiä se jostain laatikosta. Ei tossa meikällä montaa tuntia mennyt toisiksi vaikeimmalla tasolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom