Nukuin ihan liian pitkään ku tää flunssa väsyttää, ni ei aamulla kerenny pelata ollenkaa. Joskus puolen yhen aikaa aloin pelailee, mut olit kerenny jo lopettaa. Mites illalla pelit?
Kattelinki ettei ihan samanlaista mättöä ollu mitä viime päivinä, mut kyl kuitekii olit useimmiten listan kärjessä . Itellä oli vähä paremmat pelit mitä aikasemmi. Ootko muute pelannu sitä mercenary team deathmatchia? Ite pelaan aina sitä ku pelaan yksin ja tuntuu et siellä pelaajien taso paljo huonompi ku normi td. Jopa mä pääsen siellä kunnolla tappamisen makuun.
Edit. Hitto sitä Vacanttia vois pelata vaikka koko illan :D. MP5 aseena ja rynnii vaa ees taas tappaen porukkaa. Tossa kentässä on aina kaikista hektisimmät taistelut koko pelissä.
Vacant on kyl helmi
Joo hucci tuntu et mikää ei toimi. Siin yhes pelissäki ku 80% täysalottelijoita ni turpaan tuli vaa, 0-9 ku oli tilanne ni iha itketti
Piti olla kahdelta töissä niin lopettelin pelaamista aika aikaisin. Jää nyt pelit vähä vähemmälle kun pistivät mulle töitä aika reilusti viikonlopuksi. Huomenna sellainen 18h töitä. Ihanaa.
Tuli ittellekkin CoD4 Xboxille postissa tällä viikolla ja nyt on jo aika koukussa nettipeliin. Yksinpeliä olen välillä lämpimikseni hakannut, mutta se on aika tuttua kauraa kun PC:llä olen sen läpäissyt. Yllättävän nopeasti kyllä oppii pelaamaan ihmispelaajia vastaan.. olen nyt tasolla 10 ja hyvin tuntuu pärjäävän noille prestige-taistelijoille, joita onkin sitten kaikki muut paitsi minä :D Toki kokemusta on Halo 3:n nettipelistä jonkun verran, että padilla ohjaaminen on sinällään tuttua.
Hei nyt jelppiä. Kun asensin pelin pitkästä aikaa, niin TÄYTYYKÖ MUN KAIKKI PÄIVITYKSET LADATA ERIKSEEN ihan sieltä 1.1 jälkeen vai mistä se alkoi ennenkun pääsen 1.7 pelaamaan!? :( Vai onko jossai suoraa patchia joka sisältää kaikki 1.0 - 1.7 (myös ne lisämapit) patchia. Kiitän!
eiköhä se 1,7 ois vaa riittäny. Vitun jees, pleikkari vissii paskaks. Tilttas nhl 09 aikana, laitoin kiinni ja nyt ku laittaa levyy sisää se ei lue sitä->ei pääse peliin. No, viel ois 6pv takuuta jälel..
Onneks mä oon sentää jo intin käyny :D. Tuli tossa maanantaina GH3 postissa ni on tullu kitaraa vingutettua tää viikko mut eiköhä sitä nyt viikonloppuna löydy aikaa taas myös codille.
Eikös tänne vois kräkkiservereiden osoitteita laitella niin saatettas nähdä pelailemassa toisiaan... Ite nyt mättäny iha perkeleesti taas vaihteeks viikon putkeen. Abe-Fin- nickillä pelaillaan PC:llä.